Friday, April 27, 2012

Rahsiakan dari Pengetahuan PAS - PM pertama Kristian


Anak-anak Melayu sibuk dengan demo dan bantah. Berkorban melakukan sesuatu yang bukan  sahaja sesia bahkan akan meranapkan apa yang mereka sendiri harapkan. Ada rahsia besar yang tidak mereka ketahui. Jika mereka mengetahuinya, pasti mereka tidak melakukan kerja bodoh dan gila ini. Bukan sahaja bangsa mereka akan hancur, malah agama Islam juga ikut musnah.

Menjayakan Perancangan Yahudi Sedunia


budaya siapa yang mereka bawa? Islam?

siapa avtivis wanita ini, juga seorang siswi?

Kemana hala tuju mereka sebenarnya?

Perancangan telah diatur kemas dan sedang berjalan dengan baik. PRU 13 adalah landasan permulaan untuk pelaksanaan Rancangan Kristianisasi Malaysia yang bakal membuahkan kejayaan pada PRU 14 nanti. Biarpun kalah dalam PRU kali ini, mereka akan meneruskan kerja provokasi memastikan momentum pertentangan rakyat terhadap pemerintah Melayu Islam akan terus berlaku. Bukankah sesuatu yang luar biasa bila DAP seringkali bertindak menghina dan mencemuh UMNO berbanding musuh sebangsa mereka iaitu MCA dan Gerakan. Tidaklah menjadi rahsia lagi sekarang bahawa wujudnya rancangan tersebut, malah amat diyakini mereka mendapat sokongan dari luar negara. Bantuan pakar politik dari para pelobi antarabangsa (Yahudi dan Nasrani).

Faktor Anwar Ibrahim cukup penting kepada mereka. Keupayaan Anwar memecah belahkan orang Melayu amat berguna bagi mereka terutama kemampuannya menguasai PAS. Parti Islam ini tidak begitu penting dalam strategi ini selain dari digunakan sebagai alat untuk memecah belahkan perpaduan Melayu dan Islam. Tidak mustahil PAS akan diketepikan bila usaha mereka berjaya kelak. PAS tidak pernah terfikir mengenainya.

Rancangan sebenar masa hadapan mereka bukan untuk melantik Anwar sebagai PM sebagaimana yang kita fahami. Mereka memberi sokongan padu kepada Anwar hanya untuk mempermudahkan mereka mencapai tujuan sebenar, mengambil alih kuasa. Malaysia bakal menjadi sebuah negara Kristian dan diterajui oleh bukan Melayu sebelum 2020. Bagaimana dengan nasib Institusi Raja-raja Melayu? Mereka (Raja Melayu) akan menerima nasib sebagaimana dengan nasib waris Kesultanan Singapura. Semuanya akan ditamatkan.

Mereka amat yakin bahawa mereka akan mencapai kejayaan padu pada 2017 nanti (PRU 14). Mengapa?

Sehingga hari ini DAP hanya bermain wayang. Karpal sendiri masih belum mempercayai Anwar Ibrahim sepenuhnya, walaupun mereka berada dalam kapal yang sama dan Anwar dilantik sebagai kapten. Mereka masih berahsia mengapa mereka berkorban dengan melantik Anwar sebagai ketua walaupun mereka mempunyai lebih kerusi di Parlimen malah mereka juga tahu Anwar terlibat dengan masalah moral. Masa Anwar akan berakhir bila PR menguasai negara, masalah moralnya akan diketengahkan. Tidak mustahil Anwar bakal dilupuskan oleh agen pelobi mereka sendiri untuk memberi laluan DAP menguasai politik sepenuhnya. Lee Kuan Yew (Li Bloodline) Dibenarkan Memerintah Malaysia Buat Sementara, syarat PRU13 Dari PAP Kepada DAP.


PESAN LEE KUAN YEW KEPADA DR. CHAN MEN HIN - SEBELUM SAYA MATI SAYA MAHU MENJADI PERDANA MENTERI MALAYSIA WALAUPUN 1 MINIT

Sumber Dalaman DAP yang terbocor kepada umum menunjukkan bahawa mereka amat serius dalam perkara ini. Orang Melayu sekarang dibiar mabuk dengan perasaan membenci pemerintah yang berjaya didorong oleh Anwar. PAS dipergunakan untuk menghakis pengaruh UMNO.



Dalam saat Melayu berkecamuk dan berpecah belah, mereka (DAP dan PAP) menyediakan plan mereka sendiri. Mereka terus menyusun langkah demi langkah untuk menguasai Putrajaya. Kita tidak tahu berapa banyak lagi rahsia mereka yang masih belum terbocor. Walaupun begitu, apa yang telah sampai kepada pengetahuan kita sudah cukup untuk menakutkan kita. Melayu dalam kekeliruan akan dipaksa menyerahkan pemerintahan negara kepada bangsa asing dan disokong pula oleh kuasa asing.

Siasatan mymassa mendapati terdapat beberapa perkara rahsia yang tentunya tidak diketahui anak-anak muda kita di Dataran Merdeka. Apa yang mereka lakukan hanyalah salah satu dari percaturan luar pentas oleh Pertubuhan Rahsia Kristian Malaysia untuk merampas kuasa dari umat Islam.  Ini Rahsianya, bacalah dengan serius...

1. Lim Kit Siang, Lim Guan Eng, Jeff Ooi, Elizeberth Wong, Tian Chua, Tony Pua dan beberapa lagi pemimpin DAP dan PKR Kristian telah mengadakan pertemuan dengan pastor-pastor dan wakil-wakil gereja dari luar negara untuk membincangkan dua perkara penting menjelang Dua Kali PRU kelak. Target mereka yang pertama ialah PRU13 dan kedua PRU14. Apakah Target mereka?

2. Jeff Ooi memanjangkan pesanan para penderma Kristian di luar negara bahawa mereka mahukan kejayaan hasil sumbangan tidak terkira (besar) dari mereka. Jeff Ooi menunjukkan rasa cemas dan bimbang kerana beliau merupakan wakil parti pembangkang dalam mendapatkan dana-dana PRU (dari pertubuhan Kristian luar negara).

3. Lim Guan Eng menyatakan dalam PRU13 nanti, pasukan PAP di bawah arahan Lee Kuan Yew akan menghantar beberapa pasukan untuk membantu PR yang merupakan modus operandi yang diasingkan daripada keterlibatan PAS. LGE kata dalam modus ini PAS diketepikan, sebab ianya melibatkan cita-cita Kristian yang PAS tak boleh tahu! Kenyataan LGE ini mengimbas kembali PRU di negara kita tahun 1960an dahulu di mana PAP menghantar 9 hingga 11 Calon PAP bertanding di Parlimen Malaysia. PAP hanya menang di Bangsar sahaja. Sudahkah kamu lupa??? Kini PAP kembali lagi.

4. Perdebatan berlaku antara Karpal dengan Tian Chua. Tian Chua membangkitkan kelambatan Dana yang sampai kepada PKR dan bertanya mengapa poster-poster PR yang dibuat di negara China (kenapa dibuat di China? Adakah ia mempunyai maksud tertentu?) belum sampai-sampai lagi. LGE meyakinkan Tian Chua poster-poster itu akan sampai melalui Pelabuhan di Pulau Pinang dan Singapura dalam seminggu dua lagi. Jika lambat juga kata LGE, poster-poster dan bendera itu akan dikirim melalui kapal terbang ke Pulau Pinang.

5. Pasal Dana lambat, Karpal minta dia (Tian Chua) terus rujuk kepada bosnya, Anwar Ibrahim.

Karpal meminta Tian Chua jangan percaya Anwar kerana dia Islam, bila-bila boleh pusing. Karpal ingatkan Tian Chua, Anwar memiliki rumah dan harta di Amerika, jika dia kalah dia boleh pindah ke sana. Karpal meminta Tian Chua fokus kepada bagaimana menjayakan DAP menjadi PM Kristian yang pertama di Malaysia.

Karpal kata undang-undang di Malaysia boleh diubah dengan syarat DAP mesti menang 80 Kerusi Parlimen dan PKR mesti menang 30 Kerusi Parlimen. 


Karpal juga ingatkan Tian Chua gunakan PAS hanya untuk lemahkan UMNO sahaja.


6. Minggu depan (April 2012?), LGE akan ke Singapura untuk kali ke 12 dalam tempoh tidak sampai 14 bulan. Kita tunggu............ sumber

Andai Melayu masih belum faham mengenai perancangan ini, ia bermakna rancangan mereka akan dicapai dengan mudah. Mereka telah lama berusaha agar orang Melayu gagal dalam ekonomi dan kekuasaan kewangan menjadi milik mutlak mereka. Melalui wang, mereka membeli semuanya termasuk kuasa politik. Mereka sudah begitu hampir memiliki semuanya berkat kerelaan dan sokongan bangsa Melayu dan umat Islam sendiri. Selain Yahudi (Zionis USA) kini muncul pula penghulur dana yang baru kepada PR iaitu kaum Nasrani (Jesuit?).

Keadaan semakin gawat. Siapakah yang akan dipersalahkan nanti? DAP atau kita sendiri?

Sayangnya UMNO dan PAS masih mahu terus bermusuhan antara satu sama lain (pastinya melalui muslihat Anwar Ibrahim). Inilah punca malapetaka yang menghancurkan Islam dan Melayu. Kami sayang UMNO kerana mereka telah buktikan kejayaan menjaga dan memajukan bangsa. Menjadi pengawas dari ditindas oleh pedagang kaum mendatang yang rasis dan rakus. Kami sayang PAS kerena perjuangan Islam mereka yang kukuh. Menghalang kuasa skular mutlak dan memaksa UMNO turut sama menjaga agama. Mengutamakan Islam dari yang lain (kecuali sekarang?).

Kami mahu mereka bersatu demi masa depan Melayu dan Islam. Jika tidak...........




71 comments:

pHD Mm said...

salam, Sila sebarkan maklumat ini kepada kaum muslimin untuk berwaspada. Kita tidak tahu apa yang mungkin terjadi nanti. Walaupun apa yang dipaparkan agak pedih, agak pahit, kami terpaksa lakukan demi masa depan kita semua. Jika kita semua bersatu (UMNO dan PAS) kami rasa mereka (DAP) tidak akan sekurang ajar sejauh ini. Inilah harapan kami. Persoalan rasis tidak timbul. Jauh sekali mengangkat UMNO sahaja. Kami sayangkan PAS juga kerana mereka sebahagian dari umat ini. Kita lupakan PKR dan Anwar yang jelas telah hilang jati diri bangsa dan agama. Malah membuka laluan kepada DAP untuk mengambil kesempatan.

Semoga ramai yang menyedarinya.

Anonymous said...

1Malaysia Ahli Sunnah wah Jamaah, Jadi tiada sebab PAS untuk menentang. PAS berbaiah untuk tidak menyokong Ahli Sunnah Wa Jamaah malah lebih cenderong kepada Pengkhianatan AGAMA, BANGSA & NEGARA.

Anonymous said...

Satu peristiwa malang menimpa ummah. PAS semakin menjauhi perjuangan ulama tersohor sperti Tok Kenali, Sheikh Daud Fatani dan ramai lagi. Mengapa PAS jadi begini? Sebab Anwar? Jika benar, Anwar tergolong di kalangan Khawarij yang mana darahnya adalah halal dalam Islam sebagaimana sabda Baginda Nabi saw.

Anonymous said...

syabas, sila sebarkan fitnah ini lebih meluas, moga-moga usaha suci murni kita akan mendapat ganjaran dosa yang banyak dari sisi tuhan, dan ditempatkan dineraka yang tertinggi, amin.

ADMIN said...

sdr anon yang baik hati

terima kasih kerana ingatkan kami tenteng neraka. saudara tentu tidak membaca keseluruhan artikel ini dengan hati jernih. jika anda anggap 'fitnah' kami terima seadanya kerana sememangnya apa sahaja yang berkait dengan anwar akan dicop sebagai 'fitnah' walaupun ianya benar. saudara bekata2 seperti orang yang alim dan beragama, sayangnya 'bencana' dihadapan mata pun saudara pandang remeh. adakah saudara membela agama? manusia seperti ini sebenarnya sedang menghancurkan agama tanpa dia sendiri sedari berpunca dari taksub yang menutup matanya.

bukankah ianya hanya sebagai peringatan agar kita semua berwaspada? salahkah jika kita berwaspada? kesalan kemudian tiada berguna wahai saudara.

kalau ia berdosa, kami serahkan kepada allah untuk menilainya. segalanya terletak pada niat. kami tidak menganggap saudara ikhlas dalam memberi ingatan. saudara hanya berkata mengikut perasaan. jika ianya 'tidak benar' sila kemukakan fakta supaya dapat kami menilainya. maaflah jika terlanjur.

Anonymous said...

anon April 24, 2012 9:11 AM

"syabas, sila sebarkan fitnah ini lebih meluas, moga-moga usaha suci murni kita akan mendapat ganjaran dosa yang banyak dari sisi tuhan, dan ditempatkan dineraka yang tertinggi, amin."

Adakah kamu menjadi membela DAP meninggalkan Melayu UMNO yang beagama Islam? Sanggupkah kamu khianati agama kamu? Islam jenis apakah kamu? Mendoakan orang lain masuk neraka diajar oleh siapa? PAS?

Bodo punya DAPig said...

Kalau komunis bodo punya DAPig dapat negara pun sebab ramai melay sokong pembangkang. Memeng Kitul Sindrom. Kena tabur duit je meleleh terus jadi pengkhianat negara.

kake said...

Grrr... huaaa dasyat banget. Melayu M'sia tidak tahu? Kok bodoh gitu?

Anonymous said...

haha..kake dr indon..org indon lg bodoh..org indon dh pon dikuasai oleh kristian..dr segi nama pon dh melmbngkn kristian..kawen cmpur..kt youtube pulak banyak video dangdut indon yg separa bogel..mlaysia lbh mnjaga islam dr indonesia..

btul kata penulis...mr la sm2 wahai org pas n umno..kita bersatu..

Anonymous said...

kake April 24,2012 11:51 AM

Melayu M'sia sudah tahu dan yg bodoh gitu itu kamu dong! Lihat negara Jawa mu itu yg telah berhasil di liberal kan Islamnya.. Kami tidak mahu jadi seperti kamu yg sudah berasa diri sendiri paling pandai dan hebat walhal kamu dan jawa2 negara kamu itu telah lama di tongongkan!
Selamat menyambut bala Allah untuk kali yang keberapa ya?!

OrgOrg said...

bacalah dengan hati yang tenang minda yang damai

insyaallah anda mendapat petunjuk

Anonymous said...

salam.

sistem pemerintahan zaman kini seperti demokrasi, United Nation, dan perlembagaan negara kita penuh dengan unsur syirik kepada Allah SWT. terang2 ditulis secara teori (undang2) dan praktikalnya (pelaksanaannya) bahawa manusia diberi kuasa lebih besar dari Allah SWT. menghalalkan yang haram, dan mengharamkan yang halal.

Dosa kita sebagai rakyat dan pemerintahan yang sudah terjerumus ke dalamnya ini amatlah besar. oleh itu kita kena buat sesuatu untuk memperbetulkan kesilapan ini disamping bertaubat kepada Allah SWT.

saya sedar ini hanyalah pendapat seorang insan. tapi bagi yang membaca untuk mencari kebenaran, insyaAllah akan ditunjukkan jalan yang lurus.

sebagai seorang muslim, saya berharap sidang pembaca di sini menghindarkan diri dari terlibat dengan sistem-sistem begini. kita kena beriman bahawa sistem yang diberikan Allah lebih baik dan sempurna.

Anonymous said...

apa pilihan yang kita ada? meninggalkannya bermakna menyerah negara kepada musuh. kita tahu politik itu amat kotor, demokrasi itu pula najis. masalahnya apa yang patut kita buat? boikot?? kalau bertindak pula mesti beramai2, so... ? sila tunjukkan caranya untuk kita fikirkan.

Anonymous said...

sikit sikit ajak pas sertai umno,kenapa umno x nak sertai pas,kenapa,kenapa dan kenapa.susah sangat ker nok sertai pas.nok berkempen pon jangan ler nok mengaib kan orang,kan berdosa tu,nama jer org islam, ker x tahu mengaibkan orang tu berdosa,jgn ler dgr sebelah pihak jer,sesekali bagus juga dgr di sebelah pihak lg. fikir fikir kan

Anonymous said...

kenapa.. UMNO menang 11 kerusi Gerakan 0.. gerakan masih jadi ketua BN di P.P.. sape tunggang sape... menteri balon cukup2 rakyat cerita pasal melayu hilang kuasa... kekeke.. kena tipu betullah. Bila hilang kuasa barulah isu "MELAYU" dimainkan.Masa ada kuasa.. balon duit cukup2... udahlah...

Anonymous said...

Woi Bengong
Ini Bukan masalah Datuk Sri Anwar PM atau Najib PM. Kalau Datuk Sri Anwar PM sekali pun, jika dia melakukan rasuah rakyat akan bangkit menentangnya. Rasuah ni tak kira pemimpin melayu ke pemimpin cina ke semua rakyat tak suka. Ada faham.

Anonymous said...

hahahahaha..Ni cerita dongeng apa ni? Maybe skrip BTN la nie..haha..Sudah2 la tu nak menipu orang dgn cerita dongeng tu..Cerita kat Felda myb boleh la org percaya...Kenapa org melayu xjadi Ketua Menteri time PRU 11 dulu kat Penang? UMNO mng byk lagi kerusi pada gerakan dan mca. Kenapa? Bila PAS jadi MB kat Perak kata tunggangan DAP..So bila UMNO byk krusi di Penang tpi Gerakan jdi KM apa pulak?

Anonymous said...

Artikel longkang puak2 umporno yang dah nak karam. Kononnya Umporno karam jea... PM cina,kristian,org melayu duduk tepi sungai,menang sorak kampung tergadai, dan bermcm2 nada berhelah dikeluarkan. Yg sebenarnya sifirnya mudah MCA,Gerakan,Umno,MIC,PPP berbanding PAS,DAP,PKR mana satu parti yg terkapit lagi tersepit??? Walaupun dikatakan punya kuasa tetapi tetap DIPERTUNGGANGKAN juga.

Anonymous said...

Masa sekolah tahun 1980-an dulu-dulu di Kelantan ada risalah (a.k.a surat berantai pada masa tu) yang serupa macam ni, cuma aktor yang ada masa tu adalah LKS. Kali ni tambah aktornya ikut selera semasa. Kepada pendukung2 UMNO,sokonglah dengan fakta, bukan cerita-cerita macam ni. UMNO ada 4 tahun semenjak 2008 untuk berubah tapi tidak menggunakan sebaiknya peluang tersebut.

Anonymous said...

ye ke? hua..hua..hua... dgn org UmNo bolelh kincing!!!

basikal_buruk said...

Kemungkinan tu dah ada.. berhati-hati la..

Anonymous said...

haha...haha..baik ko karang je citer PR ni freemason @ iluminati yang berkomplot dengan dajal @ yakjud-makjud untuk menjatuhkan rejim gerombolan UnmoooBeend..nak sedap lg citer tambah la pasal ufo ke bomoh ke..haha....

Anonymous said...

Aku dah baca berkali2 penulisan diatas...

Kelakar sungguh bila dengar punca kemunduran melayu akibat halangan DAP dan PAP... padahal melayu umno yg memegang tampuk pemerintahan dari merdeka.

MCA dan Gerakan tak perlu nak tegur umno kerana umno bertindak atas arahan mereka. Contoh di penang, tanpa kerusi dun pun gerakan boleh menguasai umno untuk menjadi pengerusi bn negeri, tak ke bacul namanya melayu umno ni...

Sudah2 lah memperbodohkan rakyat.

Radenasia said...

Kerana bersabar dan berhati-hati dengan UMNO lah, makin hilang pegangan kerajaan dalam MAS, BERNAS, dan PROTON. Ada bank bumiputra pun sekarang tinggal nama. Ingat dulu sangat susah ambil balik GUTHRIE dari UK, sekarang FELDA pula mahu dijualnya.

Berhentilah buat cerita macam-macam, biar rakyat buat pilihan.

amri2020 said...

Kamu ni 7 keturunan kaki hisap air leleh umno.Kamu dan Umno pemusnah bangsa melayu.PHD kamu macam orang berilmu cetek macam tetek pukimak kamu.Jangan jadi pengkhianat kepada agama,bangsa dan negara semata nak kaya wang rasuah umno untuk keturunan kamu.Hidup kamu penuh Perasaan Hasad Dengki.Dah jadi ahli PERKOSA ke?

Anonymous said...

pelik...yg bwk masuk freemason ke tanah melayu ni...UMNO...knp lak pakatan rakyat nk disalahkan? hehehe...gaya penulisan artikel dh cantik...cuma, pengetahuan & ilmiahnya kurang sgt...
bila rasa tersepit...baru le UMNO nk ingat Allah, ingat islam, ingat PAS...hehehe...UMNO...UMNO...mmg serupa ngn patih kerma wijaya...penjilat2 UMNO...lg teruk drpd patih kerma wijaya...sian sungguh...

xkenal patih kerma wijaya? xpe...fhm...UMNO cuma mampu bangun ngn retorik je...fakta...terselak2 bwh katil...berhabuk...siannn

Anonymous said...

Alhamdulillah, tulislah komen banyak2, berulang2.. tak apa. Kita tengok siapa yang tak berilmiah. Siapa yang kerkincit. UMNO ke PAS ke sama saja. Manusia bodoh tongong. Boleh terima?

Mahtar said...

Negara dah nak terlingkup pun masih bengal lagi. Apa nak jadi kepada manusia bangsa Melayu ni? Buka minda buka mata luas2. Boleh nampak dengan jelas. Jangan asyik nak bergaduh jer, macam budak2 tadika atau pasti. Bukti ini ada kebenarannya bila kita lihat aktiviti krestianisasi semakin merebak. Mana-mana ulama yang menentang kristianisasi akan dituduh sebagai agen UMNO.. kenapa tak agen PAS? Adakah hanya UMNO sahaja yang tidak suka Melayu dikristiankan? PAS dah tak ambil peduli sebab benda ni dibawa oleh rakan mereka, Cina DAP? Betul juga sebab itu ia dirahsiakan dari pengetahuan PAS. Jangan tanya Anwar, dia hanya nakkan kerusi PM sahaja, benda lain dia takkan nak ambil peduli. Kasihan juga kita lihat mereka yang melenting bila kita kata negara dah nak tergadai. Gelabah kerana maklumat ini masuk akal? Bencikan UMNO (Melayu juga) sehingga sanggup menjual negara, bangsa dan paling teruk ialah agama. Cuba PAS balik semula ke pangkal, ramai lagi akan sertai mereka.

Anonymous said...

Saya pernah terbaca sebuah buku yang ditulis oleh seorang wartawan terkenal. Penubuhan PAP @ Petir turut di taja dan didokong oleh beberapa orang melayu dan beberapa orang melayu ini bersungguh-sungguh menubuhkan petir bersama LKY. Apabila petir berjaya dalam pilihanraya, orang2 melayu tadi yang menjadi 'hero' tidak mendapat tempat pun dalam kerajaan LKY malahan menjadi mangsa politik.Namun apa yang berlaku ialah orang2 melayu yang bertungkus lumus mendirikan PAP dengan menyumbangkan tulisan2 dalam akhbar akhirnya disingkirkan malah dianggap orang berbahaya di singapura. Sebilangannya pernah ditangkap dan mereka dihalau ke Malaysia jadi warganegara.Dan orang2 ini apa yang mereka dapat? Adakah mereka ini dianggap 'mengkhianati' orang melayu singapura dan persekutuan malaysia ketika itu? Senario dan ciri2 sama sedang berlaku di Malaysia ketika ini.

Nurun Nur 9111 said...

salam sejahtera semua,

adesss....apa gaduh2 ni...kawan kan lagi best...gaduh2 pasal orang lain utk apa...makan kopok tam tam lagi best...apadaaaa...

-Annur-

TokMisaiGondrong said...

Biar bergaduh sekarang dari bergaduh kemudian hari, nasi dah jadi bubur.

Anonymous said...

berhala demokrasi mesti diruntuhkan jika ingin islam berdaulat. insyaAllah aku setia menanti kontraktor yg berkemampuan utk meruntuhkannya dgn menegakkan islam yg kukuh tidak goyah walaupun taufan melanda kerana asasnya dibina dgn cerucuk yg keras, padu lagi jitu kerana di situlah jiwa2 tauhid telah hidup...

Anonymous said...

mari kita berdoa semoga Islam akan tertegak di negara kita ini....sesungguhnya Islam itu adalah yang paling tinggi dan tiada apa yang lebih tinggi darinya..semoga pemimpin dan kita semua dapat menjadikan islam itu sebagai cara hidup kita...amin

Tat said...

Masih selamat jika orang Islam semua berwaspada "muslihat" Yahudi (Zionis USA) dan Nasrani (Bar Council dan DAP)

Jikalau semua orang Islam tidak memberi undi kepada DAP, InsyaAllah kita masih dapat bernafas dengan tenang. Ujian kali ini agak getir. Walaupun demokrasi itu tidak baik, itulah yang ada di hadapan mata kita. Mahu tidak mahu terpaksa dijadikannya sebagai "alat" untuk keselamatan diri dan anak cucu sebelum pemerintah Islam tertegak dengan kalimah tauhid. Apa yang penting tidak mengkhianati agama, niat kita akan dinilai Allah. Utamakan Islam bukannya politik. Mana-mana pihak yang cenderung untuk rosakkan Islam kita wajib tentang dengan apa cara jua pun walaupun nyawa jadi taruhan. Jauhi Nasrani kerana mereka adalah sekutu Yahudi. Siapa Ambiga?

Malim Deman said...

kepada penulis,saya sering berusaha mendedahkan perancangan dap nie kepada saudara kita melayu islam.di forum saya selalu masuk carigold,dan selalu nasihatkan orang-orang kita dan mereka selalu kata perlembagaan dah jamin jaga hak melayu,islam dan x boleh diubah.dialam nyata,alasan mereka pun begitu.saya harap sesiapa yang mahir pasal perlembagaan sila beritahu adakah hak melayu dan islam tidak boleh diubah

Malim Deman said...

kita kena ingat yg anwar mesti ada darah yahudi sbb anwar bukan anak kepada isteri pak ibrahim....
perancangan yahudi sama sahaja dari zaman mustapha kemal....
hati-hati

Prince of Noob said...

sangat membuka mata... btw done follow - noob

Anonymous said...

UMNO dan PAS akan bersatu inya Allah bila tok guru songsang meninggal dunia nanti. sabarlah dia dah cukup tua, mungkin esok lusa dia akan meninggalkan kita. kematiannya belom tentu ke syurga walau pon dia mempromosi syurga kepada ahlinya.

ADMIN said...

Terima kasih Sdr Malim Deman (watak anak raja purba) dan juga lain2 pengomen yang di kasihi.

Sebenarnya banyak lagi yang saya tahu mengenai permainan mereka, tetapi agak sukar hendak didedahkan di sini. Yahudi USA sudah lama berkerjasama dengan LKY dan Sin jadi pengkalan rahsia mereka. Mereka mahu kuasai negara kerana mereka jangka Malaysia di antara negara yang bakal bangun bersama pejuang akhir zaman.

Keraguan mereka berterusan sejak Afghanistan dan Pakistan di "tawan". Mereka mesti kuasai Malaysia walau dengan apa cara juga dan Raja Melayu mesti dihapuskan. Anwar hanya alat sahaja. DAP sebenarnya yang menjadi harapan mereka untuk kuasai negara ini dan jadi pengawas kebangkitan bagi pihak mereka. Melayu dan Islam pasti ditindas atau diubah kepada Islam Liberal bawaan PKR dan Anwarinas yang pro Yahudi.

Perlembagaan? Ada dua cara. Pertana dapatkan 2/3 kursi parlimen dan pinda perlahan-lahan. Mahkamah boleh di manipulasi oleh Karpal Singh. Orang Islam beransur2 diketepikan dari jawatan penting. Mereka lebih suka kepada sistem Republik, maka Raja mesti dijumudkan atau dikurangkan pengaruhnya menunggu masa ditamatkan dengan memberi pencen seperti yang dilakukan singapura. Harus diingat, Undang2 boleh dimanipulasikan. Tiada masalah setelah kuasa 2/3 ditangan mereka. Hayati betul2 pos di atas.

Kedua, adakan atau cipta huru hara dan ambil alih kuasa dengan kekerasan. Ini lebih mudah dan sangat mereka gemari hasil dari tunjuk ajar Yahudi Laknatullah. Bila berlaku huru hara, rampas kuasa dan gantung Perlembagaan. Buat perlembagaan baru. Itulah yang berlaku di negara yang hadapi Arab Spring. Agenda Arab Spring ada kaitan dengan apa yang berlaku di sini. Sebab itu ada siri demonstrasi untuk cetuskan ..... Nik Aziz telah kena tipu mentah2 dengan Anwar.

Harap boleh terima kenyataan ini walaupun pedas.

PAS tidak mampu menghalangnya kerana takut kepada Anwar. Anwar takut kepada Zionis USA kerana telah berbelanja besar wang Yahudi itu. DAP memang bersemangat komunis dan menjadi semakin kuat selepas PKM bubar. Anasir PKM memang berkesan dalam parti sosialis seperti DAP.

Orang Melayu tak perasan DAP itu adalah parti sosialis yang bencikan sistem beraja (Raja bermakna Melayu).

Harap maklum terima kasih. kalau salah sila perbetulkan ya?

Anonymous said...

bongok, takde sape tentang melayu atopun islam. org tentang rasuah, salah guna kuasa dsb. artikal ni keje umno la menghasut x habis2 (contoh salah guna kuasa). Sedar la skit rakyat x bodo skrg wei...bleh blah la lu pengarang.

Anonymous said...

Hamba berbangsa melayu dan beragama Islam. Hamba mungkin tak terdaya memperjuangkan agama dan bangsa hamba seperti segelintir pejuang yang lain.
Yang mampu hamba lakukan hanyalah berdoa semoga Allah swt menyatupadukan umat islam dan bangsa melayu di tanah melayu ini.
Semoga Allah swt bukakan hati pemimpin melayu disemua peringkat untuk kembali ke jalan Allah dan menyelamatkan tanah melayu ini.
Dan hamba akan terapkan semngat melayu islam pada anak keturunan hamba semoga suatu masa nanti anak keturunan hamba menjadi pejuang islam yang unggul sebaris pejuang Islam yang lain.
PRU akan datang - medium hamba untuk berjuang.
Semoga hamba dapat berjuang mempertahankan Islam di tanah melayu ini.

...

jongos said...

Ayamnya menang tetapi kampung tergadai, itulah kiasan yang pernah disampaikan oleh orang2 terdahulu. Ia memberi ingatan bahayuanya jika mengikut membuta tuli.

Nampak seperti kisah ini akan betul2 terjadi nanti. Anwar menang, PAS menang tetapi negara diperintah DAP. Haaaa... bawa berfikir wahai sahabat. Ia bukannya hasut macam yang anu9.24am katakan. Ia peringatan dari pengarang. Pengarang tak bongok yang bongok anda anu9.24 sendiri. Berfikiran jumud dan bertaraf mat rempit. Ada reti?

Anonymous said...

bukti ada? tak boleh tunjuk? as good as tak der lah tu.. but seen admin risau sangat kalau melayu islam hilang kuasa pemerintahan apa kata kita org melayu semua bersatu memastikan semua calon melayu islam dari PAS dan PKR menang kali ini. Dgn cara ini kuasa majoriti diparlimen akan kekal ditangan melayu. Tak perlu risau kalau ini akan menyebabkan BN dan UMNO kalah. Lagipun memang org bukan melayu dah lari dari BN. Jadi melayu yg dinamik pandai pintar dan bijak pun perlu peka dan turut berhijrah bagi mengimbangi penghijrahan kaum bukan melayu. Jom hijrah..

Anonymous said...

bimbang nanti org melayu terkebil -kebil biji mata melihat org2 bukan melayu mengambil alih putrajaya melalui jln demokrasi tanpa perlu bertempur dan berperang,matematiknya mudah BN ada parti kompenan terdiri MCA, Gerakan,MIC serta sabah &sarawak (tak tau berapa banyak),keadilan juga ada calon dari kaum cina & india dan Pas pun sudah gatal letak calon bukan Islam & Dap kita semua sedia maklum bangsa apa calonnya ditakdirkan mereka yg bukan Islam mempunyai bilangan kerusi yg banyak berbanding calon islam meskipun mereka berlainan parti dgn mudah saja calon bukan islam melompat parti yg memenangkan bangsa mereka .ape nak dikato semua itu dibenarkan oleh undang2 mereka parti yg sah berdaftar.inilah fakta yg menakutkan bagaimana amat mudahnya bangsa yg digelar pendatang menguasai m'sia ,Siapakah yg merelakan mereka mencatur pemerintahan m'sia dan meletakkan tanah melayu pd nilai yg amat murah....inilah jerat& perangkap yahudi & nasara ke atas bangsa mim

MelayuIslam said...

hmmm ada jugak yang celik hati.. anak mim, u r rigt. theory is there.. pkr pas melopong. sangka dapat ..hahaha kena tipu dap maca gerakan, pbs bala bla bla... memang menang sorak.. hehe tk kerna beri negeri kat cina pro kom.. grrrr

Anonymous said...

Ingat fatwa Nik Aziz, Mahaguru Murashitt yang setuju anak buahnya ikut ketua baru ISLAM ustaza al Ambiga. Seluruh umat Islam WAJIB (jika mampu) .. tapi dia tak mampu sebab dah uzor. http://www.ibnuhasyim.com/2012/04/naziz-tak-dpt-hadir-hanya-pesan-dr.html Nik Aziz dah beri green light boleh sokong Perjuangan Seksualiti Merdeka. Selamat sambut kedatangan negara seks bebas diterajui Anwar dan Nik Aziz... tapi PM tetap Lim Kit Siang.. hehe

Anonymous said...

Kalau ada yang ckp admin fitnah DSAI...cuba bgtau sebab apa NiK Aziz dan DSAI berganding bahu dgn ambiga dlm bersih 3.0 wlpn sedia maklum ambiga salah seorang pendukung Seksualiti Merdeka?

masih logik pemimpin parti Islam berganding bahu dgn seorang yg berusaha merosakkn nilai2 Islam untuk menjatuhkan pimpinan negara Islam? agak lucu bukan?xlucu langsung

Kalo seorang pemimpin sygkn rakyat...dia takkan biaq rakyat tanggung risiko cedera kena pukul..."dia","dia" dan "dia" dah sedaq akan ada Polis jga kat situ...yg p ajak beramai2 kat sana buat apa?sja nk undang padah? stiap kehilangan nyawa akan bwk provoke kpd pihak berkuasa andai ada yg mati kat situ...akan bg nama buruk kat pihak keselamatan negara...menentang rasuah?tanya diri sendiri dlu...dlm kita bekerja ada tak kita "curi tulang",makan gaji buta?dari pukul 8 pagi smpi pukul 4ptg,kita buat kerja betoi2 tak?pbetulkn diri dlu tu bro...buat kerja betoi2...pastikan sumber makanan kita halal...baru hati tak gelap...didik anak2 elok2...smoga anak2 kalian,Generasi akan datang lebih elok dari generasi sekarang :)tak guna cari salah orang lain andai diri sendiri pun dua kali doploh empat!!!

Anonymous said...

Bersihkan hati kita terlebih dahulu...baru nak pikirkan bersih dlm skop yg lebih luas...diri sendiri msh tdk terpimpin, keluarga masih tdk terpimpin...anak isteri sudah terpimpinkah mereka..Jgn taksub sgt pd permainan politik demokrasi keparat ni...Simple jek...ALLAH dh larang org ISLAM bersahabat dgn yahudi dan nasrani (mereka yg jelas memusuhi islam)tp mengapa ulamak yg sgt faham ilmu berrsahabat dgn mereka hanya dgn alasan mahu menegakkan agama...ini bukan kerja gile dah ini kerja org ilang akal....kemudian dijadikan demokrasi sbg landasan utk menegakkan hukum2 islam sehinggaa sanggup memusuhi saudara sendiri...Bukankah umat islam bersaudara...adakah ini yg islam mahukan....Apa hukumnya bersengkokol dgn musuh2 ALLAH ini..Sejahat2 UMNO...bukankah mereka sedara seISLAM...Mereka harus ditegur lantaran kelalaian mereka dlm melaksanakan hukum2 ALLAH...Bukan dgn cara demokrasi, berdemo tak tentu hala...Bersatu demi agama...runtuhkan shj demokrasi yg menyesatkan ini....Kembalikan yg HAQ tegakkan yg HAQ....

ndtman said...

Bg aku..umno ke pas ke atau pkr..smue 2 xpenting..yg penting kite melayu bersatu...xpyah gduh2..bangsa lain yg gelak2 tngok n take advantage..lg baik ditubuhkn parti yg bleh mnyatukan smue umat islam di m'sia..

Anonymous said...

Askm, sy setuju.pas klu parti islam pi dakwah umno.bukan kutuk,maki, wat demo...nabi Muhamad s.a.w ajar prinsip dakwah.pas tau umno kena bersatu demi islam.demi 4JJJ swt islam pasti akan syumul.wslm.

Anonymous said...

mula2 sy baca.. saya ingtkan penulis ini betul2 ikhlas tidak menyebelahi mana2 parti... ingtkan artikel ikhlas kerana agama islam... tapi bace artikel ni dan artikel2 penulis sblm2 ni, nampak sgt penulis menyebelahi satu parti sahaja.. list blog terpilihnya pn blog yg spesis camni... jgnlah kita baca blog dan terus terima walaupun blog tersebut adminnya tok guru, ustaz, phd, master or so on... carilah dari banyak sumber. kaji dulu... Penulis blog juga manusia cam kite..

Anonymous said...

umno dah lama dah buang islam gunapakai sekular ciptaan yahudi, takkan itupun korang tak paham? yg korang dok perjuangkan melayu tu kenapa? mati esok malaikat tanya ke bangsa kau cina ke melayu?

Anonymous said...

cina dengan hindu da bergabung kalau hangpa nak tau, depa tunggu masa ja nak serang melayu, nak serang lagu mana x tau la, dalam kuil depa tu mcm2 senjata ada, kerajaan skrg takut nak p serbu, takut nnt kurang undi bila time pilihanraya. cina dengan hindu pandai berlakon, dendam depa pada melayu masa 13 mei dulu x abih lg,hangpa kena ingat ooooiii.......

Raimi Syazwan ♌¹³ said...

Selepas solat, selepas membaca surah yasin..
Masih dlm wuduk yg sempurna. Masih diatas sejadah dan menghadap kr kiblat.
Pejamkan mata, tenangkan jiwa
Fikirkan kembali dari mula hingga akhir..
semoga mendapat hidayah dari Allah

Anonymous said...

Ramai yang tak sanggup terima walaupun faktanya jelas, begitulah nasib manusia Melayu Islam zaman akhir ini. Apa yang akan berlaku ialah Melayu sendiri yang jual agamanya. Mereka tak mahu dikritik maklumlah ketua mereka para ulama belaka. Kata ulama pilihan mereka walaupun salah dan bohong mereka terima dengan penuh kepercayaan. Kerajaan BN didendami kerana memerintah sejak merdeka menunjukkan mereka tidak mampu atasi kebijaklsanaan BN memerintah, kini berpakat dengan musuh mereka DAP menjahanamkan bangsa seagama. Mereka tahu ketua de facto memang tak bermoral, namun kerana dendam mereka rela berketuakannya. Anihnya ulama sendiri sanggup berketuakannya, muslihat kononnya. Percayalah Cina n India telah menerima kristian dan menolak Islam, mereka tidak akan redha dengan Islam. Masih menyimpan dendam dan harapkan Melayu berpecah untuk rampas negara ini. Saya setuju pandangan anon9:37. Terserahlah kalau mahu gunakan otak atau tidak. Jangan melulu menuduh orang lain semata2 atas rasa benci dan kesumat, itu tak melambangkan Islam sedikit pun.

Anonymous said...

Bukan mudah nak jatuhkan kerajaan sesebuah negara kalau rakyat tak memberontak...
Mesir,Libya,Iraq,Afghanistan,Palestin...
Tentera US takkan mudah masuk jatuhkn kerajaan tanpa bantuan orang dalam...adakah negara2 tersebut aman sertamerta selepas kerajaan digulingkan?cuba kaji apa penyebab negara2 tersebut masih tak aman walaupn berjaya menggulingkan pemimpin yg kononnya tidak Islamik...salah satu cara nk jatuhkn sesebuah kerajaan mesti tunjukkn rakyat negara tersebut dianiaya...pemimpin,anggota keselamatan mesti ditunjukkn menindas atau memukul rakyat...tahun2 akan datang bnyk lg "program2 khas" untuk memburukkn kerajaan dan anggota keselamatan sehinggalah matlamat diorang tercapai...cuba bayangkn kalo tgh berhimpun ramai2 tetiba ada bom meletup...sejarah membuktikan stiap kehilangan nyawa adalah ramuan mujarab untuk provokasi :) So hati2 untuk masa akan datang...Gunakan cara orang Islam..jgn guna cara Yahudi...

Anonymous said...

saya ssetuju dengan anon. memang bom sendiri atau diimpot akan dijadikan sebagai salah satu tools. 911 juga guna kaedah sama. Syria juga. apsal rakyat negara ini tak faham faham? kemudian salahkan polis bagai..

Anonymous said...

Ikan busuk bermula dari kepala.Bapa borek anak rintek.Apa dah jadi pada kebanyakkan pemimpin politik kita? Masing-masing berebut jawatan kerana kuasa dan tamakkan harta,cinta dunia dan tak takutkan tuhan.Apa yang berlaku dalam negara kita dah terlalu parah,bau melantong ke seantaro dunia,bukan baru bermula la ni,kalau tak,takkan Sasterawan Negara Shahnon Ahmad menghasilkan buku bertajuk "Shit" lewat tahun 90'an,takkan terjadi kes Memali tahun 1985,kapal UMNO berpecah 2,Team A dan Team B tahun 1986/87 dan gelombang reformasi tahun 1998 dulu. Ini semua bibit-bibit perpecahan. Mana ada ikatan murni,persaudaraan dan berkasih sayang kerana Allah dalam jemaah politik sistem taghut ni.Inikah yang diajar oleh Rasulullah pada umat islam? Tak malukah kita terhadap kezaliman yang dilakukan oleh umat Islam sendiri? Tak ada role model "jemaah" dikalangan pemimpin yang berkuasa yang boleh dicontohi sebagaimana yang diajar oleh Nabi kita.Kesimpulan pemimpin yang dilantik tak ikut jalan siratul mustaqim,jalan yang lurus,jalan kenabian.Sistem taghut atas nama demokrasi bukan sistem yang dianjurkan oleh agama Islam. Jalan terbaik adalah kembali pada Al Quran dan Sunnah.Iqrak. Nostradamus dan puak2 Illuminati,The Hidden Hand dah tahu the promised land yang dicari2 selama ni adalah di bumi bertuah Malaysia, tu pasal kita masih ada 9 Raja2 Melayu lagi..Krisis dan kemelut yang berlaku di negara kita ada HIKMAH terbesar yang akan tersingkap sedikit masa lagi bila mana nanti dunia akan kembali pada sistem pemerintahan Khalifah seperti mana terdapat dalam hadis Nabi. Malaysia akan bangkit menegakkan kembali Piagam Madinah ke 2 dengan melakukan transformasi seantaro dunia bila kita berjaya membetulkan balik sistem ekonomi kapitalis yang sedang gawat sekarang, merudum,tak bangkit2 lagi.Kita tawarkan pakej ekonomi(guna dinar emas) plus KEPIMPINAN.. Berakhirnya TEORI RAHMAN.. The blue turban will rule and conquer the world in the 21st Century.( Ikut jalan siratul mustaqim dan jalan kenabian). Sama2 kita berusaha keluar dari politik kotor Machevialli ini semua.Jangan bimbang mengenai PM Kristian in the making. Mereka merancang,tapi berkat doa Nabi Ibrahim keatas anak cucunya termasuk Baginda Rasulullah ke ats the promised land ini,perancangan Allah jualah yang menentukan.Amin.

zaminc said...

Kemon la beb, artikel2 sebegini dah muncul tahun 1969 dolu.. mengapi2kan semangat racist...

Kita pon tahu siapa yg mulakan 13 May tu...
Wa sendiri tanya 'first hand' dari penyokong Datuk Harun... sudah2 la tu... Allah cipta kita berbangsa2 ni utk kenal satu sama lain, bukan utk tanam kebencian dan hasad dengki...

oppss.. btw, wa tak hengat sapa punya comment,(meibi dlm comment blog mistisfiles) tapi dia berikan perumpamaan; umat Melayu seumpama berlian, dgn tekanan yg begitu hebat, baru la akan terbentuk berlian yg indah itu... kalau lu org tgk melayu (baca: umno)skrg ni mcm mana? enjoy..senang hati.. heppi.. yam seng... no pressure...

Anonymous said...

bila cerita pasal umno dan pas,dulu 2 parti pernah bergabung kn? last2 umno buang pas..peristiwa ni dh jd mcm satu pengajaran utk org2 lama PAS. bila soal hudud, salahkan pas, tp bila kita tgk undang2 semula, semua tu kena refer pd pd kerajaan pusat. apa perlembagaan dh tetapkan. kertas kerja utk hudud tu dh diserahkan pd pihak atasan & last2 berhenti setakat itu sebab kerajaan pusat x terima. lps tu, media sebar cerita pas mungkir janji.
- x berapa yakin dgn DAP dan parti2 bukan Islam yg lain, x kisah la kerajaan @ pembangkang, semua ada agenda masing2.
pilihan terbaik adalah kita menyokong calon-calon yg Islamik..

mat sabot x guna akal said...

bullshitt.......... hanya masa menentukan melayu jadi seperti singapork.

ok kalau ko nakkan nya. selamat hijrah ke arah jahanam seperi singapork... senang la hati ko ya?

katalah umno salah, korup dan bagai... siapa ada kuasa akan terjerat dng korup. anwar pun sama simpan wang korup dalam akaun kroni (samsidar).. apa beza?

pas alim dan baik, tapi biarkan negara dikristiankan dan takot pula kpd manusia lumpuh si karpal gila. apa citer?

cehhh aku amat benci melayu guna agama nakkan hudud la negara islam la tapi perangai macam mat sabot.. tenggelam timbol.

bodoh bongok bangang .. jadi monyet Yahudi ... tak apa kan? kalau jadi huru hara puak2 munafik ni dulu kita pancung. musuh yang khianat negara.

walaupun umno dihina, depa juga yg jaga negara aman damai sejak merdeka. melayu jadi pandai penuhi universiti. wujud felda kayakan melayu. dasar ekonomi baru amat dibenci dapa, umno tetap lakukan kerana melayu. risda, kesedar, kemubu, mada, macam2, tak tima kasih pun? apa citer?

walau umno dikata rasuah, negara lebih maju dari indon yang dipuja puji anwar... apa citer?

walau umno dilabel jahat dan rasis, merekalah yang bangunkan negara ini dan kayakan rakyatnya... apa citer?

aku tak suka demokrasi tambah lagi demonstrasi... dua2 adalah celaka dari Yahudi.

Tapi ada puak yang ngaku Islam, masih jilat bontot Yahudi. ptuiiiii..

Anonymous said...

jom tanya PKR dia nak buat hudud ke tidak?

Anonymous said...

PAS tak mampu buat hudud.. draf undang2 pun belum ada. belum lagi ekonominya, siasahnya, dan seribu tok nenek hukum... nak laksanakan macam mana? secara logiknya hanya UMNO sahaja mampu laksanakan, tunggulah masanya nanti najib transform bila cina india semua tak sokong umno bn lagi. umno tak perlu nak jaga sensitiviti kaum mendatang. aku percaya nanti umno akan umumkan laksana hukum islam sepenuhnya sebagai bukti bahawa pas hanya retorik, ekonomi kelantan pun tak mampu bangunkan. Nak laksana hudud, mampu ke? jangan asyik salahkan orang lain. PAS dah tak mampu buat, hanya pandai berkata2 janji itu janji ini. baik, kalau umno laksanakan hudud dan laksanakan islamic adakah PAS akan bubar macam nik aziz kata? aku rasa tidak, dulupun kata nak bersara bila mahathir bersara, sampai sekarang dah semakin ...... pun nak pegang jawatan .. jangan harap PR mampu buat seperti umno. kompom.. Melayu nak selamat jom semua sertai umno dan sama2 kita banteras rasuah serta naikkan hukum Islam. sanggup ikhlaskan hati? kalau umno jadi islamic sepenuhnya pun lepas ni ktuk pula Islam umno tak betul lah, tak sama macam nabi la... hipokrit

Anonymous said...

Patut la.....umNO ni cuma di sertai oleh melayu yg bodoh jer....nak tahu baca komen geng2 umNO...hahahaha

Anonymous said...

Hmmmm baguslah kalau kou dah pandai bijak bistari, belajar dengan Nuar sondol tu. Sanggup tendang kereta polis bagai... Nuar dah ajar kou sampai pandai. Jual negara kat Yahudi pun kira okey gak. Nasib baik penyokong UMNO bodoh2 belaka.. untung tak pandai cam kou. Rosak sebelanga. duhhh..

insidewinme said...

Hari ini kaum Muslimin berada dalam situasi di mana aturan-aturan kafir sedang diterapkan. Maka realitas tanah-tanah Muslim saat ini adalah sebagaimana Rasulullah Saw. di Makkah sebelum Negara Islam didirikan di Madinah. Oleh karena itu, dalam rangka bekerja untuk pendirian Negara Islam, kita perlu mengikuti contoh yang terbangun di dalam Sirah. Dalam memeriksa periode Mekkah, hingga pendirian Negara Islam di Madinah, kita melihat bahwa RasulAllah Saw. melalui beberapa tahap spesifik dan jelas dan mengerjakan beberapa aksi spesifik dalam tahap-tahap itu

Anonymous said...

ntah apa2 la korang ni..melayu sesama sendiri bergaduh,bkn nak bersatu..ni la akibatnya bila fahaman agama di bwh masuk dlm arena politik..

Anonymous said...

Islam akan bangkit dari timur . Di timur bermaksud di nusantara . Jika apa ya rancang dap berjaya , maka pada masa itulah umat Islam akan bersatu dan bangkit.orang melayu islam di tanah melayu ini hanya akan bersatu jika mereka berada dalam keadaan terdesak . Skg ni mereka masih merasakan berada dalam keadaan selamat . Mereka lalai , susah hendak disedarkan.bila mereka rasa telah hilang segalanya,barulah mereka nk bersatu,pada masa itu hanya jihat fisabillah la jawapnya untuk mereka merampas apa yg telah lenyap dan mempertahankan apa ya ada.

Anonymous said...

bodo bin tongong, kou bangsa apa ha? kot la sakai x tahu negara nak bagi kat cina ulama pun jadi anjing dap.. padan muka makin bodo la kou

Anonymous said...

Umno BN perompak negara perasuah Inikah nilai2 pemimpin islam..memalukan

Anonymous said...

Hanya the oneworld of maliyaumiddin will win forever

Post a Comment

Sila beri pandangan anda, elakkan dari kata nista atau kata-kata di luar peradaban. Pandangan Tulus dari anda amat dihargai, terima kasih.

Recent Posts

Entri di "King of the East"

 
Copyright 2009 abatasa ii. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan