Sunday, September 8, 2013

Alert Warning !!




SYRIA dipermain Yahudi USA !!

Dunia sedang diperbodohkan oleh Dajjal Mata Satu. ................ ada yang masih belum celik lagi,

Bagi yang telah celik, adakah  anda telah bersedia? Jika sudah, apa  persediaannya?

Lupakanlah sengketa, kembali segera ke jalan lurus. Jalan yang amat dibenci Dajjal.

Anda yang berada di bumi (tanah) yang dijanjikan amat bertuah kerana dipelihara buat sementara sehingga masanya Yakjud dan Makjud membaham kamu.  Bacalah dengan teliti apa yang cuba disampaikan oleh kru Umat Terakhir - salinannya ada di sini:



Komplotan kamu dengan USA akan mensegerakan kehancuran kerana USA adalah bayangan Dajjal.


Perhatian !! Alert !! Warning !! !! Warning !!

Russia? China? Yahudi? Akan Mengerumuni negara Islam berpusat di Syam *(Termasuk Palestin)
Warning !! Warning !! Warning !! Warning !! Warning !! Warning






Perang Aleppo? - Syria : suatu tanda akhir zaman semakin dekat?.

Sabda Rasulullah SAW; "Tidak akan terjadi hari kiamat, sehingga kaum Rom turun di kota Amaq dan di Dabiq (dekat Damasyik). Kemudian datanglah suatu pasukan yang menghadang mereka dari Madinah, yang berasal dari penduduk pilihan bumi. Dan ketika mereka sudah berbaris- baris, maka berkatalah orang Rom, Biarkanlah (jangan kalian halangi) antara kami dengan orang-orang yang memisahkan diri dari kami (yang masuk Islam) untuk kami perangi. Maka kaum Muslimin berkata,

Demi Allah, kami tidak akan membiarkan kamu memerangi saudara-saudara kami. Dan ketika mereka (Al-Mahdi serta para pengikutnya) telah sampai di Syam, keluarlah Dajjal. Dan ketika mereka sudah bersiap-siap untuk berperang, mereka berbaris dengan rapi. Tiba-tiba, ketika waktu solat sudah masuk, turunlah Nabi Isa Ibn Maryam as "(HR. Muslim dari Abu Hurairah RA)Sabda Rasullullah saw: "Kamu akan mengadakan perdamaian dengan bangsa Rom dalam keadaan aman lalu kamu akan berperang bersama mereka menentang satu musuh dari belakang mereka. Maka kamu akan selamat dan mendapat rampasan perang, kemudian kamu akan sampai ke sebuah padang rumput yang luas dan berbukit- bukit, maka berdirilah seorang lelaki dari kaum Rom. Lalu dia mengangkat tanda salib dan berkata: "Salib telah menang!", maka datanglah seorang lelaki dari kaum Muslimin dan membunuh lelaki Rom tersebut lalu kaum Rom telah berlaku khianat dan terjadilah peperangan demi peperangan. Dimanamereka akan bersatu menghadapi kamu di bawah 80 bendera dan di bawah setiap bendera terdapat 12 ribu bendera ". (HR. Ahmad, Abu Dawud, dan Ibnu Majah)




Dari Abu Hurairah r.a melapurkan bahawa Nabi s.a.w bersabda:


Hari Kiamat tidak akan datang sampai Rom akan mendarat di al-A'maaq atau dalam Dabiq. Suatu tentera yang terdiri daripada (tentera) terbaik dari orang-orang di bumi pada waktu itu akan datang dari Madinah (untuk melawan mereka). Ketika mereka akan menetapkan diri dalam barisan, maka Rom akan berkata: "Jangan berdiri di antara kami dan mereka (umat Islam) yang mengambil tahanan dari antara kita, marilah kita bertarung dengan mereka", dan Muslim akan berkata: "Sebenarnya, dengan izin Allah, kita tidak akan mendapatkan selain daripada anda dan dari saudara-saudara kami yang mungkin anda melawan mereka ". Mereka kemudian akan berperang dan sepertiga (bahagian) tentera akan melarikan diri, yang Allah tidak akan mengampuninya. Sepertiga (sebahagian daripada tentera). Mereka akan menerima syahid yang terbaik di sisi Allah itu, akan dibunuh dan ketiga yang tidak pernah menerima keadilan akan menang dan mereka akan penakluk Konstantinopel. Dan ketika mereka akan sibuk dalam membahagikan barang rampasan perang (di antara mereka sendiri) selepas menggantung pedang mereka pada pohon-pohon zaitun, Iblis akan menangis: Dajjal telah terjadi di antara keluarga anda. Mereka kemudian akan meninggalkan (untuk kembali ke Syria), tetapi akan menjadi sia-sia. Dan ketika mereka kembali ke Syria, ia ( Dajjal ) akan keluar saat mereka akan masih mempersiapkan diri untuk pertempuran menyusun kedudukan.
(Sahih Muslim Kitab Al-Fitan Wa Ashrat As-Sa'ah, No. 6924)





LELAKI HABSYAH?




Ketika ini seluruh umat islam didunia menumpu perhatian pada krisis di Mesir dan Syria...tetapi sedarkah kita bahawa ini ada episod terakhir permainan Dajjal sebelum beliau membuka Fasa berikutnya...Tahukah anda,sasaran yang mereka idamkan bukanlah Palestin....sebaliknya MEKKAH dan MADINAH....dan Tahukah anda MEKAH dan MADINAH kini telah dikepung secara sistematik oleh Zionis (Israel)dan sekutunya Syiah (Iran)......bermula dengan;

-TURKI Uthmaniyah yang ditumbangkan dan Jatuh ketangan Puak Sekular Ekstreme,walaupun kini diperintah Pemimpin "Islamik" Erdogan,Hakikatnya beliau hanyalah Puppet yang hanya bersuara tapi tidak bertindak kerana dikekang Pengikut Setia Attaturk.

-PALESTIN yang sebelum itu makmur dibawah pemerintahan Uthmaniyah ditawan mudah puak kufar sebelum diserahkan pada Zionis.

-IRAQ satu2nya negara yang lantang mempertahankan Palestin secara ketenteraan diceroboh dan diranapkan,USA dan negara Salib dan Bantuan sulit dari Syiah (IRAN).

- AFGHANISTAN negara mundur yang memiliki hasil bumi paling kaya didunia dirampas oleh USA hasil bantuan Syiah (IRAN) dan segala hasil buminya disalur pada Zionis (Israel).- LIBYA pimpinan Ghadaffi merupakan musuh ketat Negara Salib dijadikan bahan Eksperimen untuk mencetuskan "Arab Spring"...Rakyatnya dihasut untuk "BANGKIT"...dibantu dengan "Bersungguh2" oleh Tentera Salib (NATO).

-SYRIA adalah sasaran sebenar Operasi Arab Spring yang dirancang Zionis kerana sudah tertulis dalam kitab2 lama Yahudi bahawa Syria adalah medan perang Armageddon melibatkan Mesiah(Dajjal) dan Al-Mahdi.

-MESIR walaupun "DISERAHKAN" kepada Dr Morsi dari Ikhwanul Muslimin,kemudian dirampas semula oleh Tentera Firaun moden pimpinan Syiah dan Zionis bertujuan menimbulkan kemarahan tak terhingga Umat Islam supaya tercetusnya Armageddon dengan segera.

LIHATLAH...DIPETA,,,SEMUA NEGARA DISEKELILING MEKAH DAN MADINAH TELAH DITAWAN DENGAN SISTEMATIK......Diakhir Zaman juga sudah tertulis dalam hadis bahawa Tempat Suci umat Islam iaitu KAABAH akan diruntuhkan oleh LELAKI dari HABSYAH diberi kepercayaan memerintah Rom.......

SIAPA LELAKI HABSYAH INI.? Semua sedia Maklum...ROM dizaman moden sekarang sudah berhijrah dan kini dikenali sebagai USA melalui sejarah panjangnya.....dan satu-satunya lelaki Habsyah(kulit Hitam) yang memerintah ialah Presiden terkini mereka iaitu BARRACK OBAMA.....Ciri-ciri Obama juga mirip seperti yang digambarkan Rasulullah mengenai lelaki Habsyah yang meruntuhkan Kaabah melalui Hadis Riwayat Al-Bukhari dan At-Tabrani:
DI ANTARA TANDA-TANDA AKHIR ZAMAN IALAH BILA MASA KAABAH AKAN DIRUNTUHKAN DAN PELAKUNYA SEORANG LELAKI BERKETURUNAN HABSYAH YANG DILANTIK MENJADI PEMERINTAH ROMAN.SUBHANALLAH...KITA SEMAKIN HAMPIR......!!!.




Akhir Zaman

Mari kita lihat dulu bagaimana Rasulullah menceritakan hal akhir zaman ini. Rasulullah memang benar, sentiasa benar, tidak ada yang tidak benar, melainkan benar belaka.

1.Rasulullah bersabda yang mafhumnya:
>> Pada akhir zaman nanti akan berlaku peperangan demi peperangan demi peperangan. Betul tak? Benar kata Rasulullah.

2.Rasulullah berkata lagi yang mafhumnya:
>> Pada akhir zaman nanti ada padang pasir akan disuburkan dan tanam dengan tanam-tanaman.Benar atau tidak?
Benar, kerana ini sedang berlaku di Libya setelah kerajaan membina sungai buatan manusia yang terbesar di dunia. Sekarang sudah 135,000 hektar padang pasir ditanam dengan segala macam tanam-tanaman.

3.Rasulullah bersabda lagi yang mafhumnya:
>> Pada akhir zaman nanti hampir tidak dapat masuk secupak gandum ke Iraq. Benar sabda Rasulullah ini. Iraq di blok oleh PBB yang didalangi oleh Amerika sejak 1991.

4.Rasulullah bersabda lagi yang mafhumnya:
>>Kamu akan berdamai dengan kaum Rom lalu memerangi musuh di belakang kamu. Ini ditujukan kepada pakatan Pakistan dengan Amerika memerangi Taliban. Penganalisis Hadith mengatakan Rom Bani Ishaq) itu ialah Amerika dan Eropah. Semuanya ini sudah berlaku. Kemudian cuba pula lihat apa kata Rasulullah seterusnya.

5.Sabda Rasulullah yang mafhumnya:
>> Kamu akan berebutkan harta di Sungai Furad (Euphrates) di Iraq sehingga 99 orang daripada 100 orang akan mati. Ini belum berlaku dan mungkin akan berlaku kerana sekarang Amerika bercadang hendak menyerang Iraq atas desakan Israel yang mereka tuduh paksi pengganas tetapi sebenarnya merebut kekayaan minyak (harta di sungai Furad). Percayalah, seandainya Amerika dan gengnya menyerang Iraq, Israel akan tumpang semangkuk. Ia akan mengambil kesempatan menyerang Lubnan, Syria, Jordan dan Arab Saudi. Peta sulit negara Zionis ialah dari tebing Laut Mediterranean hingga ke Sungai Euphrates.

6.Sabda Rasulullah lagi yang mafhumnya:
>> Kamu akan dikhianati oleh Bani Ishaq (Amerika dan Eropah) lalu kamu berperang di Dabiq (satu kawasan dekat Damshik). Amerika sahabat dunia Arab kini tetapi mengkhianati mereka dengan menolong Israel. Maka berlaku peperangan yang besar - ibu segala peperangan. Islam melawan Kuffar (Amerika, Eropah dan Israel). Ini peperangan yang paling besar dalam sejarah jagat manusia. Apa kata Rasulullah tentang peperangan ini? Satu pertiga umat Islam akan lari dari medan pertempuran, satu pertiga lagi musnah, satu pertiga lagi menang.

7.Sabda Rasulullah lagi yang mahfumya:
>>Sebahagian orang Islam akan bangun berperang, mereka tidak takut mati. Mereka semuanya hancur. Sebahagian lagi bangun berperang, mereka tidak takut mati. Mereka semuanya hancur. Lalu bangkit sebahagian lagi, mereka tidak takut mati. Mereka semuanya hancur. Akhirnya pada hari keempat bangun lagi umat Islam berperang, mereka tidak takut mati. Banyaklah yang hancur. Hanya beberapa kerat yang menikmati kemenangan. Tentang nasib Yahudi dalam peperangan ini, Rasulullah bersabda yang mafhumnya: Kamu akan menghancurkan Yahudi, sehingga batu dan pokok bercakap menunjukkan tempat Yahudi bersembunyi.


NUclear Weapon

Begitulah hebatnya peperangan ini beribu-ribu kali lebih dahsyat dari pertempuran Islam melawan Kuffar di Ain Jalud. Sehingga digambarkan oleh Rasulullah, sekiranya burung terbang melintasi medan ini akan jatuh mati melihatkan mayat bergelimpangan dan darah membuak-buak. Memang benar senjata nuklear, biologi atau kimia akan digunakan. Bayangkan kemusnahan umat Islam yang disebutkan oleh Rasulullah itu, sangat dahsyat. Tetapi umat Islam ada iman, iman dan iman.

Sejarah bom atom di Hiroshima membuktikan orang Islam boleh selamat tak cacat cedera pun (Abd Razak Hamid, Pangeran Yusof Brunei dan kawan-kawannya) tidak mati dalam ledakan bom atom itu. Abd Razak dan Yusof masih hidup sekarang. Ini kuasa Allah dan iktibar bagi kita. InsyaAllah..


16 comments:

Imaduddin said...

Assalamualaikum..

MasyaAllah la quata illa billah..

Menurut maksud hadith..tidak sempurna iman jika seseorang mati tanpa pernah memasang niat utk berjihad di jalan Allah.

Berpuluh tahun umat islam berdoa utk memohon Allah menyelamatkan palestin. Tetapi kenapakah doa kita tidak dimakbulkan. Fikirlah sendiri dimanakah silapnya. Umat islam sekarang makin lupa diri. Makin ramai yg tidak mengenal Allah. Bilangan ramai spt buih dilautan tetapi lemah selemah2nya. Kembalilah kpd jalan kebenaran. Bertakwalah..

Anonymous said...

terima kasih kerana sudi aktif dan berkongsi ilmu

-kipas-

puteramariam said...

Salam.Selamat kembali. Alhamdullilah!!!

hamba said...

Alhamdulillah..selamat berjuang kembali.

Anonymous said...

bukan ke Mekah dan Madinah telah bukan saja dikepung bahkan ditakluk?

pangkalan di bumi hijaz dan nejd
bahkan pasukan keselamatan saudi dengan logo Illuminatinya

Iraq lantang mempertahankan palestin? mimpi ke ni... knapa Iraq serang kuwait xserang israel terus?

tahun 2013 ni baru muncul ttg hadis lelaki habsyah...tahun2 bertahun2 sebelumni...xde plak timbul...

-lalang


zain zul said...

Rum yg dimaksudkan bkn us tapi rusia..cuba dgr video sheikh imran hossein..kajian nya begitu mdlm..berpandukan alquran n hadis...musuh dari belakang sama ada china atau umat islam itu sendiri...wahabi, shiah..etc

zain zul said...

Bkn makkah atau madinah sasaranya..tetapi arab saudi...dgn cara menyerang arab saudi..segala minyak arab saudi akan ditutup..dgn cara ini us dollar akan jatuh...us akan jatuh n israel ambil alih memerintah dunia...di arab saudilah bermula semua minyak kena beli dgn us dollar..dan disini jgklah asbab us dollar akan lingkup..

Anonymous said...

artikel diatas terlepas satu plot yakni plot nasrani bekerjasama dengan muslim melawan musuh dibelakang mereka.. musuh dibelakang mereka barangkali ialah musuh lama nasrani iaitu puak komunis.. selepas perang ini barulah puak Islam akan melawan puak nasrani.. awas puak yahudi sekarang di israel hanyalah satu ciptaan dajjal.. sedangkan yahudi sebenar sekarang berada di Isfahan dan menyamar sebagai Isla.. puak yahudi sebenar akan menyerang puak yahudi palsu dan akan menang.. kemudian akan menyerang kota mekah dan madinah..

Anonymous said...

hizbollat mengancam menyerang mekah dan madinah..

Anonymous said...

mekah, madinah dan m... ? ketiga
kebangkitan akhir zaman di m....ketiga ini.
(3 mim)

OrgOrg said...

where have you been

dia muncul dari negeri padang pasir.....

Anonymous said...

salam..
saya tak sempat baca artikel:-

Umat Terakhir
Art of Con: God Game

kat mana boleh baca yee

Anonymous said...

Negara diblkg itu adlh Iran dan hisbullah yg mbantu basyar. ROM itu adlh perancis yg kini giat mberi bantuan kpd pejuang Syria.

Anonymous said...

Karut.3 mim lagi karut.tahi la.makan tahi la

Anonymous said...

Anda adalah baruah yg makan babi...pigi mamposlah bangsat...

Anonymous said...

Soalan yg sye nk tnye nie.. umat Islam akn bekerjasama dngn Rum (Russia).. msa perang nnti umat Islam akn guna snjata zmn dlu sperti pedang.. tpi skrg dngn teknologi2 dan senjata2 canggih milik ketenteraan Russia.. xkn msa tuu pon Russia berperang menggunakn pedang? tpi menurut Sheikh Imran Hossein.. umat Islam akn menakluk kota Konstantinopel dan akn membuka laluan laut untk tentera laut Russia ke laut Mediterrenean..jika tentera Russia dpt menuju ke laut Mediterranean.. tamatlh riwayat Israel.. yg aq nk tnye msa tu tentera laut Russia guna kapal perang besi Russia yg ada teknologi canggih tu kerr? kata zmn tuu teknologi dh xbole digunakn dan berperang sperti zmn dahulu kala.. nie yg buat aq konfius nie.. hehe..

~Pejuang_Kebenaran~

Post a Comment

Sila beri pandangan anda, elakkan dari kata nista atau kata-kata di luar peradaban. Pandangan Tulus dari anda amat dihargai, terima kasih.

Recent Posts

Entri di "King of the East"

 
Copyright 2009 abatasa ii. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan