Umat Terakhir




29 Jun 2013

Yahadut Mizrah: Harapan baharu Zionis


ANDAI kamu tahu betapa besarnya harapan Tel Aviv terhadap Yowtai yang berada di seluruh dunia, maka kamu tidak akan sesekali berbuat silap membuka ruang dalam diri untuk mempercayai Yowtai walau di mana mereka berada.





Mereka (kelompok Yowtai) yang tinggal di Amerika, terkenal dengan gerakan kongsi gelap, menjual dadah, memperdagangkan manusia, dan sesiapa juga tidak boleh berbuat sesuka hati di bandar-bandar yang dikuasai mereka, termasuklah tidak boleh berbuat kebaikan sesuka hati sehingga boleh menganggu pengaruh mereka dalam sesebuah komuniti.


Yowtai ada di mana-mana sahaja di pelosok dunia. Mereka menggerakkan gelombang dan mendirikan tiang-tiang (rujuk artikel: The Pillars) di serata dunia yang berfungsi mengutamakan kepentingan negara haram Israel.


Peranan yang dimainkan Yowtai adalah sangat besar dalam gerakan Zionis. Yowtai mampu menyelinap ke mana-mana sahaja tanpa diketahui identiti mereka oleh orang-orang yang malas mengambil tahu seperti anda.


Kalau mereka hidup di Jerman pada ketika Hitler sedang berkuasa, maka Hitler juga pasti gagal mengenalpasti bahawa manusia yang berwajah Asia Timur itu sebenarnya juga ada darah Yahudi.


Identiti yang jenis anti-identiti yang dimiliki Yowtai sangat berguna kepada Israel.


[Anti-identiti; istilah merujuk kepada seseorang yang kelihatan seperti berasal daripada satu kumpulan manusia, namun dia sebenarnya bukan berasal daripada kumpulan manusia yang difikirkan, menghampiri pengertian identity-freud atau con-identity.]


Harapan Israel terhadap Yowtai sangat tinggi. Tanpa Yowtai, Israel tidak mampu memperbesar lebar penguasaannya terhadap Asia.


China (negara) telah lama menyedari sejarah kewujudan Yowtai di tanah besar mereka, maka dengan itu China tidak membuka banyak ruang kepada Yowtai untuk terus melebarkan pengaruh mereka dalam persekitaran sosio-ekonomi.


Malah, sejarah lampau juga merekodkan kekecohan Taipeng (sila rujuk sejarah) adalah disebabkan oleh Yowtai sehingga menyebabkan lebih 200,000 nyawa terkorban, maka sebab itulah China amat berhati-hati dengan kelompok Yowtai apabila ada ruang untuk mereka berkuasa.


Disebabkan dasar pentadbiran China yang mengamalkan dasar langit tertutup (sekitar sebelum penghujung 1990-an), China menerima tekanan daripada Amerika dan Eropah supaya mengubah kepada dasar yang lebih terbuka.


Pada 1989, rusuhan di dataran Tiananmen yang dicetuskan golongan pelajar di China bertindak menjadi alat kepada Amerika dan Eropah untuk memaksa China mengamalkan dasar yang lebih terbuka.


Rusuhan tersebut tercetus disebabkan tangan-tangan asing bagi memaksa China mengubah dasar pentadbirannya, secara sebaliknya pula ia adalah bagi membuka laluan kepada Yowtai. Perubahan dasar yang berlaku secara perlahan-lahan di China disebabkan tangan asing yang memperkuda golongan pelajar di China akhirnya berlaku di China dalam dekad 1990-an.


Dasar yang lebih terbuka (tersiratnya, kapitalism) itu adalah bagi membolehkan Yowtai sama-sama terlibat dalam persekitaran ekonomi China secara lebih bebas dan terbuka (itu adalah motifnya yang sebenar).


Apabila Yowtai dapat melibatkan diri secara lebih bebas, sudah tentu Yowtai mempunyai peluang yang lebih besar untuk mendaki ke tempat yang lebih tinggi dalam status ekonomi masyarakat di China. Lantas, Yowtai akan lebih dominan dalam persekitaran ekonomi China dan seterusnya dapat memberi khidmat kepada Israel dengan lebih berkesan.


Namun, kamu di Malaysia ini tidak begitu tahu mengenai kewujudan Yowtai dan atas sebab itulah Yowtai sentiasa mengambil peluang untuk menguasai segala cabang sumber ekonomi di tanah tumpah darah nenek moyang kamu ini. Lebih teruk, pemikiran sebilangan daripada kamu sudah berjaya dirosakkan oleh kelompok Yowtai melalui cara yang halus dan menyeronokkan.
--





Pada kurun-kurun terakhir, Yakjuj Makjuj (Gog Magog) akan bangkit di celah-celah kamu semua. Bilangan mereka pula adalah 999 orang berbanding seorang Muslim. Ia bermakna, seorang Muslim akan menghadapi 999 orang Yakjuj Makjuj pada satu masa.


Itu belum dikira golongan munafik yang berpura-pura sebagai orang Islam, mereka juga hidup di celah-celah kamu. Ada yang sudah murtad, tetapi tidak menghebahkan status mereka sebagai sudah murtad. Dalam diam, golongan munafik murtad itu juga memusuhi kamu dan akan bangkit di celah-celah kamu semua bagi memusnahkan setiap daripada kamu.


[Mengikut pengertian yang sebenar, munafik merujuk kepada orang yang bukan beragama Islam atau telah kafir. Munafik tidak merujuk kepada orang Islam yang hipokrit terhadap agama. Munafik ialah orang yang telah menjadi kafir secara rela, tetapi tidak mengumumkan kekafiran mereka supaya terus dianggap sebagai orang Islam dan hidup bersama orang Islam.]


Apabila dihitung antara nisbah 999 Yakjuj Makjuj bersamaan 1 orang Islam, kamu semua sebenarnya akan turut menghadapi ancaman golongan munafik. Kamu semua akan berhadapan dengan lebih daripada 999 orang yang mahu memenggal kepala kamu pada satu-satu masa. Jadi, sedarlah bahawa musuh kamu sangat ramai.


Kamu tidak akan menemui kekuatan sekiranya masih berpecah belah dengan memeluk tubuh masing-masing tanpa turut sama memeluk tubuh saudara-saudara kamu yang kamu sedang benci selama ini.


Kamu sudah kami khabarkan mengenai sejarah perjalanan Yahudi ke Asia Timur sehingga lahirnya kaum Yowtai yang misteri. Kamu juga sudah diberitahu bahawa betapa Yowtai sangat menjunjung ketaatan mereka kepada bangsa induk mereka iaitu Yahudi.


Kamu juga sudah dikhabarkan bahawa betapa seseorang yang berdarah Yahudi (kecuali yang beragama Islam) akan selalu menjunjung perintah dari Tel Aviv untuk memastikan bangsa induk mereka berhasil mendirikan peta The Greater Israel.


Ketahuilah bahawa Yakjuj Makjuj adalah bangsa misteri yang pernah melakukan kerosakan dan kemusnahan besar-besaran di atas muka bumi. Mereka banyak merosakkan tamadun-tamadun manusia dengan melakukan serangan-serangan ganas sehingga tamadun-tamadun yang dimangsakan itu akhirnya runtuh.





Semasa episod akhir keganasan Gog Magog (kurun sebelum Masihi), apabila mereka dikalahkan (rujuk sejarah perjalanan kaum Scythia yang terpecah sebagai suku Yahudi yang hilang), kelompok manusia gasar (barbaric) itu melarikan diri ke Asia Timur dan Eropah Timur, seterusnya menetap dan berasimilasi dengan masyarakat tempatan di Asia dan Eropah.


Mereka kemudian melahirkan generasi berdarah campuran yang digelar sebagai Yahadut Mizrah. Itu adalah daripada salah satu benang sejarah.


Dalam benang yang lain, kaum Yahudi melarikan diri dari Yerusalem pada ketika mereka diperangi Rom pada kurun pertama Masihi (the great diaspora). Mereka turut memasuki Asia dan Eropah melalui jalan darat. Seterusnya melahirkan bangsa campuran yang disebut Yahadut Mizrah.


Jadi, terdapat dua peristiwa yang membawa kepada kemasukan dan asimilasi Yahudi dengan bangsa Asia Timur. Pertama, melalui sejarah Gog Magog dan kedua melalui sejarah the great diaspora. Maka, kewujudan Yahadut Mizrah dalam kalangan bangsa-bangsa Asia adalah benar.


Disebabkan kewujudan mereka adalah benar, maka kamu tidak boleh mengambil mudah dan memperkecil-kecilkan kewaspadaan terhadap ancaman Yahudi campuran itu. Sedarlah bahawa Yahudi dari Israel tidak akan datang memenggal kepala kamu. Sebaliknya, saudara-saudara jauh mereka yang akan menggalas tugasan itu tanpa kamu sedari.


David Myers dalam beberapa jurnal (buletin Yahudi) yang ditulisnya, mengatakan, Israel wajar memberi perhatian kepada Yehuda Mishahi kerana menurut Myers, Yowtai dan Mishahi yang lain adalah satu harapan baharu yang sangat besar ertinya kepada Israel. Adakah kamu memahami apakah yang dimaksudkan oleh Myers itu?


Pada ketika seluruh isi dunia sangat membenci wajah-wajah Yahudi Israel disebabkan dasar Zionis mereka yang melampau, dunia sebenarnya tidak menyedari kewujudan Yowtai dan Mizrahi yang memiliki 99 peratus wajah yang tidak seperti bangsa induk mereka.


Maka, Myers menggariskan bahawa Mizrahi adalah harapan baharu dalam menjunjung cita-cita bangsa Yahudi untuk mendaulatkan diri mereka secara senyap di celah-celah bangsa dunia yang lain.


Jurnal Myers mendapat perhatian Tel Aviv dan sering menjadi wacana di Israel untuk menjunjung cita-cita bangsa Yahudi berideologi sekular Zionis. Maka, satu gerakan mula direncanakan dalam tempo serba baharu dan digerakkan oleh tangan-tangan Mizrahi di seluruh dunia.
--





Islam adalah agama yang sangat tegas membuat teguran terhadap sikap Yahudi yang melampau. Al-Quran pula banyak menyingkap perbuatan-perbuatan Yahudi yang melampau sejak zaman-zaman para nabi.


Pada ketika Yahudi merampas tanah Palestin, dunia hanya memberi tumpuan kepada Yahudi Zionis yang induk, tetapi melupakan atau tidak peka terhadap kewujudan Mizrahi. Namun, satu rencana baharu telah digerakkan untuk menjunjung cita-cita sekular bangsa Zionis itu.


Mizrahi di serata dunia diberikan skrol dari Tel Aviv untuk menjayakan dua misi besar iaituThe Greater Israel dan The Greater World dalam skim The New World Order of the New Secular World.



Negara-negara Islam dijadikan sasaran dalam skim baharu itu. Dana-dana disalurkan melalui skim money laundering bagi membolehkan setiap rancangan dijalankan dengan jaya. Proksi-proksi diberikan tauliah untuk menjunjung cita-cita Zionis.
--


Mizrahi memainkan peranan (rujuk role player dalam siri art of con) untuk menggerakkan rakyat di sesebuah negara sasaran bagi memulakan kacau bilau. Kacau bilau dalam sesebuah peta itu tidak dimulakan oleh orang-orang yang tidak ada kaitan dengan Mizrahi, ia sememangnya dimulakan oleh Mizrahi, dengan mempergunakan sebilangan rakyat yang bukan dari kalangan Mizrahi.


Andai kata seorang Yahudi dari Israel yang mengajak rakyat di sesebuah negara Islam melakukan pemberontakan, maka sudah tentu tiada seorang pun orang Islam yang akan mengikut seruan Yahudi itu.


Tetapi apabila seorang Mizrahi yang memiliki wajah tempatan mengajak melakukan kacau bilau atas slogan rakyat, maka sudah pasti rakyat sebilangan akan mengikut seruan itu kerana rakyat yang dungu itu tidak ada pengetahuan mengenai hubung kaitan kelompok Mizrahi itu dengan bangsa induk mereka iaitu Yahudi.


Maka, tidak hairan apabila ada sebilangan dungu yang memuliakan Soros apabila ketua mereka memuliakan Soros. Tidak hairan pula apabila ada sebilangan dungu yang tidak mahu berfikir apabila ada ketua mereka memuliakan Israel.
--


Tanggapan popular mengatakan Israel bertindak pro kepada Syiah adalah kurang tepat. Walaupun dalam kebanyakan peristiwa memperlihatkan Israel membantu Syiah memerangi golongan Sunni di negara-negara tertentu, ia masih belum mampu menjadi jawapan yang tepat terhadap tindakan Israel itu.


Dalam skim baharu, Israel melalui saudara jauh mereka iaitu Mizrahi bertindak membantu golongan rakyat di sesebuah negara untuk menggulingkan pemerintah sedia ada, tidak kira walau kelompok mana pun yang menguasai pemerintahan, tidak kira pemerintah itu dari kelompok Syiah atau Sunni. Motifnya ialah menggulingkan pemerintah sedia ada tidak kira ia dari kalangan Sunni atau Syiah.


Jika yang memerintah itu dari kelompok Sunni, maka mereka akan menghasut golongan Syiah untuk menggulingkan pemerintah Sunni. Maka jika pemerintah itu dari kalangan Syiah, mereka akan menghasut dan membantu golongan Sunni untuk menggulingkan pemerintah Syiah. Matlamatnya ialah memusnahkan pemerintahan sedia ada.


Ia bagi membolehkan The Greater Israel berdiri tegak di atas peta rancangannya selepas mereka mengambil alih negara-negara yang sudah digulingkan pemerintahannya. Pada masa yang sama, Mizrahi akan bertindak menghasut rakyat di sesebuah kawasan di sesebuah negara (yang dalam peta Greater Israel) supaya memohon untuk keluar daripada pemerintahan sedia ada.


Sentimen membenci pemerintah disebar luas sehingga menuntut hak untuk keluar daripada pemerintahan. Akhirnya, kawasan yang berjaya keluar daripada peta itu akan diserap masuk ke dalam peta Greater Israel. Apabila pemerintah enggan melepaskan wilayah yang mahu keluar itu daripada negara, maka peperangan lebih besar akan berlaku dalam menuntut pembebasan mereka daripada tampuk pemerintahan pemerintah sedia ada.


Dalam apa juga keadaan, Mizrahi akan menggunakan kelebihan mereka untuk menghasut rakyat di sesebuah negara supaya menuntut pembebasan daripada pemerintahan sedia ada. Apabila minda rakyat dikuasai Mizrahi, mereka akan menggunakan segala peluang untuk mencipta kacau bilau dengan cara menyemarakkan kemarahan rakyat terhadap pemerintah.


Mizrahi mempunyai dan berupaya memainkan peranan mereka dengan cukup berkesan. Dengan pengaruh sosio-politik, mereka mampu menggerakkan sebilangan rakyat bagi memulakan kacau bilau.


Dengan pengaruh sosio-ekonomi pula, mereka mampu mengawal kenaikan harga barang melalui perniagaan-perniagaan yang dikuasai mereka. Apabila harga barang dinaikkan oleh peniaga-peniaga dari kalangan Mizrahi, mereka akan segera menuduh pemerintah membenarkan harga barang dinaikkan walhal merekalah yang menguasai perniagaan dan menguasai harga barang-barang yang dijual. Sedaya upaya, mereka akan menuduh pemerintah pada setiap kali berlaku kenaikan harga barang bagi menyemarakkan kemarahan rakyat akibat tekanan kos sara hidup.


Faktor-faktor peningkatan harga barangan adalah antara sekian banyak picu (gun trigger) yang boleh menyebabkan berlakunya kemarahan rakyat terhadap pemerintah. Dalam persekitaran ekonomi dunia, sebilangan besar perniagaan dikuasai oleh Mizrahi.





Para peniaga Mizrahi pula sentiasa mengambil peluang untuk menaikkan harga barang bagi memenuhi kehendak hawa nafsu materialistik mereka yang mahu cepat kaya. Namun, apabila ada rakyat yang berasa tertekan dengan kenaikan harga barangan, maka mereka akan cepat-cepat menuduh bahawa kenaikan harga barangan itu disebabkan oleh pemerintah.


Maka apabila rakyat marah, mereka akan memaksa rakyat melakukan kekerasan terhadap pemerintah sehingga berlaku huru-hara. Puncanya ialah kenaikan harga barang, walhal para peniaga Mizrahi adalah orang yang bertindak menaikkan harga barangan sesuka hati bagi mencetus kemarahan rakyat terhadap pemerintah.


Maka, lihatlah kedunguan-kedunguan yang ditabur oleh Mizrahi ke dalam pemikiran sebilangan masyarakat yang gagal berfikir dan bagaimana tatakerja mereka dalam menyemai kemarahan terhadap pemikiran masyarakat yang akhirnya melepaskan segala tuduhan terhadap pemerintah sehingga berlaku huru-hara di kebanyakan negara dunia.


Tekanan hidup yang membebani rakyat di sesebuah negara adalah satu ‘aset’ penting dalam menyemai sentimen anti-pemerintah. Mizrahi pula kebanyakan mereka terlibat dalam perniagaan-perniagaan dan merekalah yang mengawal harga pasaran dalam persekitaran ekonomi kapitalis. Dengan itu, mereka menggunakan peluang yang mereka miliki untuk mempengaruhi harga barangan dan kemudian menyuruh rakyat menggulingkan pemerintah apabila berlaku kenaikan harga barangan. Licik?
--


Dalam usaha menggulingkan pemerintah, the pillars (organisasi-organisasi bebas yang digerakkan Yahudi) kemudian menyelinap masuk ke negara-negara yang sedang mengalami bibit-bibit kekecohan. Organisasi pillars itu pula kemudian mengadakan kerjasama dengan Mizrahi tempatan di sesebuah negara untuk menggerakkan kemarahan rakyat di negara itu.


Gerakan-gerakan itu pula dijalankan secara menyeluruh melibatkan gerakan ekonomi, revolusi dan juga politik tempatan di sesebuah negara. Rakyat diheret ke dalam pelbagai situasi yang mengakibatkan perpecahan dan akhirnya kacau bilau serta saling bermusuhan dalam mempertahankan pihak masing-masing (pro-pemerintah yang berlawanan dengan pro-revolusi).


Pada masa itu, pelbagai slogan rakyat (rujuk artikel: Infectious Slogans) dimainkan dalam usaha menyemarakkan kemegahan dan kemarahan rakyat untuk memperjuangkan apa sahaja yang dikatakan sebagai hak-hak rakyat sehingga tercetusnya kemusnahan.


Mizrahi memainkan peranan mereka secara menyeluruh.


Sememangnya mereka sedang bangkit di celah-celah kemarahan manusia-manusia yang berasa tertekan. Apabila mereka bangkit seluruhnya, manusia-manusia yang tidak sama dengan mereka akan diperlemahkan dan seterusnya dilenyapkan bagi mendirikan dua misi besar iaitu The Greater Israel dan The Greater World.
--


Yahadut Mizrah adalah harapan besar Israel. Tanpa Yahadut Mizrah, Israel tidak akan mampu mencipta sekian banyak kekecohan yang berlaku di seluruh dunia hari ini. Black Jews di negara-negara Afrika sentiasa mencipta peluang melakukan huru-hara dalam memastikan bangsa Afrika terus lemah.


Mulatto Jews serta Caucasian Jews di Eropah dan Amerika pula sentiasa memainkan perananpillars dalam memastikan konglomerat, golongan politik dan ahli perniagaan berdarah Yahudi menguasai perjalanan ekonomi dan politik di Amerika dan Eropah sehingga menyebabkan Amerika dan Eropah sentiasa tunduk patuh terhadap kehendak hawa nafsu Israel.


Di bahagian dunia Asia pula Yehuda Mizrah berterusan memainkan peranan mereka dalam memastikan kekuasaan Israel dalam mengawal perjalanan bangsa-bangsa dunia.


Rancangan itu semua dicipta di atas meja Mossad di negara Zionis Israel. Setiap rangka kerja dicipta berbeza-beza mengikut keperluan dan kesesuaian sesebuah negara yang mereka sasarkan. Skrol-skrol berupa tauliah diberikan kepada individu-individu Mizrahi di negara-negara sasaran.
--





Langkah Israel menghapuskan segala bentuk identiti bangsa Arab Palestin sebagaimana laporan akhbar dunia baru-baru ini adalah tidak ubah seperti langkah sebilangan manusia yang mahu menghapuskan setiap apa sahaja yang berkaitan dengan Melayu dan Islam di negara ini. Itu pun kalau kamu nampak semua itu.


Bagi melemahkan sesebuah bangsa, Yahudi sentiasa berusaha menghapuskan identiti jati diri sesebuah bangsa. Ia bagi menjadikan bangsa itu lemah motivasi untuk terus melangkah maju (rujuk artikel: Demotivate). Apabila sesuatu bangsa itu sudah lemah, maka sudah pasti yang kuat pula akan beralih menjadi berkuasa.


Jangan cepat melatah dan melompat bak jaguh untuk bercakap soal politik dungu apabila kita berbicara mengenai Melayu dan Islam di negara ini. Jangan jadi dungu yang mula bercakap soal politik kalau ada orang yang berbicara mengenai Melayu dan Islam.


Kalau kamu tidak mengenal Yahadut Mizrah di negara ini, maka tidak wajar kamu cuba-cuba jadi jaguh dungu yang tidak memahami apakah yang sudah, sedang dan akan dilakukan oleh Yahadut Mizrah terhadap kamu dan agama kamu.


Kalau kamu mahu juga jadi jaguh yang berlagak tahu segala-galanya, maka cuba lihat orang-orang di kawasan perumahan atau di bandar kamu dan tunjukkan yang mana satu Yahadut Mizrah, itu pun kalau kamu tahu bagaimana cara untuk mengenali mereka. Kalau tidak tahu, maka tunggulah kamu dimangsakan apabila mereka bangkit sebagai Yakjuj Makjuj di celah-celah kamu.


Hadis yang mengkhabarkan Yakjuj Makjuj akan keluar di akhir zaman itu benar-benar belaka. Apabila kamu benar-benar mengenali Yahudi Zionis, kamu akan mengetahui segala-galanya mengenai mereka, rahsia-rahsia mereka yang mengetahui kewujudan Yahadut Mizrah.


Kamu akan menemui jawapan bahawa Yahadut Mizrah akan keluar sebagai Yakjuj Makjuj yang mempunyai kaitan dengan Yakjuj Makjuj Scythia pada zaman silam. Ketahuilah juga bahawa bilangan mereka adalah 999 berbalas 1 daripada kamu. Fikirkanlah bagaimana ia boleh menjadi sehingga 999 orang bagi setiap seorang daripada kamu.


Ketahuilah bahawa mereka itu wujud dan ketahuilah mengenai apa yang telah, sedang dan akan mereka lakukan. Jangan hanya tahu bercakap mengenai politik walhal kamu langsung tidak tahu mengenai apa yang dimaksudkan oleh baginda nabi mengenai keluarnya Yakjuj Makjuj di akhir zaman. Kamu tidak akan sempat berpolitik lagi bilamana Yakjuj Makjuj sudah bangkit, maka cukup-cukuplah berpolitik dungu.


Belajarlah dari benang-benang sejarah musuh kamu. Melalui sejarah juga kamu akan mengenali siapa kawan dan siapa lawan. Saya dan seluruh ahli panel blog ini tidak berkuasa untuk mengubah kamu. Apabila sampai masanya nanti, kami akan menyudahkan blog ini dan kemudian menyendiri menyepi.


Berubahlah. Bersatulah.


Yowtai adalah harapan Israel.
Yahadut Mizrahi ada di celah-celah kamu.


Tuntutlah kemenangan terbesar kamu, iaitu umat yang bersatu menepati segala definisi bersatu.






-ANONYMOUS-








.

Posted by . at 00:32 6 feedbacks / comments
Labels: Arkib Bloodlines, Arkib Nota, Arkib Zionis, Files of The East, hidden good hands,Intelligence, Konspirasi, New World Order, Nota panel, Proksi, Umat Terakhir, Yahadut Mizrah, Zionis


26 Jun 2013

Yahadut Mizrah: Skroll dari tanah jajahan

SIAPA kata di Israel sana semua orang mengikut perkara-perkara yang sepatutnya diamalkan oleh orang Islam? Siapa kata di Israel tiada penjualan rokok, arak, pusat hiburan, rumah pelacuran, pusat gay dan sebagainya? Siapa kata di Israel tiada Coca-Cola?


Orang yang berkata di Israel tiada arak, tiada coca-cola, tiada rumah pelacuran dan sebagainya itu mungkin tidak pernah menjejak kaki ke negara absolute-secular itu. Maka, mereka tidak tahu apa yang berada di sebalik tembok yang memisahkan antara Israel dengan Palestin itu. Israel jauh lebih sekular daripada Amerika.


“(Negara) Israel tidak didirikan atas dasar kepercayaan kepada Tuhan. Ia didirikan atas dasar sekular yang tepat mengikut pendefinisiannya yang sebenar,” – Rabbai AARON COHEN.


Semuanya ada di Israel. Israel adalah sebuah negara sekular. Cuma yang tiada ialah tiadanya orang makan babi secara terang-terangan di sana. Kalau orang itu sejak lahir sudah jadi Yahudi, memang dia akan berasa jijik kalau mendengar makanan yang ada daging babi. Lain-lain perkara yang bisa memuaskan hawa nafsu, semua ada di Israel.


Israel ada sebuah negara haram yang didirikan atas dasar sekularism dan liberalism serta atas dasar kehendak hawa nafsu para sekularis Yahudi Zionis terhadap impian keduniaan dan kekuasaan global bagi mendaulatkan hawa nafsu, keegoan dan sifat etnosentism mereka terhadap bangsa-bangsa lain yang mereka anggap tidak semulia darjat hawa nafsu mereka yang buas.


Israel menjadikan rakyat-rakyatnya sebagai bahan eksperimen untuk menyesatkan seluruh manusia di dunia ke lembah sekular. Amerika juga melakukan perkara yang sama, tetapi Amerika sedikit bertimbang rasa dalam menghormati rakyat-rakyatnya (yang konservatif) yang tidak suka kepada sekularism. Tetapi, Israel tidak peduli semua itu.


Jadi, tidak hairan apabila Tel Aviv diumumkan dan dijadikan bandar pelancongan dan tempat berpesta ria golongan gay dan homoseksual dari seluruh dunia pada tahun 2011. Kalau mana-mana manusia yang mencintai keseronokan hawa nafsu keduniaan, maka Israel adalah kota mereka. Maka, golongan LGBT (lesbian, gay, biseksual dan transgender), golongan sekularis dan liberalis pasti-pastinya senang hati berkiblatkan Israel.


Ia kerana Israel mengiktiraf semua hak asasi yang berpusatkan humanism, hedonism dan lain-lain ism-ism yang menjanjikan keseronokan tanpa batas atau had. Eksperimen yang dilakukan bagi mengheret rakyat-rakyatnya telah lama dilakukan sejak 1960-an.


Filem-filem lucah (juga disebut gred B dan gred C) dan separa lucah ditayang di panggung-panggung wayang di Israel sejak 1960-an bagi memberi hak mengikut hawa nafsu kepada golongan-golongan yang mementingkan hawa nafsu seksual. Segala-galanya keseronokan, sekular dan hak asasi manusia yang melampaui batas memang sudah lama ada di Israel.


Maka tidak hairanlah kalau eksperimen itu diperbesarkan dengan penuh jaya ke serata pelosok dunia bagi mengheret umat manusia ke lembah sekular. Ia kerana eksperimen yang dibuat terhadap tikus-tikus yang sama warna bulunya dengan mereka itu telah lama berjaya. Lalu, eksperimen yang sama diperbesar kepada tikus-tikus yang warna bulu berbeza di makmal-makmal di serata dunia menggunakan kaedah formula yang sama. Ia berjaya, cukup berjaya.


Jadi, siapakah yang menjadi orang-orang yang menjalankan eksperimen di makmal-makmal (negara-negara) di serata dunia? Sudah tentulah orang-orang yang mempunyai ciri-ciri bulu tikus yang sama dengan mereka, yang mempunyai darah yang sama dengan mereka. Sudah tentulah orang-orang yang mahu merosakkan kamu semua itu adalah Yahadut Mizrah.
---


Yahadut Mizrah: Skroll dari Tel Aviv




Kalau kita sebut perihal Mossad dan kaitannya dengan pihak-pihak di Malaysia, maka pasti ada yang akan melompat dan melatah, lantas tidak semena-mena mengaitkan ia dengan politik. Walhal, walaupun kita tidak akan menyebutnya dalam konteks politik, pasti akan ada juga orang-orang dungu yang mahu mengatakan ia sebagai propaganda politik.


Kita tidak akan menyentuh perkara ini dalam konteks politik. Kita hanya akan menyebut dan menyentuh watak-watak tempatan Malaysia yang ada kaitan dengan Mossad, tetapi kalau ada juga yang terasa seperti dijentik atau dipalu, kita tidak boleh berbuat apa-apa. Kalau maklumat ini terasa pedasnya, ketahuilah bahawa kita tidak pernah memaksa sesiapa di kalangan anda untuk makan cili-cili yang menjadi punca terasa pedas.
--


Pada tahun 2007, sekumpulan Yowtai (Yevda) dikesan kerap memasuki Singapura dan memasuki bangunan Kedutaan Besar Israel di Singapura. Antaranya ialah Yoseph, Christopher, Peter dan beberapa lagi nama.


Nama-nama itu pula adalah nama-nama yang hanya diketahui di kalangan Yahadut Mizrah di Malaysia yang mana orang awam seperti anda tidak mengetahui akan nama-nama sulit yang mewakili identiti keyahudian mereka.


Sekitar November 2007, dua ejen Mossad diterbangkan khas dari Tel Aviv untuk memulakan urusan baharu di Kedutaan Israel di Singapura. Ia bagi memulakan kerjasama sulit antara tiga pihak iaitu Mossad, Kedutaan Israel di Singapura dan pihak-pihak Yowtai dari Malaysia. Sebelum 2007, sudah banyak urusan dilakukan antara Mossad dengan pihak-pihak Yowtai, namun ia hanya sekadar hal ehwal kaum Yowtai dan perihal survival ekonomi mereka.


Namun, bermula November tahun 2007, urusan itu diperbaharui dengan agenda yang lebih bersepadu dan tersusun melibatkan pengertian survival yang lebih besar (pelbagai) dalam persekitaran golongan Yowtai. Ia adalah pembaharuan agenda yang diimport khas dari Tel Aviv, hasil perahan otak di meja Cawangan Asia Tenggara di Ibu Pejabat Operasi Mossad,one big job exclusively crafted by Mossad for Yevda.


Itu adalah maklumat-maklumat yang diketahui dari Singapura. Maka, adakah ada ejen Mossad yang memasuki Malaysia melalui pintu KLIA? Kemungkinan itu ada, ia bukan dibuat menggunakan andaian semata-mata, apabila seseorang ejen perisikan daripada mana-mana negara berjaya memasuki mana-mana negara lain, maka ia sememangnya sulit dikesan dan dikelaskan sebagai maklumat sulit. Jadi, anda hanya wajar tahu mengenai perkara-perkara yang kamu patut tahu sahaja.


Semasa berbual-bual mengenai keganasan Israel dan kaitannya dengan pihak-pihak di Singapura dan Malaysia, saya membuat serkap jarang sehingga seorang pegawai tinggi dalam sebuah agensi keselamatan pernah bertanya kepada saya: “tuan ini intelligence (perisik) kah? Bagaimana tuan boleh tahu semua maklumat ini?”


Jawapan saya ialah; saya ini ada banyak sumber maklumat, terdapat begitu ramai orang (sumber maklumat) yang sedia memberi maklumat kepada saya, termasuklah sumber-sumber di agensi perisikan dari Singapura dan juga perisik di negara-negara Arab yang pernah mengintip Israel.


Pertanyaan yang diajukan kepada saya itu ada asasnya kerana seseorang ejen perisik tidak akan mengenali sesama mereka sendiri sehinggalah mereka ditugaskan untuk melakukan sesuatu tugas secara berkumpulan atau secara bersama.


Selagi tidak ditugaskan melakukan sesuatu tugas secara bersama, maka mereka tidak akan mengenali sesama mereka kerana selama itu mereka melakukan tugas secara seorang diri dan menanggung risiko seorang diri. Maka dengan itu juga, pegawai tinggi itu bertanya soalan itu kepada saya.


Skroll Mossad dari Tel Aviv adalah dokumen yang penuh kerahsiaan. Ia adalah dokumen yang hanya boleh dibaca di dalam kamar mesyuarat tertutup di Kedutaan Israel di Singapura, tidak boleh menyalin, tidak boleh dikeluarkan daripada kamar mesyuarat. Apa yang boleh dibawa keluar ialah memori terhadap arahan-arahan yang terkandung dalam "skrol".


Yoseph hanya mengingati arahan-arahan yang dikhaskan kepadanya. Christopher pula hanya mengingati arahan-arahan yang khas untuknya sahaja. Begitu juga dengan watak-watak Yowtai yang lain. Mereka hanya mengingati arahan-arahan yang diberikan mengikut individu sahaja. Mereka masuk ke kamar dengan tangan kosong dan keluar dengan tangan kosong.


Jadi bagi mengetahui apa arahan classified yang terkandung dalam skrol, maka kamu harus mengkaji mengenai apa yang telah, sedang dan akan dilakukan oleh mereka pada masa lepas, masa sekarang dan masa akan datang.


Maka lihatlah bagaimana anda dijadikan eksperimen di tempat-tempat tertentu di negara ini. Kalau ia tumbuh bagai cendawan beracun selepas hujan, kemudian dihapuskan semua cendawan-cendawan itu oleh tangan-tangan lain, maka cendawan-cendawan itu akan tumbuh kembali untuk menjadi makanan beracun terhadap hati nurani kamu semua yang menyukai keseronokan.


Pada tahun 2009, tepatnya ialah sekitar penghujung Disember 2008, terdapat banyak isi kandungan skrol dilaksanakan bagi melemahkan keupayaan umat Islam di negara ini untuk bersatu. Isi kandungan skrol itu dijayakan melalui bantuan daripada kemasukan kumpulan-kumpulan yang menggelar diri mereka sebagai gerakan NGO antarabangsa.





NGO-NGO terlibat mengadakan persetujuan dengan Yowtai bagi menggerakkan satu gerakan yang lebih halus dan teliti mengikut penjenamaan global yang serba baharu. Maksud lainnya ialah gerakan itu dijalankan mengikut rentak yang sedang berlaku di peringkat global.


Anarkism dan sikap rebel diserap masuk ke dalam minda sebilangan manusia yang lemah akalnya iaitu golongan manusia yang sangat malas memproses maklumat mengikut kewajaran yang sewajarnya, iaitu juga manusia yang sudah diperdaya melalui slogan-slogan kemanusiaan yang melampaui batas.


Manusia-manusia itu pula tanpa segan silu lagi memperjuangkan hak-hak asasi manusia sebagaimana golongan LGBT atas dasar slogan hak sama rata dan hak asasi manusia secara terang-terangan sehingga mempamerkan kecenderungan hawa nafsu mereka yang tidak mengikut fitrah kejadian kepada umum. Itu adalah sebahagian.


Ia sehingga mereka terlupa bahawa manusia itu tidak sama rata sebagaimana yang mereka minta untuk disama-ratakan, manusia itu dibeza-bezakan. Islam membeza-bezakan antara orang bertaqwa dengan tidak bertaqwa. Buddha juga membezakan antara orang yang mengikut jalan lapis mulia dengan orang yang tidak mengikut jalan lapis mulia. Hindu juga membezakan antara manusia mengikut kasta-kasta dalam agama. Pangkalnya ialah manusia itu dibeza-bezakan.


Maka apabila mereka mahu hak sama rata, maka mereka terpaksa menolak ketetapan yang ada dalam agama mereka masing-masing, sehingga pada satu peringkat mereka sanggup menolak dan meninggalkan agama masing-masing hanya kerana mengikut kehendak hawa nafsu mereka sendiri. Maka, berjayalah Yowtai mengheret manusia dungu yang menjadi hamba nafsu itu ke lembah sekular.


Jika kamu semua menyalin isi kandungan skrol, maka anda tidak akan percaya mengenai apa yang anda baca. Jika kamu semua dapat ‘menceroboh’ masuk ke dalam minda Yoseph dan rakan-rakannya, maka anda akan terkejut selepas mengetahui apa yang sedang mereka fikirkan dan apa yang akan mereka lakukan, mungkin anda akan terfikir untuk mencari pulau kecil dan tinggal di pulau kecil itu selepas ini.


Kita sudah banyak memberi khabar dalam tulisan-tulisan sebelum ini. Mengenai apa yang NGO-NGO asing lakukan, mengenai art of con yang pernah dikerjakan dan sebagainya yang mempunyai kaitan dengan isi kandungan skrol dari Tel Aviv. Bacalah semula dan fahamilah, ketahuilah bahawa ia adalah hasil-hasil yang dikerjakan melalui arahan-arahan yang terkandung dalam skrol.






Berhenti sekejap di sini. Kalau ada masa, kita masuk ke sudut lain pada masa akan datang.








-CALL ME ANONYMOUS-







.

Posted by . at 00:11 4 feedbacks / comments
Labels: Arkib Bloodlines, Arkib Nota, Arkib Zionis, Files of The East, hidden good hands,Intelligence, Konspirasi, Mind Game, New World Order, Nota panel, Proksi, Yahadut Mizrah, Zionis


25 May 2013

Nota Panel: Namanya Yoseph



Yoseph akan berjaya
Kamu semua lebih layak gagal







SEBOLEH-BOLEHNYA kita mahu segera mengeluarkan bahan-bahan Edisi ke-4. Tetapi atas sebab keperluan-keperluan iringan, bahan-bahan Edisi ke-3 pula ditambah memandangkan kita gagal mencapai maksud sepanjang Edisi ke-3 diterbitkan.


Bahan Edisi ke-3 terpaksa ditambah (sangat banyak penambahan) bagi membolehkan kamu semua dapat memahami segala maksud dengan lebih jelas memandangkan masih ada yang terkeliru dengan penjelasan-penjelasan kita sebelum ini.


Bagi yang sedia memahami segala maksud tersirat yang kita telah cuba sampaikan, diharap penambahan bahan-bahan dalam Edisi ke-3 kali ini dapat memberi lebih kefahaman kepada kamu semua dalam meniti denai-denai konspirasi yang penuh duri dan perangkap.


Mungkin kita akan mengambil masa setahun lebih untuk menghabiskan bahan-bahan tambahan dalam Edisi ke-3. Ia bagaimanapun bergantung atas kebijaksanaan Editorial blog ini dalam menyusun bahan-bahan tambahan yang akan diterbitkan.


Kita mahu memperkenalkan kamu semua kepada Yoseph. Namanya, Yoseph. Ia bukan nama Nasrani, ia kerana Yoseph itu sememangnya bukan nama seorang Nasrani meskipun ramai menyangka ia adalah nama Nasrani. Yoseph adalah nama Yahudi. Apabila di-Arab-kan, namanya menjadi Yusuf mengikut sebutan Arab.


Kamu semua (sebilangan) tidak tahu apa yang telah Yoseph kerjakan selama ini. Malah, sebilangan kamu juga langsung tidak mengenali siapakah Yoseph itu. Dia mengerjakan banyak kerja licik untuk menghapuskan kamu semua, menghapuskan kedaulatan agama kamu semua di negara ini.


Agama kamu semua sememangnya (telah dijanjikan) dipelihara oleh Pencipta yang mencipta kamu semua. Kesucian dan ketulenan akidah agama kamu semua tetap terpelihara sehingga ke hujung masa oleh Pencipta yang menurunkan agama kamu semua ke dunia.


Meskipun agama kamu (sebagaimana dijanjikan Pencipta) terpelihara sehingga ke hujung masa, tetapi kamu juga harus berusaha mempertahankan kedaulatan dan kesucian agama-Nya. Kamu tidak boleh duduk saja dan goyang kaki menyerahkan segala-galanya kepada Pencipta tanpa kamu sedikitpun berusaha untuk mempertahankan agama-Nya.


Berserah kepada-Nya tidak bermaksud kamu boleh duduk goyang kaki tanpa berbuat apa-apa yang sewajarnya. Berserah kepada-Nya tidak bermaksud kamu hanya perlu berdoa dan berdoa dan kemudian goyang kaki tanpa melakukan apa-apa yang sewajarnya.


Kalau kamu fikir dengan berdoa sahaja akan dapat menyelesaikan segala-galanya, maka kamu separuh betul, kamu tidak melakukan kesilapan, tetapi kamu hanya separuh betul. Orang kafir langsung tidak berdoa kepada Allah, tetapi mereka masih boleh berjaya mendapat apa yang mereka kehendaki. Kerana apa?


Ia kerana orang kafir itu berusaha dan tidak duduk goyang kaki. Mereka akan dapat (setelah diberikan izin oleh Allah) seperti apa yang mereka inginkan. Mereka yang kafir tidak berdoa kepada Allah sebagaimana dilakukan orang Islam, tetapi mereka tetap dapat seperti apa yang mereka mahukan.


Kuncinya (salah satu) ialah usaha. Pencipta juga sudah menjanjikan kepada manusia iaitu setiap manusia akan dapat seperti apa yang mereka usahakan dan kerjakan. Pencipta akan memberi izin kalau orang itu gigih berusaha tanpa mengira orang itu kafir atau Islam. Melalui janji itu, adakah orang Islam hanya tahu berdoa dan berdoa tanpa melakukan apa-apa usaha yang sewajarnya?


Lebih elok kalau kita melakukan usaha dengan niat yang baik-baik, kemudian disusuli dengan doa dan bertawakkal selepas berusaha. Itu adalah lebih baik daripada hanya tahu berdoa dan kemudian duduk goyang kaki. Setiap manusia yang berusaha akan dapat sebagaimana yang mereka usahakan. Itulah kuncinya.


Jadi, adakah Yoseph akan dapat seperti apa yang dikehendakinya daripada kamu semua? Yoseph tidak pernah letih berusaha untuk menghapuskan kamu semua dengan cara mengheret kamu semua ke lembah sekular yang diidam-idamkannya selama ini. Yoseph melakukan pekerjaannya dengan cara yang halus dan memperdaya.


Sebaliknya, kamu semua tidak pernah bersungguh-sungguh berusaha. Untuk menjadikan dua saudara sama agama yang bertelagah kembali bersatu pun - kamu semua tidak pernah bersungguh-sungguh berusaha ke arah itu.


Kamu fikir dengan hanya berdoa akan dapat selesaikan masalah? Kamu fikir dengan hanya duduk saja dan tidak berusaha itu akan menjadikan hajat kamu terlaksana? Memang berdoa itu satu bentuk penyerahan kepada-Nya, tetapi begitukah caranya kamu berserah dengan tidak melakukan perkara-perkara yang sewajarnya?


Kalau begitu, berdoalah supaya makanan masuk sendiri ke dalam mulut kamu tanpa kamu perlu lagi berusaha untuk mengambil makanan itu dengan tangan kanan kamu dan memasukkannya ke dalam mulut kamu. Makanan tidak akan masuk ke mulut kalau tiada usaha untuk kamu memasukkannya ke dalam mulut.


Kita fikir, satu hari nanti Yoseph akan mendapat seperti apa yang dihajatinya. Yoseph akan dapat menghapuskan kamu semua kerana dia tidak pernah letih berusaha mengerjakan setiap apa yang dia mahu terlaksana. Yoseph gigih berusaha, tidak mustahil dia akan dapat seperti apa yang dia mahu. Tidak mustahil satu hari nanti kamu semua akan bertuankan Yoseph dan keturunannya.


Tetapi, apakah kamu semua mahu hajat keji Yoseph itu tercapai sebagaimana yang Yoseph usahakan tanpa mengenal jemu selama ini? Adakah kamu hanya mahu terus berdoa dan berdoa tanpa melakukan perkara sewajarnya untuk menghentikan kerja jahat Yoseph terhadap kamu semua?


Beza antara kamu semua dengan Yoseph ialah usaha. Yoseph berusaha dengan bersungguh-sungguh untuk melihat kehancuran kamu semua. Manakala kamu semua pula tidak pernah berusaha bersungguh-sungguh meskipun untuk menyatukan dua saudara yang bertelagah sejak sekian lama. Tidak pula bersungguh-sungguh untuk berdamai sesama kamu.


Yoseph telah berjaya menyatukan kaum Yahadut Mizrah Yowtai di negara ini. Tidak cukup dengan itu, Yoseph juga telah berjaya menyatukan kaum yang mempunyai wajah seiras Yowtai di negara kamu. Yoseph juga telah berjaya memecah-belah kamu semua di negara warisan kamu sendiri. Yoseph telah menyatukan apa yang perlu dia lakukan dan telah memecah-belah apa yang perlu dia lakukan.


Hanya menunggu masa untuk Yoseph dan keluarga bangsa Yahadutnya bangkit di celah-celah kamu semua. Kebangkitan mereka akan menjadikan kamu semua bertuankan mereka. Ia tidak mustahil untuk berlaku kerana Yoseph sentiasa berusaha ke arah itu. Ia juga tidak mustahil berlaku kerana kamu semua tidak pernah berusaha bersungguh-sungguh untuk tidak membiarkan itu semua berlaku.


Israel sentiasa membantu Yoseph dalam menjayakan cita-cita mereka bersama. Wang bukan masalah kepada Yoseph. Mossad pula sentiasa menghantar ejen-ejen untuk melatih orang-orang Yoseph melakukan mind control terhadap sebilangan kamu. Tidak hairan sebab memang ada sebilangan kamu yang sangat dungu sehingga sangat mudah diperdaya oleh setiap kerja licik dan halus sebagaimana dirancang Yoseph bersama sekutu-sekutunya dalam jaringan plan The Greater World.


Yoseph sentiasa berusaha. Apabila Allah berkehendak Yoseph mendapat sebagaimana yang dia hajatkan terhadap kamu semua, maka Yoseph akan dapat semuanya dengan izin-Nya. Ia pula akan menjadi hukuman kepada kamu semua kerana tidak berusaha bersungguh-sungguh untuk menggagalkan segala usaha keji Yoseph. Andai itu semua terjadi, pun ada hikmahnya.


Maka, siapakah Yoseph dan mahukah kamu semua bertuankan Yoseph yang mahu membawa kamu semua ke lembah sekular yang menepati segala pendefinisiannya?


Siapakah Yoseph? Kalau kamu mahu mengenali Yoseph dan setiap kerja liciknya untuk menghapuskan kekuatan kamu semua, maka mintalah The PROFILER membuka fail-fail yang mempunyai keterangan mengenainya.


-ADMIN-


--


The Hidden Hand (The Hand) sudah lama melakukan pekerjaan mereka untuk menghapuskan kekuatan kamu semua. Malah, kamu semua juga (sebilangan besar kamu) sudah sedia tahu mengenai niat jahat The Hand itu.


Namun malangnya, sebilangan kamu masih tidak benar-benar faham mengenai apa yang dikerjakan oleh The Hand untuk memperdaya kamu semua meskipun kamu semua ada yang tahu mengenai niat jahat The Hand itu.


Kamu semua hanya tahu mengenai apa kemahuan The Hand, tetapi tidak sensitif terhadap apa yang dikerjakan oleh The Hand itu terhadap kamu.


Dalam persekitaran semasa, The Hand menunjukkan kewujudannya dalam gerak kerja yang sangat jelas di negara kamu ini. Mereka mempamerkan kerja-kerja mereka (masterpiece artwork) kepada kamu dan ada ramai daripada kamu yang secara jahil mengikut segala kemahuan The Hand itu.


Kamu tahu bahawa ular berbisa boleh membawa maut kalau ia menggigit mana-mana bahagian tubuh kamu. Tetapi kamu tidak tahu di bahagian tubuh mana yang ia mahu gigit dan bagaimana ia akan menjelma memangsakan kamu tanpa kamu sedari.


Ular berbisa itu mungkin akan keluar dari celah kasut kamu, mungkin keluar dari celah daun-daun kering tempat kamu berpijak. Kamu tidak tahu bagaimana ia akan keluar dan bagaimana ia mahu menggigit kamu dan tidak pula tahu di bahagian tubuh mana ia akan menggigit kamu.


Tetapi yang pasti, kamu tahu ular berbisa itu berbahaya. Kamu juga tahu The Hand itu ada niat jahat terhadap kamu. The Hand itu pernah menjalankan kerjanya sebagaimana sang ular berbisa menjalankan kerjanya, senyap, tanpa bunyi pada sesuatu masa. Itu perumpamaan apabila The Hand bergerak senyap kalau ia mahu menjadi pembunuh senyap seperti ular.


Sela masa ia bergerak seperti ular sudah tiada. Ia tidak lagi bergerak senyap seperti ular berbisa. Tidak lagi. Mulanya ia sangat senyap seperti cacing parasit pembunuh yang menghuni tubuh manusia tanpa manusia menyedari kewujudannya di dalam tubuh.


Kemudian ia bertukar menjadi ular berbisa yang juga berupaya membunuh tanpa manusia menyedari kewujudannya di celah-celah dedaun kering. Kini, ia bukan lagi seperti ular. Ia tidak lagi bergerak senyap. Ia bukan lagi seperti ular.


Ke mana sahaja (petanda) The Hand bergerak, ia kini jelas kelihatan. Ia tidak lagi bergerak seperti ular. Ia berani berbuat demikian kerana kamu semua tidak pernah berusaha bersungguh-sungguh untuk menggari atau mengkudungkan tangan itu. Walau apa pun yang ia perbuat, kamu semua tidak pernah bersungguh-sungguh menghalangnya. Kamu semua hanya sekadar melepaskan batuk di tangga pada setiap kali melakukan usaha. Kamu tidak bersungguh-sungguh.


Sebaliknya, The Hand semakin menggandakan setiap usahanya sehingga ia semakin berani menonjolkan kewujudannya dalam persekitaran kamu pada hari ini. Ia tidak pernah berhenti berusaha pada ketika kamu semua melakukan usaha yang hanya seperti melepaskan batuk di tangga.


Kalau diukur dari segi usaha ala kadar yang kamu lakukan, nampak jelas bahawa The Handlebih gigih berusaha untuk menghapuskan kekuatan kamu semua. Maka, layaklah The Handmenuai hasil daripada setiap usahanya kalau Pencipta memberi keizinan kepada The Handuntuk berjaya dalam setiap apa yang diusahakannya. The Hand sangat gigih, kamu semua pula tidak bersunggh-sungguh. Maka yang sangat gigih itulah lebih layak mendapat kejayaan.


Yoseph bekerja untuk The Hand. Instrumen-instrumen kuasa dunia yang dikuasai The Handjuga memberi pertolongan kepada Yoseph menggunakan modul skim jenayah money laudering antarabangsa. Mereka sama-sama berusaha ke arah dua matlamat yang mereka junjung bersama iaitu The Greater Israel dan The Greater World.


Manakala kamu semua pula masih tidak bersungguh-sungguh sehingga masih gagal mendamaikan dua saudara yang bertelagah sejak sekian lama. Maka peluang untuk Yoseph berjaya adalah cerah. Satu hari nanti, tidak mustahil kalau Pencipta berkehendak Yoseph dan keturunannya menjadi tuan kepada kamu semua kerana Yoseph sangat gigih berusaha.


Sebilangan kamu masih tidak berusaha memecah kekeliruan di dalam pemikiran masing-masing. Jangan menafikan perkara ini.


Tatkala pemimpin-pemimpin kamu mengucapkan sesuatu yang tidak betul, kamu tetap mengangguk walaupun terdetik rasa tidak setuju. Tetapi disebabkan kebencian kamu terhadap sekumpulan yang lain, kamu mengangguk juga tanpa berusaha menegur kesilapan dalam ucapan yang dibuat pemimpin kamu.


Kamu dan pemimpin kamu sama-sama benci kepada sekumpulan yang lain. Disebabkan kebencian itu, terlahir ucapan-ucapan yang tidak berlandas kepada kebenaran daripada mulut pemimpin-pemimpin kamu.


Sebaik sahaja ucapan itu dilontarkan, kamu hanya mengangguk dan bersorak tanpa berfikir. Walhal apabila kamu berfikir semula mengenainya, kamu sedar bahawa ucapan itu ada yang tidak betul dan perlu diperbetulkan.


Akhirnya kamu jadi keliru antara kebenaran dengan kesilapan yang ada dalam ucapan pemimpin kamu.


Kamu tidak berusaha memecah kekeliruan dalam pemikiran kamu dengan berusaha memperbetulkan apa yang tidak betul. Kamu tidak berusaha memperbetulkan apa yang tidak betul pada ketika Yoseph sedang gigih berusaha menimbulkan kekeliruan demi kekeliruan dalam pemikiran kamu.


Maka, sudah pasti Yoseph akan menang dan golongan Yahadut Yowtai akan menjadi tuan kepada kamu semua. Kerana apa? Kerana Yoseph gigih berusaha memecahkan kamu semua pada ketika kamu semua tidak berusaha untuk memperteguh kekuatan ummah dalam memperbetulkan apa yang tidak betul di kalangan kamu sendiri.


Sudah pasti The Hand akan berhasil mengaut untung atas cita-cita mereka ke atas kamu semua.


-MOTHMAN-


--


Yoseph telah beberapa kali menguji kamu semua. Ternyata kamu semua boleh dijadikan mangsa dan alat sebelum kekuatan kamu semua dihapuskan seluruhnya. Tiba masa nanti, kamu semua akan bertuankan Yoseph dan keturunannya.


Tidak mustahil dalam tempoh antara 10 tahun hingga 15 tahun lagi, Yoseph akan mengaut segala hasil atas usaha gigihnya selama ini. Yoseph layak mengaut untung kerana dia gigih, tidak seperti kamu semua yang malas berusaha.


Untuk mendamaikan dan menyatukan dua saudara yang bertelagah pun kamu semua terlalu malas.


Yoseph pernah kata kamu semua ini bangsa pemalas, bodoh dan sangat mudah diperguna semasa berucap di pentas-pentas yang dihadiri orang-orang sama Yahadut dengannya.


Yoseph tidak perlu membuktikan kata-katanya itu, sebaliknya kamu semua sedang membuktikan kata-kata Yoseph melalui perbuatan-perbuatan kamu sendiri. Memang yang bodoh akan selalu bertuankan kepada orang yang bijak.


Kenapa kamu semua mesti marah kepada saya selepas membaca perenggan di atas ini? Kenapa kamu semua harus sekali lagi membuktikan bahawa yang bertakhta di atas kepala kamu itu bukan akal, mengapa kamu harus sekali lagi membuktikan bahawa yang bertakhta di atas kepala kamu itu hanyalah emosi tetapi bukan akal sebagaimana yang sewajarnya?


Kamu sewajarnya berfikir mengenai perenggan itu, fikir dengan cukup dalam dan tenang. Bukan hanya tahu menghambur segala emosi selepas menerima teguran. Yoseph memang suka kalau kamu menggunakan emosi melebihi akal.


Apabila kamu menggunakan akal, Yoseph sudah pasti tidak akan dapat memperdaya kamu semua. Sebab itulah Yoseph menyemai segala macam emosi negatif dalam pemikiran kamu. Ia kerana Yoseph tidak mahu kamu semua menggunakan akal. Apa itu pun kamu semua belum faham-faham lagi?


Yoseph sangat suka kalau kamu panas baran dan marah-marah dengan perlakuan agresif kepada saudara-saudara yang sama agama dengan kamu. Apa itu pun kamu semua belum faham-faham lagi?


Sebab itulah kita sebulat suara berkata bahawa satu hari nanti kamu semua akan bertuankan Yoseph dan keturunannya. Kita di sini pun tidak akan bersimpati lagi kepada kamu semua pada waktu itu. Ia kerana kamu sendiri yang tidak mahu menggunakan akal selama ini. Janganlah pada waktu itu nanti baharu kamu ada akal.


Yahadut Mizrah Yowtai akan bangkit di celah-celah kamu semua. Ya, tidak mustahil dalam tempoh antara 10 tahun hingga 15 tahun lagi. Pada masa itu, kamu semua sudah tidak ada apa-apa kekuatan lagi.


Kita di sini yang sebilangannya Yahadut Jawi pada masa itu juga sudah tidak terdaya untuk menolong kamu semua. Ubahlah nasib kamu sendiri pada waktu itu.


Kita di sini juga tidak mahu membuang terlalu banyak masa untuk menolong kamu yang tidak pernah cuba untuk berusaha sehingga kami terkadang masa terpaksa mengenepikan keutamaan keluarga dan diri kami sendiri.


Ada yang berkata; kalau itu semua terjadi, pasti ada hikmahnya kerana akan berlaku kebangkitan panji hitam untuk mengekang kekuasaan Yahuda di bumi sebelah sini. Jangan sekali-kali menjadi tok nujum untuk meramal masa depan sekiranya pada masa sekarang pun kamu sendiri masih gagal merancang.


Hadis ada menyebut Islam akan kembali mekar di sebelah timur dunia. Tetapi adakah kamu semua berusaha bersungguh-sungguh untuk mengkaji dengan ilmu geografi dan ilmu-ilmu berguna yang lain untuk menentukan di mana letaknya timur yang dimaksudkan baginda Nabi?


Adakah kamu mengambil kira di arah mana Nabi sedang berdiri atau duduk pada ketika Nabi mengucapkan hadis itu? Nabi menunjukkan arah timur itu dengan tangan kanan baginda atau tangan kiri baginda? Adakah ia timur dari arah masjid nabi, adakah ia timur dari arah rumah nabi, timur mana yang Nabi maksudkan.


Ada berapa banyak titik timur (east landmarks) atas muka bumi ini. Sudahkah kamu semua tahu kesemua landmarks itu dan kemudian berupaya menentukan the landmark itu secara geografi menggunakan segala ilmu pengetahuan yang ada dengan bersandarkan kepada hadis itu?


Jadi, bagaimana kamu terlalu yakin timur itu di sini pada ketika kamu pada ketika ini masih gagal merancang untuk masa depan? Apa rancangan kamu semua untuk menyatukan ummah pada masa depan? Tiada usaha ke arah itu? Maka, tunggulah Yoseph dan keturunannya menjadi tuan kepada kamu semua.


Ada pula yang mahu melenting dengan perenggan yang terbaru di atas ini? Sekali lagi saya ulang, gunakan akal. Meskipun akal manusia terbatas, tetapi gunalah akal.


Mana yang lebih baik, mahu bangkit selepas kalah atau mahu menjadi golongan yang sentiasa menang?


Bukankah kebangkitan Islam sedunia itu ada bersama golongan yang sentiasa menang? Apa kamu sudah lupa hadis yang satu lagi itu?


Jadi, kamu mahu jadi seperti hero filem Hindustan yang kalah dulu kemudian baru menangatau mahu menjadi golongan yang sentiasa menang? Golongan yang sentiasa menang tidak pernah mengalami kekalahan, fahami maksud ‘sentiasa’ itu.


Ingat, golongan yang sentiasa menang. Berusahalah ke arah itu, berusahalah menjadi golongan yang sentiasa menang. Kita (Yahadut Jawi) mahu pastikan kamu semua sentiasa menang, kita tidak mahu kamu menjadi golongan yang kalah dahulu kemudian baru menang.


Kalau kamu semua masih mahu membenarkan Yoseph menang, maka kamu akan kalah. Kamu tidak lagi menjadi golongan yang sentiasa menang. Cukuplah kamu sudah kalah sekali semasa zaman kolonial Eropah pada lebih 400 tahun lalu. Adakah kamu mahu kalah sekali lagi kemudian menang kembali. Cukuplah kamu kalah sekali kemudian menang dan terus menang.


Antara percaturan emosi dan akal yang diaturkan Yoseph pun kamu sudah kalah, apa kamu fikir kamu akan terus menang?


Cukuplah sekali kalah dan jangan kalah-kalah lagi. Berusahalah ke arah penyatuan dan mendapat kemenangan yang lebih besar. Terus-teruslah menjadi tuan kepada Yoseph meskipun Yoseph sangat benci bertuankan kamu semua wahai umat Islam yang berdarah Melayu.


Yoseph tidak akan berjaya kalau kamu semua tidak berpecah-belah mengikut kehendaknya. Apabila Yoseph sudah bosan kerana dia tidak pernah menang terhadap kamu, dia mungkin akan memanggil rakan Israel di sebelah sana untuk menggempur kamu.


Pada masa itu kalau kamu kata pertempuran itu menandakan kemunculan panji hitam di bumi sebelah timur, maka kami di sini menerimanya dengan senang hati kerana panji hitam itu timbul dalam keadaannya didukung oleh golongan yang sentiasa menang.


Ia kerana kami terima bahawa panji hitam itu muncul di kalangan orang-orang yang sentiasa menang, yang tidak pernah kalah dan tidak pernah dikalahkan.


Tetapi apabila ada yang kata panji hitam itu timbul pada ketika Yahuda (Yowtai) berkuasa ke atas kamu, ia bererti kamu telah kalah dan kamu bukan golongan yang sentiasa menang.


Kalau kamu semua telah kalah dan bukan lagi menjadi golongan yang sentiasa menang, maka ia tidak bersandar kepada hadis mengenai golongan yang sentiasa menang.


Jadilah golongan yang sentiasa menang, penyatuan ummah adalah kemenangan terbesaryang kita nanti-nantikan, berusahalah ke arah itu. Terus-teruslah menjadi golongan yang sentiasa menang dan mendapatkan kemenangan terbesar iaitu ummah yang bersatu.


-SHAHi-


--


Kita sebenarnya kecewa apabila ada yang berkata panji hitam itu akan muncul di sebelah sini pada ketika umat Islam ditindas oleh orang kafir selepas kejatuhan kedaulatan agama itu. Mereka yang berkata demikian mungkin terlupa bahawa hadis juga menyebut Islam akan kembali gemilang dengan segala kekuatan oleh golongan yang sentiasa menang.


Adakah mahu tunggu jatuh dahulu baru mahu bangkit? Adalah lebih baik kalau menjadi orang yang sentiasa menang. Menang dalam segala perkara, luaran dan dalaman, zahir dan spiritual, menang dalam segala isu, menang dalam segala percaturan, menang dalam segala tipu daya, menang tidak menjadi mangsa, menang tidak dipergunakan, menang tidak tergadai, menang tidak diperhamba.


Adalah lebih baik kalau kita terus membuktikan bahawa Islam itu kuat sehingga tidak dapat dikalahkan. Adalah lebih baik kalau kita terus membuktikan agama Islam yang diturunkan dari syurga oleh Allah sebagai kekuatan yang tidak mampu dikalahkan oleh golongan kafir sehingga hari Kiamat.


Jadi, perlukah kita menjadi golongan yang sentiasa menang dan tidak dapat dikalahkan supaya peluang untuk kita mengangkat panji hitam itu dengan tangan kita menjadi lebih cerah? Kegemilangan itu akan kembali bersinar melalui tangan-tangan yang tidak pernah dikalahkan oleh tangan-tangan ghaib (the hidden hands).


Andai kamu semua sudah mati akal untuk menyatukan kembali dua saudara yang bertelagah, kita di sini boleh tunjukkan caranya. Bagaimanapun, kita perlu membuat perjanjian.


Semoga dengan perjanjian itu, kamu akan menjadi golongan yang berpegang kepada janji dan melaksanakan segala isi perjanjian untuk menjadi golongan yang sentiasa menang.

Bersediakah kamu semua untuk membuat perjanjian?




-STALKER-

2 comments:

Azan Syahrer said...

gan, apa semua postingan memang panjang-panjang dalam blog ini,, menurut saya posingan yang panjang membuat blognya kurang maksimal dalam loadinagnya.. tapi sangat bermanfaat dalam membacanya gan.. taks gan..

Blog Personal Untuk Mahasiswa

Anonymous said...

beb,posting asal dah habih kene 'del'...

Post a Comment

Sila beri pandangan anda, elakkan dari kata nista atau kata-kata di luar peradaban. Pandangan Tulus dari anda amat dihargai, terima kasih.

Recent Posts

Entri di "King of the East"

 
Copyright 2009 abatasa ii. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan