AMARAN !!


NOTA dari Umat Terakhir:

Yoseph akan berjaya
Kamu semua lebih layak gagal

????? apa maksud semua ini?



SEBOLEH-BOLEHNYA kita mahu segera mengeluarkan bahan-bahan Edisi ke-4. Tetapi atas sebab keperluan-keperluan iringan, bahan-bahan Edisi ke-3 pula ditambah memandangkan kita gagal mencapai maksud sepanjang Edisi ke-3 diterbitkan.

Bahan Edisi ke-3 terpaksa ditambah (sangat banyak penambahan) bagi membolehkan kamu semua dapat memahami segala maksud dengan lebih jelas memandangkan masih ada yang terkeliru dengan penjelasan-penjelasan kita sebelum ini.

Bagi yang sedia memahami segala maksud tersirat yang kita telah cuba sampaikan, diharap penambahan bahan-bahan dalam Edisi ke-3 kali ini dapat memberi lebih kefahaman kepada kamu semua dalam meniti denai-denai konspirasi yang penuh duri dan perangkap.

Mungkin kita akan mengambil masa setahun lebih untuk menghabiskan bahan-bahan tambahan dalam Edisi ke-3. Ia bagaimanapun bergantung atas kebijaksanaan Editorial blog ini dalam menyusun bahan-bahan tambahan yang akan diterbitkan.

Kita mahu memperkenalkan kamu semua kepada Yoseph. Namanya, Yoseph. Ia bukan nama Nasrani, ia kerana Yoseph itu sememangnya bukan nama seorang Nasrani meskipun ramai menyangka ia adalah nama Nasrani. Yoseph adalah nama Yahudi. Apabila di-Arab-kan, namanya menjadi Yusuf mengikut sebutan Arab.

Kamu semua (sebilangan) tidak tahu apa yang telah Yoseph kerjakan selama ini. Malah, sebilangan kamu juga langsung tidak mengenali siapakah Yoseph itu. Dia mengerjakan banyak kerja licik untuk menghapuskan kamu semua, menghapuskan kedaulatan agama kamu semua di negara ini.

Agama kamu semua sememangnya (telah dijanjikan) dipelihara oleh Pencipta yang mencipta kamu semua. Kesucian dan ketulenan akidah agama kamu semua tetap terpelihara sehingga ke hujung masa oleh Pencipta yang menurunkan agama kamu semua ke dunia.

Meskipun agama kamu (sebagaimana dijanjikan Pencipta) terpelihara sehingga ke hujung masa, tetapi kamu juga harus berusaha mempertahankan kedaulatan dan kesucian agama-Nya. Kamu tidak boleh duduk saja dan goyang kaki menyerahkan segala-galanya kepada Pencipta tanpa kamu sedikitpun berusaha untuk mempertahankan agama-Nya.

Berserah kepada-Nya tidak bermaksud kamu boleh duduk goyang kaki tanpa berbuat apa-apa yang sewajarnya. Berserah kepada-Nya tidak bermaksud kamu hanya perlu berdoa dan berdoa dan kemudian goyang kaki tanpa melakukan apa-apa yang sewajarnya.

Kalau kamu fikir dengan berdoa sahaja akan dapat menyelesaikan segala-galanya, maka kamu separuh betul, kamu tidak melakukan kesilapan, tetapi kamu hanya separuh betul. Orang kafir langsung tidak berdoa kepada Allah, tetapi mereka masih boleh berjaya mendapat apa yang mereka kehendaki. Kerana apa?

Ia kerana orang kafir itu berusaha dan tidak duduk goyang kaki. Mereka akan dapat (setelah diberikan izin oleh Allah) seperti apa yang mereka inginkan. Mereka yang kafir tidak berdoa kepada Allah sebagaimana dilakukan orang Islam, tetapi mereka tetap dapat seperti apa yang mereka mahukan.

Kuncinya (salah satu)  ialah usaha. Pencipta juga sudah menjanjikan kepada manusia iaitu setiap manusia akan dapat seperti apa yang mereka usahakan dan kerjakan. Pencipta akan memberi izin kalau orang itu gigih berusaha tanpa mengira orang itu kafir atau Islam. Melalui janji itu, adakah orang Islam hanya tahu berdoa dan berdoa tanpa melakukan apa-apa usaha yang sewajarnya?

Lebih elok kalau kita melakukan usaha dengan niat yang baik-baik, kemudian disusuli dengan doa dan bertawakkal selepas berusaha. Itu adalah lebih baik daripada hanya tahu berdoa dan kemudian duduk goyang kaki. Setiap manusia yang berusaha akan dapat sebagaimana yang mereka usahakan. Itulah kuncinya.

Jadi, adakah Yoseph akan dapat seperti apa yang dikehendakinya daripada kamu semua? Yoseph tidak pernah letih berusaha untuk menghapuskan kamu semua dengan cara mengheret kamu semua ke lembah sekular yang diidam-idamkannya selama ini. Yoseph melakukan pekerjaannya dengan cara yang halus dan memperdaya.

Sebaliknya, kamu semua tidak pernah bersungguh-sungguh berusaha. Untuk menjadikan dua saudara sama agama yang bertelagah kembali bersatu pun - kamu semua tidak pernah bersungguh-sungguh berusaha ke arah itu.

Kamu fikir dengan hanya berdoa akan dapat selesaikan masalah? Kamu fikir dengan hanya duduk saja dan tidak berusaha itu akan menjadikan hajat kamu terlaksana? Memang berdoa itu satu bentuk penyerahan kepada-Nya, tetapi begitukah caranya kamu berserah dengan tidak melakukan perkara-perkara yang sewajarnya?

Kalau begitu, berdoalah supaya makanan masuk sendiri ke dalam mulut kamu tanpa kamu perlu lagi berusaha untuk mengambil makanan itu dengan tangan kanan kamu dan memasukkannya ke dalam mulut kamu. Makanan tidak akan masuk ke mulut kalau tiada usaha untuk kamu memasukkannya ke dalam mulut.

Kita fikir, satu hari nanti Yoseph akan mendapat seperti apa yang dihajatinya. Yoseph akan dapat menghapuskan kamu semua kerana dia tidak pernah letih berusaha mengerjakan setiap apa yang dia mahu terlaksana. Yoseph gigih berusaha, tidak mustahil dia akan dapat seperti apa yang dia mahu. Tidak mustahil satu hari nanti kamu semua akan bertuankan Yoseph dan keturunannya.

Tetapi, apakah kamu semua mahu hajat keji Yoseph itu tercapai sebagaimana yang Yoseph usahakan tanpa mengenal jemu selama ini? Adakah kamu hanya mahu terus berdoa dan berdoa tanpa melakukan perkara sewajarnya untuk menghentikan kerja jahat Yoseph terhadap kamu semua?

Beza antara kamu semua dengan Yoseph ialah usaha. Yoseph berusaha dengan bersungguh-sungguh untuk melihat kehancuran kamu semua. Manakala kamu semua pula tidak pernah berusaha bersungguh-sungguh meskipun untuk menyatukan dua saudara yang bertelagah sejak sekian lama. Tidak pula bersungguh-sungguh untuk berdamai sesama kamu.

Yoseph telah berjaya menyatukan kaum Yahadut Mizrah Yowtai di negara ini. Tidak cukup dengan itu, Yoseph juga telah berjaya menyatukan kaum yang mempunyai wajah seiras Yowtai di negara kamu. Yoseph juga telah berjaya memecah-belah kamu semua di negara warisan kamu sendiri. Yoseph telah menyatukan apa yang perlu dia lakukan dan telah memecah-belah apa yang perlu dia lakukan.

Hanya menunggu masa untuk Yoseph dan keluarga bangsa Yahadutnya bangkit di celah-celah kamu semua. Kebangkitan mereka akan menjadikan kamu semua bertuankan mereka. Ia tidak mustahil untuk berlaku kerana Yoseph sentiasa berusaha ke arah itu. Ia juga tidak mustahil berlaku kerana kamu semua tidak pernah berusaha bersungguh-sungguh untuk tidak membiarkan itu semua berlaku.

Israel sentiasa membantu Yoseph dalam menjayakan cita-cita mereka bersama. Wang bukan masalah kepada Yoseph. Mossad pula sentiasa menghantar ejen-ejen untuk melatih orang-orang Yoseph melakukan mind control terhadap sebilangan kamu. Tidak hairan sebab memang ada sebilangan kamu yang sangat dungu sehingga sangat mudah diperdaya oleh setiap kerja licik dan halus sebagaimana dirancang Yoseph bersama sekutu-sekutunya dalam jaringan plan The Greater World.

Yoseph sentiasa berusaha. Apabila Allah berkehendak Yoseph mendapat sebagaimana yang dia hajatkan terhadap kamu semua, maka Yoseph akan dapat semuanya dengan izin-Nya. Ia pula akan menjadi hukuman kepada kamu semua kerana tidak berusaha bersungguh-sungguh untuk menggagalkan segala usaha keji Yoseph. Andai itu semua terjadi, pun ada hikmahnya.

Maka, siapakah Yoseph dan mahukah kamu semua bertuankan Yoseph yang mahu membawa kamu semua ke lembah sekular yang menepati segala pendefinisiannya?

Siapakah Yoseph? Kalau kamu mahu mengenali Yoseph dan setiap kerja liciknya untuk menghapuskan kekuatan kamu semua, maka mintalah The PROFILER membuka fail-fail yang mempunyai keterangan mengenainya.

-ADMIN-

--

The Hidden Hand (The Hand) sudah lama melakukan pekerjaan mereka untuk menghapuskan kekuatan kamu semua. Malah, kamu semua juga (sebilangan besar kamu) sudah sedia tahu mengenai niat jahat The Hand itu.

Namun malangnya, sebilangan kamu masih tidak benar-benar faham mengenai apa yang dikerjakan oleh The Hand untuk memperdaya kamu semua meskipun kamu semua ada yang tahu mengenai niat jahat The Hand itu.

Kamu semua hanya tahu mengenai apa kemahuan The Hand, tetapi tidak sensitif terhadap apa yang dikerjakan oleh The Hand itu terhadap kamu.

Dalam persekitaran semasa, The Hand menunjukkan kewujudannya dalam gerak kerja yang sangat jelas di negara kamu ini. Mereka mempamerkan kerja-kerja mereka (masterpiece artwork) kepada kamu dan ada ramai daripada kamu yang secara jahil mengikut segala kemahuan The Hand itu.

Kamu tahu bahawa ular berbisa boleh membawa maut kalau ia menggigit mana-mana bahagian tubuh kamu. Tetapi kamu tidak tahu di bahagian tubuh mana yang ia mahu gigit dan bagaimana ia akan menjelma memangsakan kamu tanpa kamu sedari.

Ular berbisa itu mungkin akan keluar dari celah kasut kamu, mungkin keluar dari celah daun-daun kering tempat kamu berpijak. Kamu tidak tahu bagaimana ia akan keluar dan bagaimana ia mahu menggigit kamu dan tidak pula tahu di bahagian tubuh mana ia akan menggigit kamu.

Tetapi yang pasti, kamu tahu ular berbisa itu berbahaya. Kamu juga tahu The Hand itu ada niat jahat terhadap kamu. The Hand itu pernah menjalankan kerjanya sebagaimana sang ular berbisa menjalankan kerjanya, senyap, tanpa bunyi pada sesuatu masa. Itu perumpamaan apabila The Hand bergerak senyap kalau ia mahu menjadi pembunuh senyap seperti ular.

Sela masa ia bergerak seperti ular sudah tiada. Ia tidak lagi bergerak senyap seperti ular berbisa. Tidak lagi. Mulanya ia sangat senyap seperti cacing parasit pembunuh yang menghuni tubuh manusia tanpa manusia menyedari kewujudannya di dalam tubuh.

Kemudian ia bertukar menjadi ular berbisa yang juga berupaya membunuh tanpa manusia menyedari kewujudannya di celah-celah dedaun kering. Kini, ia bukan lagi seperti ular. Ia tidak lagi bergerak senyap. Ia bukan lagi seperti ular.

Ke mana sahaja (petanda) The Hand bergerak, ia kini jelas kelihatan. Ia tidak lagi bergerak seperti ular. Ia berani berbuat demikian kerana kamu semua tidak pernah berusaha bersungguh-sungguh untuk menggari atau mengkudungkan tangan itu. Walau apa pun yang ia perbuat, kamu semua tidak pernah bersungguh-sungguh menghalangnya. Kamu semua hanya sekadar melepaskan batuk di tangga pada setiap kali melakukan usaha. Kamu tidak bersungguh-sungguh.

Sebaliknya, The Hand semakin menggandakan setiap usahanya sehingga ia semakin berani menonjolkan kewujudannya dalam persekitaran kamu pada hari ini. Ia tidak pernah berhenti berusaha pada ketika kamu semua melakukan usaha yang hanya seperti melepaskan batuk di tangga.

Kalau diukur dari segi usaha ala kadar yang kamu lakukan, nampak jelas bahawa The Hand lebih gigih berusaha untuk menghapuskan kekuatan kamu semua. Maka, layaklah The Hand menuai hasil daripada setiap usahanya kalau Pencipta memberi keizinan kepada The Hand untuk berjaya dalam setiap apa yang diusahakannya. The Hand sangat gigih, kamu semua pula tidak bersunggh-sungguh. Maka yang sangat gigih itulah lebih layak mendapat kejayaan.

Yoseph bekerja untuk The Hand. Instrumen-instrumen kuasa dunia yang dikuasai The Hand juga memberi pertolongan kepada Yoseph menggunakan modul skim jenayah money laudering antarabangsa. Mereka sama-sama berusaha ke arah dua matlamat yang mereka junjung bersama iaitu The Greater Israel dan The Greater World.

Manakala kamu semua pula masih tidak bersungguh-sungguh sehingga masih gagal mendamaikan dua saudara yang bertelagah sejak sekian lama. Maka peluang untuk Yoseph berjaya adalah cerah. Satu hari nanti, tidak mustahil kalau Pencipta berkehendak Yoseph dan keturunannya menjadi tuan kepada kamu semua kerana Yoseph sangat gigih berusaha.

Sebilangan kamu masih tidak berusaha memecah kekeliruan di dalam pemikiran masing-masing. Jangan menafikan perkara ini.

Tatkala pemimpin-pemimpin kamu mengucapkan sesuatu yang tidak betul, kamu tetap mengangguk walaupun terdetik rasa tidak setuju. Tetapi disebabkan kebencian kamu terhadap sekumpulan yang lain, kamu mengangguk juga tanpa berusaha menegur kesilapan dalam ucapan yang dibuat pemimpin kamu.

Kamu dan pemimpin kamu sama-sama benci kepada sekumpulan yang lain. Disebabkan kebencian itu, terlahir ucapan-ucapan yang tidak berlandas kepada kebenaran daripada mulut pemimpin-pemimpin kamu.

Sebaik sahaja ucapan itu dilontarkan, kamu hanya mengangguk dan bersorak tanpa berfikir. Walhal apabila kamu berfikir semula mengenainya, kamu sedar bahawa ucapan itu ada yang tidak betul dan perlu diperbetulkan.

Akhirnya kamu jadi keliru antara kebenaran dengan kesilapan yang ada dalam ucapan pemimpin kamu.

Kamu tidak berusaha memecah kekeliruan dalam pemikiran kamu dengan berusaha memperbetulkan apa yang tidak betul. Kamu tidak berusaha memperbetulkan apa yang tidak betul pada ketika Yoseph sedang gigih berusaha menimbulkan kekeliruan demi kekeliruan dalam pemikiran kamu.

Maka, sudah pasti Yoseph akan menang dan golongan Yahadut Yowtai akan menjadi tuan kepada kamu semua. Kerana apa? Kerana Yoseph gigih berusaha memecahkan kamu semua pada ketika kamu semua tidak berusaha untuk memperteguh kekuatan ummah dalam memperbetulkan apa yang tidak betul di kalangan kamu sendiri.

Sudah pasti The Hand akan berhasil mengaut untung atas cita-cita mereka ke atas kamu semua.

-MOTHMAN-

--

Yoseph telah beberapa kali menguji kamu semua. Ternyata kamu semua boleh dijadikan mangsa dan alat sebelum kekuatan kamu semua dihapuskan seluruhnya. Tiba masa nanti, kamu semua akan bertuankan Yoseph dan keturunannya.

Tidak mustahil dalam tempoh antara 10 tahun hingga 15 tahun lagi, Yoseph akan mengaut segala hasil atas usaha gigihnya selama ini. Yoseph layak mengaut untung kerana dia gigih, tidak seperti kamu semua yang malas berusaha.

Untuk mendamaikan dan menyatukan dua saudara yang bertelagah pun kamu semua terlalu malas.

Yoseph pernah kata kamu semua ini bangsa pemalas, bodoh dan sangat mudah diperguna semasa berucap di pentas-pentas yang dihadiri orang-orang sama Yahadut dengannya.

Yoseph tidak perlu membuktikan kata-katanya itu, sebaliknya kamu semua sedang membuktikan kata-kata Yoseph melalui perbuatan-perbuatan kamu sendiri. Memang yang bodoh akan selalu bertuankan kepada orang yang bijak.

Kenapa kamu semua mesti marah kepada saya selepas membaca perenggan di atas ini? Kenapa kamu semua harus sekali lagi membuktikan bahawa yang bertakhta di atas kepala kamu itu bukan akal, mengapa kamu harus sekali lagi membuktikan bahawa yang bertakhta di atas kepala kamu itu hanyalah emosi tetapi bukan akal sebagaimana yang sewajarnya?

Kamu sewajarnya berfikir mengenai perenggan itu, fikir dengan cukup dalam dan tenang. Bukan hanya tahu menghambur segala emosi selepas menerima teguran. Yoseph memang suka kalau kamu menggunakan emosi melebihi akal.

Apabila kamu menggunakan akal, Yoseph sudah pasti tidak akan dapat memperdaya kamu semua. Sebab itulah Yoseph menyemai segala macam emosi negatif dalam pemikiran kamu. Ia kerana Yoseph tidak mahu kamu semua menggunakan akal. Apa itu pun kamu semua belum faham-faham lagi?

Yoseph sangat suka kalau kamu panas baran dan marah-marah dengan perlakuan agresif kepada saudara-saudara yang sama agama dengan kamu. Apa itu pun kamu semua belum faham-faham lagi?

Sebab itulah kita sebulat suara berkata bahawa satu hari nanti kamu semua akan bertuankan Yoseph dan keturunannya. Kita di sini pun tidak akan bersimpati lagi kepada kamu semua pada waktu itu. Ia kerana kamu sendiri yang tidak mahu menggunakan akal selama ini. Janganlah pada waktu itu nanti baharu kamu ada akal.

Yahadut Mizrah Yowtai akan bangkit di celah-celah kamu semua. Ya, tidak mustahil dalam tempoh antara 10 tahun hingga 15 tahun lagi. Pada masa itu, kamu semua sudah  tidak ada apa-apa kekuatan lagi.

Kita di sini yang sebilangannya Yahadut Jawi pada masa itu juga sudah tidak terdaya untuk menolong kamu semua. Ubahlah nasib kamu sendiri pada waktu itu.

Kita di sini juga tidak mahu membuang terlalu banyak masa untuk menolong kamu yang tidak pernah cuba untuk berusaha sehingga kami terkadang masa terpaksa mengenepikan keutamaan keluarga dan diri kami sendiri.

Ada yang berkata; kalau itu semua terjadi, pasti ada hikmahnya kerana akan berlaku kebangkitan panji hitam untuk mengekang kekuasaan Yahuda di bumi sebelah sini. Jangan sekali-kali menjadi tok nujum untuk meramal masa depan sekiranya pada masa sekarang pun kamu sendiri masih gagal merancang.

Hadis ada menyebut Islam akan kembali mekar di sebelah timur dunia. Tetapi adakah kamu semua berusaha bersungguh-sungguh untuk mengkaji dengan ilmu geografi dan ilmu-ilmu berguna yang lain untuk menentukan di mana letaknya timur yang dimaksudkan baginda Nabi?

Adakah kamu mengambil kira di arah mana Nabi sedang berdiri atau duduk pada ketika Nabi mengucapkan hadis itu? Nabi menunjukkan arah timur itu dengan tangan kanan baginda atau tangan kiri baginda? Adakah ia timur dari arah masjid nabi, adakah ia timur dari arah rumah nabi, timur mana yang Nabi maksudkan.

Ada berapa banyak titik timur (east landmarks) atas muka bumi ini. Sudahkah kamu semua tahu kesemua landmarks itu dan kemudian berupaya menentukan the landmark itu secara geografi menggunakan segala ilmu pengetahuan yang ada dengan bersandarkan kepada hadis itu?

Jadi, bagaimana kamu terlalu yakin timur itu di sini pada ketika kamu pada ketika ini masih gagal merancang untuk masa depan? Apa rancangan kamu semua untuk menyatukan ummah pada masa depan? Tiada usaha ke arah itu? Maka, tunggulah Yoseph dan keturunannya menjadi tuan kepada kamu semua.

Ada pula yang mahu melenting dengan perenggan yang terbaru di atas ini? Sekali lagi saya ulang, gunakan akal. Meskipun akal manusia terbatas, tetapi gunalah akal.

Mana yang lebih baik, mahu bangkit selepas kalah atau mahu menjadi golongan yang sentiasa menang?

Bukankah kebangkitan Islam sedunia itu ada bersama golongan yang sentiasa menang? Apa kamu sudah lupa hadis yang satu lagi itu?

Jadi, kamu mahu jadi seperti hero filem Hindustan yang kalah dulu kemudian baru menang atau mahu menjadi golongan yang sentiasa menang? Golongan yang sentiasa menang tidak pernah mengalami kekalahan, fahami maksud ‘sentiasa’ itu.

Ingat, golongan yang sentiasa menang. Berusahalah ke arah itu, berusahalah menjadi golongan yang sentiasa menang. Kita (Yahadut Jawi) mahu pastikan kamu semua sentiasa menang, kita tidak mahu kamu menjadi golongan yang kalah dahulu kemudian baru menang.

Kalau kamu semua masih mahu membenarkan Yoseph menang, maka kamu akan kalah. Kamu tidak lagi menjadi golongan yang sentiasa menang. Cukuplah kamu sudah kalah sekali semasa zaman kolonial Eropah pada lebih 400 tahun lalu. Adakah kamu mahu kalah sekali lagi kemudian menang kembali. Cukuplah kamu kalah sekali kemudian menang dan terus menang.

Antara percaturan emosi dan akal yang diaturkan Yoseph pun kamu sudah kalah, apa kamu fikir kamu akan terus menang?

Cukuplah sekali kalah dan jangan kalah-kalah lagi. Berusahalah ke arah penyatuan dan mendapat kemenangan yang lebih besar. Terus-teruslah menjadi tuan kepada Yoseph meskipun Yoseph sangat benci bertuankan kamu semua wahai umat Islam yang berdarah Melayu.

Yoseph tidak akan berjaya kalau kamu semua tidak berpecah-belah mengikut kehendaknya. Apabila Yoseph sudah bosan kerana dia tidak pernah menang terhadap kamu, dia mungkin akan memanggil rakan Israel di sebelah sana untuk menggempur kamu.

Pada masa itu kalau kamu kata pertempuran itu menandakan kemunculan panji hitam di bumi sebelah timur, maka kami di sini menerimanya dengan senang hati kerana panji hitam itu timbul dalam keadaannya didukung oleh golongan yang sentiasa menang.

Ia kerana kami terima bahawa panji hitam itu muncul di kalangan orang-orang yang sentiasa menang, yang tidak pernah kalah dan tidak pernah dikalahkan.

Tetapi apabila ada yang kata panji hitam itu timbul pada ketika Yahuda (Yowtai) berkuasa ke atas kamu, ia bererti kamu telah kalah dan kamu bukan golongan yang sentiasa menang.

Kalau kamu semua telah kalah dan bukan lagi menjadi golongan yang sentiasa menang, maka ia tidak bersandar kepada hadis mengenai golongan yang sentiasa menang.

Jadilah golongan yang sentiasa menang, penyatuan ummah adalah kemenangan terbesar yang kita nanti-nantikan, berusahalah ke arah itu. Terus-teruslah menjadi golongan yang sentiasa menang dan mendapatkan kemenangan terbesar iaitu ummah yang bersatu.

-SHAHi-

--

Kita sebenarnya kecewa apabila ada yang berkata panji hitam itu akan muncul di sebelah sini pada ketika umat Islam ditindas oleh orang kafir selepas kejatuhan kedaulatan agama itu. Mereka yang berkata demikian mungkin terlupa bahawa hadis juga menyebut Islam akan kembali gemilang dengan segala kekuatan oleh golongan yang sentiasa menang.

Adakah mahu tunggu jatuh dahulu baru mahu bangkit? Adalah lebih baik kalau menjadi orang yang sentiasa menang. Menang dalam segala perkara, luaran dan dalaman, zahir dan spiritual, menang dalam segala isu, menang dalam segala percaturan, menang dalam segala tipu daya, menang tidak menjadi mangsa, menang tidak dipergunakan, menang tidak tergadai, menang tidak diperhamba.

Adalah lebih baik kalau kita terus membuktikan bahawa Islam itu kuat sehingga tidak dapat dikalahkan. Adalah lebih baik kalau kita terus membuktikan agama Islam yang diturunkan dari syurga oleh Allah sebagai kekuatan yang tidak mampu dikalahkan oleh golongan kafir sehingga hari Kiamat.

Jadi, perlukah kita menjadi golongan yang sentiasa menang dan tidak dapat dikalahkan supaya peluang untuk kita mengangkat panji hitam itu dengan tangan kita menjadi lebih cerah? Kegemilangan itu akan kembali bersinar melalui tangan-tangan yang tidak pernah dikalahkan oleh tangan-tangan ghaib (the hidden hands).

Andai kamu semua sudah mati akal untuk menyatukan kembali dua saudara yang bertelagah, kita di sini boleh tunjukkan caranya. Bagaimanapun, kita perlu membuat perjanjian.

Semoga dengan perjanjian itu, kamu akan menjadi golongan yang berpegang kepada janji dan melaksanakan segala isi perjanjian untuk menjadi golongan yang sentiasa menang.

Bersediakah kamu semua untuk membuat perjanjian?


-STALKER-



4 comments:

Anonymous said...

Salam

Anonymous said...

Apa isi cerita ni.tak pham lngsung

Anonymous said...

apakah perjanjiannya..

NakhodaFx Academy said...

Bagaimanakah caranya untuk memeterai perjanjian tersebut?

Post a Comment

Sila beri pandangan anda, elakkan dari kata nista atau kata-kata di luar peradaban. Pandangan Tulus dari anda amat dihargai, terima kasih.

Recent Posts

Entri di "King of the East"

 
Copyright 2009 abatasa ii. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan