Thursday, June 7, 2012

Muslihat USA semakin nyata dan Regim As-Sufyani akan bangun menerajui Syria


REGIME CHANGE: Cuba fikirkan mengapa USA begitu sibuk mahukan Regime Change berlaku di seluruh negara Islam? Hanya di negara Islam!!! Mereka tak pernah berhenti dari melakukan "konspirasi" dan merancang supaya pemimpin negara-negara ini digantikan. Soalnya diganti dengan "siapa?". Mahukah USA menggantikan pemimpin sekarang dengan mereka yang tak seia sekata dengan mereka atau yang memihak kepada musuh mereka?
Yahuda, Nasara dan AsSufyani?

Jelas dan nyata ia akan digantikan dengan seorang pemimpin pro USA dan Israel. Umat Islam dipersenda dengan begitu buruk dan hina seolahnya hanya layak menjadi makanan mereka (mee segera?). Kini melalui pelbagai saluran, fitnah dilontar kepada dunia bahawa regim sekarang "zalim" dan perlu diganti. 

Kita amat sangsi dengan dakwaan pengeboman dan pembunuhan rakyat awam di Syria itu semua adalah kerja tentera kerajaan.  USA dan Yahudi sanggup meruntuhkan bangunan sendiri demi membangunkan prasangka ke atas musuh. Tidak mustahil taktik yang serupa diaplikasikan di Timur Tengah. Mereka mampu lakukan apa sahaja termasuk fitnah dan maklumat palsu. (Sebab itu kerajaan Najib tidak membenarkan tentera mengawal upacara BERSIH yang lalu dan anggota polis yang bertugas pula  tidak dibenarkan membawa senjata api kerana Najib telah menghidu permainan ini).

Strategi propagandis mereka amat berjaya. Sehinggakan ada dikalangan umat Islam sendiri turut merelakan diri menjadi alat membantu sebar luaskan propaganda ini. Berkumandanglah Slogan "Perjuangan Rakyat", "Arab Spring", "Revolusi", "Kebangkitan Islam", "Reformasi", "Kebebasan Sejagat" dan "Kerajaan Zalim".

Ia memberi maklum bahawa apa yang berlaku di negara Arab itu semuanya adalah hasil dari kerja tangan mereka (USA-Israel), bukannya sebuah "Kebangkitan Islam" sebagaimana yang dilaung-laungkan oleh media dunia (media milik siapa?). 

peneraju huru hara dunia

Kini usaha terakhir mereka untuk menjatuhkan Assad sedang dikekang kemas oleh dua anggota tetap Pertubuhan Bangsa-bangsa Bersatu (PBB) iaitu Russia dan China. Jika tidak kerana penggunaan veto dua anggota ini, PBB tentunya sudah memberi lampu hijau kepada USA dan sekutunya NATO untuk bertindak mencampuri secara langsung dalam kegawatan politik Syria, sebagaimana yang berlaku di Libya. Sejauh mana China dan Russia mampu bertahan, masih lagi menjadi tandatanya.

Kita harus ingat bahawa apa yang berlaku sekarang akan berlanjutan sehingga saat bangunnya satu regim ganas di Syria. Pesanan ini telah disampaikan oleh Baginda Rasulullah SAW kepada kita. regim ini dinamakan oleh baginda sebagai As-Sufyani.

Regim As-Sufyani ini akan berusaha mencari dan membunuh Imam Mahadi ketika pembaiatan (ikrar taat setia) para wali Allah, ulama dan seluruh umat Islam kepadanya nanti. Ini bermaksud, selagi belum wujud kerajaan As-Sufyani, kemunculan Imam Mahadi masih lagi jauh. Kemelut di Syria sekarang adalah penentu kelahiran As-Sufyani yang amat menakutkan itu. Siapakah mereka?

Tidak mustahil juga mereka ini masih lagi keluarga Assad, jika mereka masih mampu bertahan atas bantuan Iran, Russia dan China. Atau pemimpin baru pro Yahudi yang dipersetujui USA setelah kejatuhan Assad nanti.

Dalam apa keadaan pun, pemimpin Syria nanti (As-Sufyani) bukanlah pemerintah Islam yang mesra al Mahdi. Keadaan ini membayangkan kebangkitan Islam sebagaimana yang digembar gemburkan oleh beberapa pemimpin politik Islam dan antara bangsa adalah "dusta" semata-mata. Jika mereka yang menjadi pemerintah Syria nanti membawa syiar Islam, mengapa perlu menyerbu Makkah untuk membunuh al Mahdi?

Selanjutnya diikuti oleh kemunculan Dajjal di sempadan antara Iraq dan Syria kerana kedua-dua peristiwa ini saling berkaitan.

Berita dibawah ini adalah laporan keadaan semasa politik antarabangsa berkaitan Syria.

Putin: Russia, China United Against Syria Intervention

Two Nations Hope to Block UN-Imposed Regime Change

by Jason Ditz, June 05, 2012 news.antiwar.com
Speaking at a joint press-conference with his Chinese counterpart Hu Jintao, Russian President Vladimir Putin said that the two nations had pledged closer cooperation and were united in opposing Western intervention against Syria and Iran.
Chinese Foreign Ministry spokesman Liu Weiman said that the two nations are calling for an end to violence in Syria on both sides and want to start a political dialogue between Assad and the rebels.
The comments are a harsh rebuke to Secretary of State Hillary Clinton’s comments over the weekend. Clinton demanded that Russia immediately endorse regime change in Syria, saying that it was time to oust Assad.
Russia and China have vetoed several UN efforts to punish Assad for the ongoing unrest, and spearheaded the effort by Kofi Annan to launch a ceasefire. The rebels have declared the ceasefire over as of this weekend, launching a massive offensive. #


AL MAHDI

Satu petunjuk penting, jika kita mahu mengenal pasti bila munculnya Imam Mahdi, perhatilah dengan teliti apa yang berlaku di Syria ini. Serentak dengan itu juga akan berlaku pemberontakan dan pembunuhan merebut kuasa di antara waris as Saud di Arab Saudi. Penduduk Madinah telah melarikan diri ke Makkah termasuklah Imam Mahadi.

Bagaimana pula dengan Syuib Bin Salleh (Pemuda Bani Tamim) itu? Dalam masa yang tidak jauh dengan penggempuran As-Sufyani ke atas Makkah nanti, akan bangkitlah seorang satria perkasa bermisai nipis mengungguli sebuah daulah di timur dunia. Daulah Islamiyyah ini bakal diserahkan untuk ditadbir oleh al Mahdi. Di manakah terletaknya "daulah" tersebut?

Berbalik kepada "regime change" tajaan USA ini. Malaysia juga bakal mengalaminya dalam masa terdekat dan tentunya tiada siapa yang mampu menghalangnya. China dan Russia pasti terlalu sibuk, tidak akan datang membantu kita sebagaimana Syria kerana mereka juga belum tentu dapat pertahankan negara Arab tersebut.

Rakyat Malaysia, khasnya Umat Islam bakal mengalami kejutan besar bila berlakunya "regime change" nanti. Seluruh sistem politik dan pentadbiran akan berubah dengan drastiknya mengikut halacara Yahudi. Jika dikatakan orang Melayu (maksudnya Islam Ahlus Sunnah wal Jamaah) akan melepaskan pentadbiran kepada pengikut Wahabi dan Islam Liberal, memang ada logiknya. Tak mustahil pula ia akan beralih tangan kepada kaum Nasrani kemudiannya.

Petunjuk ke arah tersebut semakin ketara. As Sufyani bakal segera muncul di Syria dan juga negara kita Malaysia. Untuk itu wajarlah kita bersedia menghadapi apa sahaja kemungkinan. Langkah pertama yang wajar dilakukan ialah menjauhi "Islam Liberal". Islam Liberal ini ciptaan Yahudi dan ia adalah musuh utama ASWJ (ASWJ adalah pegangan para wali Allah dan ulama terdahulu).

Sesiapa yang bersubahat atau bersekongkol dengan Islam Liberal ini, mereka adalah dengan sendirinya terkeluar dari rangkaian al Mahdi. Itu memang pasti kerana Islam Liberal adalah agama "hawa nafsu". Seterusnya ambil langkah segera kembali kepada "SYAHADAH" dengan sebenar-benar kembali. Berpegang teguhlah pada tali-tali Allah, jangan lagi bercerai berai. Allah telah janjikan "kemenangan" kepada mereka yang berjuang pada jalan Allah. Apa yang lebih manis ialah akan dapat bersama dengan perjuangan al Mahdi.

satria akhir zaman?


Beberapa Maklumat Penting Mengenai As Sufyani
Muhammad Idrisi asks:
“Is there any ease after this hardship or problems will increase till the advent of Imam Mahdi, enlighten us may Allah reward you with every good. Please make du’a for us; and how to be of the soldiers of the Mahdi, if we live till his time. And what is the way to attain true love for the Family of the Prophet not as a claim?”
Answer of Shaykh Muhammad al Yaqoubi:
“Time is full of unrest and hardships; the Sufyani has not yet appeared and Allah is the one who knows; Imam Mahdi will emerge only after him; yet between the two, there are wide wildsin which the Jewish people would have power over the land of Syria, which is part of the job of the coming Sufyani. If I had the choice, I would have withdrawn from all public activities; but the dress of Shari’ah puts on us the obligation to support the oppressed and clarify the rulings, even if we know through the reality that what comes after is worse. Having knowledge of the Divine Decree to be should not prevent us from following the command of the Shari’ah; so long as Allah put us in the position of Fatwa, admonishment and guidance.”
sumber



Sebuah hadis yang riwayatkan oleh Hudzaifah Al-Yamani menerangkan mengenai penguasaan lima buah sungai.

"(Di antara tanda2 kedatangan Imam Mahdi adalah) Jika mereka telah menguasai Sudan dan berusaha menguasai Arab. Setelah itu tanah Arab akan sangat terlihat jelas oleh mereka sehingga mereka dapat mengejar orang2 yang bersembunyi di perut bumi. Ketika mereka mula bergerak menuju tanah Arab, seorang Sufyani telah menyiapkan 360 orang tenteranya untuk menuju Damsyik."

(Nota: Kuasa Barat telah pun berjaya memecahkan negara Sudan dengan mengisytiharkan Sudan Selatan sebagai negara baru mulai 9 Julai 2011.)

Dari Hudzaifah Al-Yamani meriwayatkan dari Jabir Al-Ansari:

"Suatu hari Rasulullah saw berbual dengan para sahabatnya lalu datanglah Jibrail as seraya berkata: "Allah swt telah mengucapkan salam penghormatan kepadamu atas anugerah yang diberikan padamu berupa As-Salam." Kemudian Rasulullah saw bertanya kepada Jibrail as apakah yang dimaksud dengan As-Salam. Jibrail as menjawab: "As-Salam adalah nama untuk lima sungai iaitu Sihun, Jihun, kedua-dua sungai Furat dan sungai Nil di Mesir. Kelima-lima sungai ini telah dijadikan hadiah bagimu, keluargamu dan pengikut2mu." Jibrail as berkata lagi: "Aku memberikan khabar kepadamu bahawa Imam Mahdi tidak akan muncul sebelum orang2 kafir menguasai kelima sungai itu."

Setakat ini empat sungai telah berada di bawah penguasaan kaum kafir kecuali Sungai Nil.

Dengan terpecahnya Sudan kepada dua negara di mana penduduk Sudan Selatan majoritinya beragama Kristian dan animis, maka penguasaan Sungai Nil yang melalui Sudan oleh kuasa asing kini akan menjadi lebih mudah.

Jika laluan Sungai Nil yang berpunca dari Sudan diempang nescaya bahagian sungai tersebut di Mesir akan menjadi kering.

Jika Amerika Syarikat berjaya melaksanakan rancangan jahat mereka di Sudan, Mesir akan tertekan dari segi politik dan ekonomi disebabkan kebergantungan besar negara itu kepada sumber air dari sungai Nil.

Malah usaha ke arah itu sudahpun bermula dengan pengumuman negara miskin Ethiopia mahu membina empangan yang dikenali sebagai Projek Empangan Grand Millennium berharga AS$4.7 bilion.

Projek tersebut dijangka siap pada tahun 2015 iaitu tahun di mana Imam Mahdi dikatakan akan muncul!

Projek tersebut akan menjana tenaga elektrik sebanyak 5,000 megawatt dan mampu menyalurkan bekalan tenaga elektrik kepada negara baru Sudan Selatan. sumber

12 comments:

Anonymous said...

salam..bagaimana anda begitu yakin al mahdi akan muncul pd 2015?

Anonymous said...

minta maaf.. ini pandangan saya sahaja.. jika salah tolong betulkan.. saya selalu baca dr blog2 mengatakan pemuda bani tamim asal dari sini.. kemungkinan setela jatuhnya UMNO maka akan naik pemuda bani tamim. Ini kerena di bawah UMNO maksiat semakin berleluasa... dan UMNO tidak pernah hendak melaksanakan hukum Allah... ini pendapat sahaja.. jika salah maaf kan saya

Anonymous said...

Cuba baca petikan penulis di artikel di bawah ini; bunyinya seperti propaganda parti Melayu yang memerintah sekarang. Tak betul.... Sejak merdeka, United Malay National Organisation tegak2 meninggalkan Quran, Sunnah & Hadith....tapi ironinya penulis artikel melabelkan United Malay national Organisation mentadbir ikut ASWJ...blog ini secara jelas cuba men"sahih"kan yang palsu...berpatah balik lah..

"Rakyat Malaysia, khasnya Umat Islam bakal mengalami kejutan besar bila berlakunya "regime change" nanti. Seluruh sistem politik dan pentadbiran akan berubah dengan drastiknya mengikut halacara Yahudi. Jika dikatakan orang Melayu (maksudnya Islam Ahlus Sunnah wal Jamaah) akan melepaskan pentadbiran kepada pengikut Wahabi dan Islam Liberal, memang ada logiknya. Tak mustahil pula ia akan beralih tangan kepada kaum Nasrani kemudiannya."

Anonymous said...

AKU HENSEM

KEPADA SEMUA PENYOKONG PAS
-
-
-
-
-
FUCK YOU ASSHOLE

Imo Gantra said...

Peace 4 all,

Kepada semua komentator,
sila gunakan segala kepala yang anda ada untuk memberikan perkongsian pandangan juga teguran yang bersifat bernas lagi matang.
Tuan rumah hanya memberikan ide serta pandangannya sahaja,dalam hal isu semasa dan bukannya semua ini untuk diimani atau untuk diyakini.

Sekian terima kasih.

Anonymous said...

Inilah yang selalu tidak tertanam di minda kebanyakan orang ,apabila nasi sudah menjadi bubur, sudah terhantuk baru tenggadah, mendengar guruh dilangit air di tempayang ducurahkan,burung terbang dipiiskan lada,sesal dahulu,sesal kemudian tidak berguna,kini ketawa nanti menangis maka waspadalah terhadap ejen-ejen dan mana-mana individu yang ingin menghancurkan negara ini MALAYSIA

Anonymous said...

salam semua. kenapa nak jadi buta sejarah? tahukah anda, macammana konspirasi inggeris-sukhotai untuk menjatuhkan kerajaan kedah tua? sultan itu sama taraf dengan gabenor je. Tahukah siapa T.AB. Rahman Al Haj cucu raja chulalongkorn siam tu..diangkat sebagai 1st PM? kerana UMNO?.. tidakk.., Kenapa british tubuhkan tubuh Parti komunis malaya? then tukar ke MPAJA?

Kenapa penjajah belanda dan inggeris berlumba ketanah melayu?..berniaga rempah?..ptuiiii.. depa mahu monopoli senjata meriam dan senapang. Tanah melayu pengeksport terbesar senjata ke timur tengah masa tu..1400-1600.

awatlaa korang bangang sejarah?..buka ckit pintu hati tu.. ini otak dok search web blue jerr.. otak pon kantoi la beb.

Anonymous said...

-kakarot-
assalamualaikum semua...

baguslaaa umno ni ...jom la sama2 sokong umno......

kalau dh pengikut tegar tu semua nya bagus, elok ,baik wangi., mcm bru bercintan cintun dgn awek la kan mula2 semua bagus, baik, lawa , cerdik sempurna lepas kawin 2-3 tahun... ada je yg tak kena.

british/orang2 kafir dh lama brjya control gov malaysia ni melalui pertubuhan freemason malaysia yg ada lodge kat serata malaysia.

mula2kita kena terima cina/india dn pendatang2 yg dibawak bekerja oleh british sbgai warganegara, lepas tu penjajah ni berjya install sistem demokrasi yg secara x langsung mansuhkan kuasa sultan2 /raja melayu. kalau dia ikhlas nk bagi merdeka apasal dia x bagi balik tanah melayu kpda sultan /raja melayu?..

jadi usa/israel sbnrnya dh ada 2 pawn kt malaysia ni parti umno /BN dan pembangkang , PR(anwar, pkr,dap dan pas)..sapa2 pun menang sama je islam tetap nombor dua, dan kenikmatan duniawi nombor satu.

demokrasi bukan asas pemerintahan islam tapi asas pemerintahan islam adalah concencus (persetujuan semua orang)pemimpin akan dipilih drpda klangan ulamak yg dipersetujui semua orang bukan majoriti...

tak payah nk sembang pasal islam liberal, lgbt bla bla bla bla lah.....riba/interest kat malaysia ni berkembang bagai cendawan tumbuh lepas hujan. allah jelas menghramkan riba tapi ada ke kerajaan umno yg dh perintah malaysia 50 tahun ni haramkan apa yg allah suruh? adakah sebab kita kongsi negara kita dgn rakyat yg bukan islam kita patut biar riba berkuasa? buaknkah islam dan undang2 nya adalah utk semua manusia??. pinjaman , memberi pinjam bukan nya perniagaan dlm islam, ianya satu bentuk pertolongan dari orang2 kaya kpd orang2 miskin. beza pinjaman dengan sedekah ni satu je , pinjam kena byr balik, sedekah xpayah.bukan nya kita biarkan bank2 riba ni charge interest berkali-kali ganda utk kaut untung dan jdkan pinjaman dan berhutang(loan and debt) asas ekonomi,matawang negara.inilah masalahnya bila manusia fikir dia lebih cerdik dan pandai daripada allah s.w.t .


jd berhentila sokong mana2 parti politik , sama ada parti A, B atau C , apa yg pentingnya skrng kita umat islam kukuhkan ibadah dan iman kita utk menghadapi masa depan yg mencabar nnti.

wasallam.

Crezal said...

Keluar dari umno, keluar dari pakatan rakyat dan bersama kita bersatu atas nama Islam.

Asingkan diri anda dari menyebelahi mana-mana parti mulai sekarang dan bersedia hadapi sebarang kemungkinan.

------------------------

Bersedia..tunggu..lihat..buat istikharah..bertindak

Anonymous said...

Benar tulisan Crezal said,,,

Panji Hitam dari Timur telah terbentuk. Jamaah 313 di pimpin oleh Raja Besar Empayar Islam Langkasuka Nusantara. Jamaah 313 Pembantu Kanan ALMahdi. Sedang mempersiapkan ikwan yang terpilih. Demokrasi Pilihanraya adalah Sistem ciptaan pesuruh dan pengikut DAJJAL. Anda semua fikirkanlah sendiri apa jadi jika kita menyokong sistem ini. Ramai tanpa disedari telah menjadi pengikut DAJJAL apabila menyokong sistem ini.Sistem inilah yang telah merosakan umat, terutamanya umat Islam. Fasa 1 akhirzaman telah bermula. Jamaah 313 Pembantu Kanan ALMahdi telah muncul dengan IzinALLAh...

PEMBANTU KANAN ALMAHDI(RAJA BESAR) VS
PENGIKUT DAJJAL

ALMAHDI VS PESURUH DAJJAL

NABI ISA A.S VS DAJJAL LAKNATULLAH

Jangan leka & lalai Panji Hitam dari Timur sudah terbentuk. Akan mengejutkan banyak pihak sepertimana sabda di dalam Hadith-Hadith SAW.

Anonymous said...

Betul tu..tak kiralah parti umno ke, pakatan rakyat ke, parti pas ke..jika semua menggunakan sistem dajjal maka kesemuanya sama saje.

sn jn said...

Jangan tertipu dengan dajal dengan agendanya bangsa mendahului agama.
Disini saya menyeru kepada bangsa melayu bangkitkan islam di atas tampuk pemerintahan. Tiada undang - undang selain hukum hudud.
Melayu jangan lupa, hudud pernah dilaksanakan pemerintahan terdahulu. Datangnya yahudi, melayu itu dipecahkan, islam pada sultan, pentadbiran pada yahudi. Maka terbentuklah melayu versi yahudi. Apabila dengar hudud hendak dikuatkuasakan, mengelupur melayu yahudi ini menentang dengan pelbagai alasan. Katanya kaum kafir akan menentang. Kita tak boleh laksanakan dengan pelbagai alasan oleh
Melayu versi yahudi ciptaan dajal agar menghalang kebangkitan melayu islam yang bijak, gagah lagi terbilang yang menggunakan mata untuk melihat(ta) dan otak untuk berfikir(mim). Tamim.
Maka bangkitlah bangsa melayu, bangkitlah kelompok besar (bani) tamin. . Marilah kita bentuk satu pasukan menentang helah dajal ini. Ayuh bangkitlah bangsaku.. Agar tidak sia perjuangan raja parasmeswara, sultan abdullah, raja chulan dan lain lain dalam menjadi melayu itu islam bukan yahudi.
Ayuh bangkit..

Post a Comment

Sila beri pandangan anda, elakkan dari kata nista atau kata-kata di luar peradaban. Pandangan Tulus dari anda amat dihargai, terima kasih.

Recent Posts

Entri di "King of the East"

 
Copyright 2009 abatasa ii. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan