Tuesday, February 21, 2012

Malaysia, USA dan Israel dalam kerangka NWO

Dr Mahathir dakwa Amerika mahu Anwar jadi PM untuk iktiraf Israel.
Sejauhmanakah benarnya dakwaan ini?



Kita tidak peduli siapa yang memerintah negara asalkan negara ini akan terus selamat dari campur tangan zionis (melalui USA) dan sudah tentulah Islam menjadi fokus utama. Jika Islam dan Melayu akan dikorbankan demi keinginan perubahan tampuk, ia amatlah tidak bernbaloi. Pengorbanan yang cukup sia-sia malah merugikan. Ada yang berpandangan bahawa apalah salahnya kita cuba menukar pemerintah dan lihat samaada ia boleh lakukan perkara yang lebih baik dan andainya ia gagal, kita kembali semula kepada pemerintah sedia ada. Adakah ia wajar?

Bolehkah permintaan ini dimakbulkan hanya atas niat untuk "mencuba"? Selangor telah mencubanya, lihatlah hasil nya sekarang. Adakah ia lebih baik dari sebelumnya? Membangunkah Selangor melebihi zaman pemerintah sebelumnya? Adakah syariat Islam kembali bersinar lebih cemerlang dari masa lalu? Bertambah majukah Bangsa Peribumi berbanding bukan Peribumi? Anda akan dapat menilai kejayaan pertukaran regim ini dengan mengambil contoh Selangor yang semakin lintang pukang. Tiada sebarang kelebihan yang mampu ditunjukkan oleh regim baru ini selain retorik dan janji yang tak tertunai. Banyak sektor menjadi lebih buruk dari sebelumnya.


Islam tergadai di tangan DAP



Sampah

Bagi yang berada di Selangor seperti saya akan mudah menilai sama ada berjaya atau tidaknya regim baru ini (anggaplah Selangor sebagai percubaan). Saya tak berani menilai Kedah dan Pulau Pinang kerana ia berada jauh dari saya, namun dari maklumat yang ada saya tidak nampak mereka dapat menandingi pencapaian kerajaan sebelumnya.

  

kerakusan mengorek pasir

Anda perlu jawab soalan ini dengan ikhlas. Perlukah Putrajaya diperjudikan hanya ingin merasa perubahan yang belum tentu dapat membaiki apa yang ada? Cukuplah dengan memberi peringatan kepada pemerintah sekarang untuk lakukan pembaikan dari terus meminggirkan mereka. Kita mesti ingat. jasa sumbangan mereka membangunkan negara selama 50 tahun telah diiktiraf dan mengkagumkan dunia walaupun tidak sebaik beberapa negara lain. 

Cukuplah menghukum mereka dengan undi protes 2008 sebagai satu peringatan kepada pemerintah supaya bertindak segera membuang seterusnya membendung unsur negatif yang wujud dalam anggota pentadbirannya. Pembangkang pula wajar melakukan tugas dengan baik dan jujur memperbetulkan mana yang silap. Kenapa harus mengejar sesuatu yang belum pasti seolah "Membuang air di tempayan semata-mata mendengar bunyi guruh di langit"? jangan nanti "Seperti Luncai terjun dengan labu-labunya". Ingatlah "Menyesal dahulu pendapatan, menyesal kemudian tidak berguna".

Saya tertarik dengan penulisan mantan PM yang masih disegani kawan dan lawan (TDM). Beliau telah mengupas persoalan masa depan negara jika berlaku pertukaran regim. Kita wajar berfikir sebagai orang yang telah dewasa. Setelah mengetahui permainan THH mencorakkan dunia bagi mencapai hasrat New World Order. Matlamat mereka jelas, menwujudkan satu pemerintah, satu agama dan satu carahidup. Kita perlu sentiasa berwaspada. Jangan ambil mudah setiap apa yang muncul dihadapan mata dan ingatlah mereka sudah berada di penghujung perancanga NWO tersebut dan kita sedang cuba dimangsakan. Islam juga akan cuba dihapuskan untuk memberi laluan kepada penganutan satu agama baru (liberalisma pluralisma) yang bertunjangkan hawa nafsu. Siapakah tuhan mereka jika bukan Dajjal?


Jauhi persepsi dan perasangka hanya kerana pernah membenci TDM. Ikhlasnya saya amat membenci TDM satu masa dahulu, malah bersekutu dengan musuhnya mengejeknya sebagai "Mahafiraun". Puncanya hanya kerana dia terlalu lama memerintah, dan kita merasa semakin jemu dan tepu. Bukan bermakna dia tidak bagus. Berbagai tuduhan dicipta untuk melabelkan TDM dengan perasangka-perasangka buruk oleh pembangkang terutama mantan timbalannya DSAI.

Sementara itu DSAI sebagai bekas pemimpin ABIM cukup memikat hati setiap pencinta kebangkitan Islam, termasuk juga saya. Saya mengikuti setiap pekembangan DSAI kerana amat terpesona dengan prinsip perjuangannya ketika itu. Sebab itu juga saya turut terikut-ikut dengan cemuhan-cemuhan terhadap TDM yang terpacul dari mulutnya.


Rusuhan Pelajar

Anwar memimpin ABIM

Saya salah. Saya terlalu ikutkan emosi kerana ghairah dan teruja dengan slogan kebangkitan Islam yang dibawanya. Akibat dari ketaksuban itu, saya tidak pernah memangkah BN walaupun ayah saya seorang ketua cawangan UMNO. Hebat sungguh cara beliau mempengaruhi jenerasi muda memimpikan perubahan. Anda boleh merujuk sejarah perjuangan DSAI sejak zaman pelajar di SINI.

Setelah menjulang naik dalam UMNO dan kerajaan, kejatuhannya mula dikesan sekitar tahun 1994 bila Bank Negara Malaysia mengisytiharkan kerugian FOREX sebanyak 30 billion. DSAI sebagai Menteri Kewangan pada masa itu gagal memberikan penjelasan yang meyakinkan. Sejak itu Lim Kit Siang dan Karpal Singh mula menyerangnya tanpa henti. Pada tahun yang sama juga bermulanya penentangan terhadapnya dari kalangan pemimpin UMNO tetapi sering ditepis oleh TDM. Wujudlah satu kumpulan 'pengkhianat' dalam UMNO yang di istilahkan sebagai BRUTUS.

DSAI masih kuat bertahan sehinggalah pada tahun 1997, dimana bermulalah era baru dalam sejarah DSAI dalam kerajaan. Kebanyakan penyokongnya dalan 'team wawasan' telah gugur akibat tewas dalam pemilihan parti. Semasa memangku jawatan Perdana menteri selama 2 bulan, berlaku "Kegawatan Ekonomi Asia" yang dikatakan sebagai kerja Soros, penyangak mata wang.

Perselisihan pandangan antara TDM dan DSAI mula tercetus apabila TDM melantik Tun Daim mengetuai Majlis Tindakan Ekonomi Negara-MTEN pada bulan September tahun berkenaan. DSAI merasakan bahawa TDM bertindak untuk mengurangkan kuasanya selaku Menteri Kewangan atau mula ragu terhadap keupayaannya.

lain dulu lain sekarang

Jika kita teliti, TDM juga sebenarnya mempunyai wawasan untuk membangun dan memertabatkan Islam di Malaysia tanpa diketahui ramai. Sebab itu dia berusaha sedaya upaya untuk meletakkan DSAI sebagai penggantinya sehingga menimbulkan rasa tidak puas hati sebahagian dari penyokong setianya. TDM tetap berkeras dan terus mempertahankan DSAI dalam setiap perkara. DSAI terus dibantu dan diberi laluan mudah untuk segera menuju puncak. Diberikan pula porfolio penting (kewangan) walaupun dia tiada kepakaran dalam bidang tersebut. Membenarkan DSAI membawa masuk ramai dari orang-orangnya terutamanya dari ABIM ke dalam kerajaan. 


Memandangkan DSAI telah dipecat akibat sesuatu yang kita semua tahu terutama campurtangan Soros dan organisasi Yahudi Amerika, TDM masih lagi memilih bakal penggantinya seorang yang berwajah Islam, anak seorang tuan guru berkelulusan agama dari Universiti Malaya, TAAB. Perlantikan DSAI dan TAAB bukannlah satu kebetulan tetapi atas hasrat TDM untuk mempertahankan Islam dalam pemerintahannya. 



Kegagalan wawasannya ini tentu sekali mengecewakannya. DSAI terlibat dengan perilaku luar jangka dan hubungannya dengan Yahudi Amerika sementara TAAB pula tidak mampu meneruskan corak pemerintahan dinamik yang ditinggalkannya. Hubungan baik TAAB dengan DSAI (mereka ada sejarah hubungan peribadi yang panjang) juga semakin terserlah, ini juga turut mendukacitakannya. Kita kena akuinya walaupun pahit. Inilah suka duka TDM yang tidak pernah diperkatakan.



Setelah bersara dan menyerahkan tampuk pemerintahan kepada penggantinya, baharulah kita sedari bahawa mantan PM ini amat istimewa dan berwibawa. Padanlah dia masih dianggap PM terbaik pernah lahir di kalangan Dunia Ketiga. Masyarakat luar telah menerima dia sebagai negarawan terbilang dan menganggap kita Malaysia amat beruntung pernah mempunyai pemimpin sepertinya. Namun kita tersalah tafsir hanya kerana berbagai hasutan halus USA dan kuncunya. TDM merupakan musuh utama USA dari kalangan pemimpin negara membangun kerana keberanian dan kelantangannya. Pemimpin negara lain begitu takut dengan USA tetapi tidak bagi TDM. Secara jujurnya saya ingin memohon maaf atas ketelanjuran saya kepadanya. Semoga mesej ini akan sampai ke pengetahuannya.



Kita lihat pula ulasan seorang rakan yang sependapat dengan saya mengenai situasi semasa dan masa hadapan negara yang semakin genting. Malaysia in the eye of Dajjal.

Bekas Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad dalam satu tulisan terbarunya mendakwa Amerika Syarikat mahu melakukan penukaran regim di Malaysia yang apabila ketua pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim berjaya menjadi Perdana Menteri dan mewujudkan hubungan diplomatik dengan Israel.

Kata Dr Mahathir, jika itu terjadi sebuah kerajaan boneka akan tertubuh di Malaysia yang akan sokong apa sahaja usaha Amerika untuk menakluk dunia.

“Memang pun Malaysia menjadi calon untuk “regime change” kerana Malaysia tidak mengiktiraf Israel dan mengkritik beberapa dasar Amerika Syarikat,” kata Dr Mahathir dalam tulisan terbaru di blog peribadinya.
Menurut Dr Mahathir, pelobi yang amat berkesan di Amerika ialah orang Yahudi dan “ramai dari kawan-kawan Anwar di Amerika seperti Paul Wolfowitz, Cohen dan lain-lain adalah dari kumpulan neo-con yang mencipta dasar penaklukan dunia oleh Amerika (Project for the new American Century)”.

“Anwar pula ternampak jelas menganggap sokongan Amerika boleh menjayakan cita-citanya untuk menjadi Perdana Menteri Malaysia.. Oleh itu Anwar memberi gambaran bahawa ia adalah seorang liberal yang terima dan sokong konsep-konsep kebaratan seperti hak asasi manusia, kebebasan dalam serba-serbi, sikap anti-kroni dan rasuah kononnya, penolakan DEB yang dikatakan menindas kaum tertentu di Malaysia dan bermacam lagi yang boleh mendapat pujian dan sokongan oleh Amerika.

Ia cukup berjaya kerana Amerika anggap Anwar amat layak untuk melaksanakan “regime change” di Malaysia.” tulisnya.-13/2/2012

Di bawah kami siarkan tulisan penuh Dr Mahathir yang bertajuk ‘regime change’.

1. Amerika Syarikat bersama dengan negara-negara Eropah lain dan juga Israel berhajat untuk melakukan “regime change”, iaitu menukar kerajaan-kerajaan negara-negara di dunia yang tidak menyokong mereka.

2. Mereka akan melakukan “regime change” ini melalui pelbagai cara. Di Iraq mereka melaksanakan “sanction” sekatan dagangan pada mulanya dan kemudian berperang dengan Saddam Hussein untuk menukar kerajaan Iraq. Dan mereka berjaya.

3. Mereka juga cuba menukar kerajaan Iran dengan menghasut dan membantu Iraq untuk berperang dengan Iran. Usaha ini gagal. Hari ini mereka masih mencuba dengan menyekat negara-negara di dunia daripada membeli minyak Iran.

4. Perancangan dibuat untuk menukar kerajaan Syria menggunakan berbagai-bagai sekatan kewangan dan dagangan, serta membantu pemberontakan melawan Kerajaan Syria. Usaha ini sedang diteruskan.

5. Di negara-negara Arab apabila ada pemberontakan untuk menjatuhkan kerajaan, Amerika dan Eropah memberi bantuan wang dan senjata, bahkan melancarkan serangan bersenjata untuk menjatuhkan kerajaan yang tidak disukai oleh mereka.

6. Di Chile dahulu, Presiden Allende yang dipilih oleh rakyat melalui proses demokrasi, dibunuh oleh agen-agen Amerika supaya Jeneral Pinochet yang disokong oleh Amerika dapat menjadi Presiden. Amerika lebih suka seorang diktator yang ganas daripada pemimpin yang demokratik jika ianya tidak sokong Amerika.

7. Dimana-mana sahaja Amerika dan Eropah memberi bantuan mengguna media mereka untuk memburuk kerajaan tertentu supaya rakyat digerak untuk mengguling kerajaan yang tidak berbaik dengan Amerika dan Eropah.

8. Di Indonesia sokongan diberi kepada tenteranya untuk menjatuhkan Sukarno. Kemudian pelbagai jenis tekanan diguna untuk menjatuhkan Presiden Suharto.

9. Dimana sahaja kita lihat Amerika bersama Eropah dan Israel, tidak berhenti-henti mencuba menjayakan “regime change” supaya dapat mereka kuasai semua negara di dunia.

10. Apakah Malaysia tidak menjadi sasaran untuk “regime change”? Memang pun Malaysia menjadi calon untuk “regime change” kerana Malaysia tidak mengiktiraf Israel dan mengkritik beberapa dasar Amerika Syarikat.

11. Calon Amerika dan Israel untuk mendiri kerajaan boneka ialah Anwar Ibrahim. Sejak awal lagi mereka menjalin hubungan yang rapat dengan Anwar.

12. Anwar pula ternampak jelas menganggap sokongan Amerika boleh menjayakan cita-citanya untuk menjadi Perdana Menteri Malaysia. Oleh itu Anwar memberi gambaran bahawa ia adalah seorang liberal yang terima dan sokong konsep-konsep kebaratan seperti hak asasi manusia, kebebasan dalam serba-serbi, sikap anti-kroni dan rasuah kononnya, penolakan DEB yang dikatakan menindas kaum tertentu di Malaysia dan bermacam lagi yang boleh mendapat pujian dan sokongan oleh Amerika. Ia cukup berjaya kerana Amerika anggap Anwar amat layak untuk melaksanakan “regime change” di Malaysia.


13. Pelobi yang amat berkesan di Amerika ialah orang Yahudi. Ramai dari kawan-kawan Anwar di Amerika seperti Paul Wolfowitz, Cohen dan lain-lain adalah dari kumpulan neo-con yang mencipta dasar penaklukan dunia oleh Amerika (Project for the new American Century).

14. Demikian apabila Anwar dihadapkan di mahkamah kerana tuduhan liwat, mereka mengecam Malaysia kerana kononnya menghalang cita-cita Anwar untuk menjadi Perdana Menteri Malaysia. Sudah tentu jika Anwar tidak dapat menjadi Perdana Menteri maka gagallah rancangan “regime change” Amerika.


15. Tidak hairanlah kenyataan Anwar bahawa ia menyokong segala tindakan untuk keselamatan bagi Israel. Sudah tentu ini akan menarik sokongan Amerika dan media mereka. Orang Palestine tidak boleh menolong Anwar.

16. Melihat sokongan Amerika kepadanya Anwar Ibrahim adalah calon Amerika untuk melakukan “regime change” di Malaysia dengan menjadi Perdana Menteri Malaysia. Kerajaan yang ada sekarang tidak disenangi oleh Amerika kerana bersikap berkecuali, berbaik-baik dengan Cina dan Russia dan tidak menyokong sentimen Amerika terhadap Iran dan beberapa negara lain.

17. Adalah menjadi harapan Amerika, apabila “regime change” berjaya di Malaysia dan Anwar menjadi Perdana Menteri maka mungkin Malaysia akan ada hubungan diplomatik dengan Israel dan menjauhkan diri dari perjuangan Palestine. Dengan ini sebuah kerajaan boneka akan tertubuh di Malaysia yang akan sokong apa sahaja usaha Amerika untuk menakluk dunia.


Tok Misai Gondrong Memang benar kata Tun Dr Mahathir, Malaysia tak boleh lakukan kesilapan yang memungkinkan kehilangan status sedia ada. Islam juga akan ikut hancur jika ini berlaku walaupun PAS dan DSAI mencuba untuk nafikannya dengan berbagai helah. Malangnya pendedahan seperti ini tidak difahami oleh masyarakat desa. Apapun mereka yang berpelajaran dan berminda terbuka pasti dapat memahami message ini dengan jelas.



Berita Terkini: didedah sebuah lagi majalah asing.


Saya tak fikir majalah antarabangsa ini mahu memfitnah Anwar.

Nama-nama NGO yang berpusat di Amerika Syarikat seperti the International Republican Institute, the National Democratic Institute and Freedom House bernaung di bawah nama Hak Asasi Manusia terlibat di dalam 'Arab Spring' yang menghancurkan kestabilan politik negara-negara Arab tetapi amat diagung-agungkan oleh Anwar Ibrahim.

Beliau begitu mengharapkan 'Arab Sring' berjangkit di Malaysia tetapi malangnya usaha beliau tidak diendahkan oleh majoriti rakyat Malaysia yang masih berpegang kepada demokrasi dan undi semasa pilihanraya.

Apa itu IMF minion?

Yang mengejutkan ialah kenyataan bahawa terdapat bukti bahawa NGO luar negeri ini cuba memperodak-perandakan kerajaan Malaysia yang memenangi pilihanraya-12 dan melantik Anwar Ibrahim.

Yang lebih mengejutkan ialah Anwar Ibrahim dilabel sebagai 'minion' IMF. Maksud 'minion' ialah 'pengikut tegar yang berkhidmat kepada tuan beliau'!
Pendedahan News Of The World Online sangat mengejutkan sekali. Di antaranya :
There is also documented evidence of these NGOs attempting to destabilize the government of Malaysia and reinstall IMF minion Anwar Ibrahim back into power.     more.........
Anda tentu tahu hubungan songsang di antara Anwar dan IMF sebelum ini ! 


Pendedahan eksklusif oleh Dr MiM sila klik di sini



26 comments:

Anonymous said...

Tak Payah Tunggu Anwar, Skrg pun kita dah berdagang dgn Yahudi.

1.) Rokok Dunhill,Marlboro,Luckystrike, dan sbgnya

- MMG dikatahui umum penyumbg terbesar eko. yahudi. Ini yg disindir oleh PM China terhadap MALAYSIA. Mulut bkn main nk bantu org islam, tp beli brg yahudi untuk diorg jd kaya.

2.) Arak :

- (TDM mempunyai Kilang Arak terbesar di Asia Tenggara) X caya? Google kan bro. San Miguel Brewery Inc.

3.) Remaja yg main facebook (nasib aku tak ada).

- Benda nie yg paling trang lagi bersuluh. Apabila kita kata facebook tu menyumbang pendapatan yahudi terbesar, org skrg pandai je ckp, "aku guna FB untuk berdakwah maka tak salah, :)" Mmg bangang org mcmni, duit tu lah untuk diorg buat bom,peluru,technology utk bunuh org Palestin. MMG BODOH, main FB sambil berdakwah, sambil bersubahat memberi dana utk membunuh org islam. Cantek lah org kita skrg.

4.)Ada hadis menyatakan.

- Jika nak tengok dapatkah seorg pemimpin itu memimpin negaranya, Lihatlah Isterinya.
Jika Isterinya lagi dia dapat bimbing, maka apatah lagi negara. Jika Anwar Ibrahim jd PM, dialah org pertama perdana menteri yg dpt bimbing isteri ke arah yg baik. Bertudunglah, pae lagi.

5.)Rasist.

- Anwar tidak rasist spt UMNGOK. Islam menyarankan kita jgn bersifat assabiyah. Mamana org bkn islam mahu tertarik dgn islam jika org islam sendiri yg membenci mereka, x amalkan cara islam yg baik dan sbgnya. Kalo ko rajin, ko search kat youtube. Type NTV7 montage @ Maria tunku sabri pertama jd ahli berita, x silap aku la. Pastu ko tengok sendiri apa yg Mahathir ckp time tu ( Anwar Masih jd TPM wak2 tu). TDMM ckap Saya jadi sihat sbb saya x minum ARak. Apa mksdnya? Org Islam mmg xblh minum arak. Mmg pelik dan hairan betul.

6.) Kesalahan TDMM

- Sblm Anwar jd Tmbalan Perda Menteri, TPM sblmnya smua sudah di pecat/dijatuhkan oleh TDMM sendiri spt Musa Hitam dan sbgnya. Cuma Time dia nak jatuhkan Anwar, dia lupa Anwar itu adalah anak murid beliau. Cerdik spt beliau. Time mereka berdua bergandingan, Mahathir + Anwar, mereka digelar harimau ekonomi. Spt kata2 Anwar time dia jd TPM ( AKan ku Pintal Nama Mahathir Di Awan) tapi skrg dia dijatuhkan oleh org yg dia sgt hormati. TDMM lupa mklumlah Melayu Mudah Lupa katanya. Skrg pandai2lah dia nak survive sbb keadilan akan dtg. menyergahnya.


JIKA ANWAR JADI PM. BELIAU AKAN MAAFKAN SMUA ORG YG MEMFITNAHNYA. ITULAH AKHLAK ORG ISLAM YG SEDAR KAN DIRINYA YG SERBA KEKURANGAN.

JGN TENGOK TV3 ,UTUSAN, Dan BERFIKIRAN NEGATIF.

Anonymous said...

DULU KATA ANWAR:


LIWAT SAIFUL.
ZINA PEREMPUAN CINA
SOKONG ISRAEL.

LEPAS NIE, AKU X TAU LAH FITNAH PUAK2 UMNO AKN DATANG.......

DOSA MEMFITNAH LEBIH BESAR DARI MEMBUNUH
@ ORG KITA SEKARANG BUAT LUPA YALAH DEMI X MAHU TERLEPAS DLM TANG ANWAR.

ORG DAH BORING LAH DENGAN CERITA SEBEGINI.
JGN TUNGGU SHEIKH AL QARDAWI DGN PLANGLIMA TENTERA PALESTIN BERI KENYATAAN YANG ANWAR TIDAK MENGUCAPKAN KATA2 BERIKUT.


HANG X CAYA,
TENGOKLAH SENDIRI GAMBAR + VIDEO ANWAR BERSAMA PALNGLIMA TENTERA PALESTIN(HAMAS) DGN GAMBAR BERSAMA SHEIKH AL QARDAWI(ULAMA BESAR DUNIA)
TANYA ENCIK GOOGLE LAH HANG APA LAGI.

Anonymous said...

ni yang dikata kan berfikir di dalam kotak. minda dah kene blok. apo nak jadi lah mamat ni.........

nasib ko lah labu.......semakin ramai org dah insaf dan sadar tapi masih ada lagi yang taksub macam ni....nasib ko lah labu............

Anonymous said...

muslimdiaryz tidak pernah nak berbah. liat sangat nak keluar kotak kerana sayang dengan fikiran lapok jumud. huhu.

samdol, kalau baik, warak dan pandai jaga bini, takkan tampar bini sampai 2x lari dari rumah kot? nasib baik dollah badawai yang hang kutuk tu tolong selesaikan. dah nak bercerai pun. tu pun hang tak tau. kesian ko samdol, ingat hebat sangat!

kalau hanya bersandar pakaian, pakaian arab lagi hebat, siap jubah bagai.. perangai belom tau.

cuba google anwar+NED+Islam liberal pula, hang tengok apa yang ada?

cuba juga qaradawi+islam liberal.. kot2 ada yang menarik..

semua orang tau dah siapa dia. hang juga yang tertinggal maklumat. nak buat lagu mana, masih sayang kotak plastik tu.. kesian.. alasan standard (fitnah UMNO).. hehe.

Anonymous said...

time kaceh muslimdiaryz, kerana hang telah berpikir di luar kotak, hang dah nampak apa yang orang dalam kotak tak nampak.teringat lagu m nasir lirik nya bunyi camni..........lihat dari kaca mata burung atau kau lihat dari dalam tempurung......dimana kah kau berdiri....disini..........ooooooooooooooooooooooooooo sang algojo.........................................oooooooooonanti dulu........

Anonymous said...

maaf ulasan anda berbelit-belit..

jap kata TDM naikkan Anwar sbb nk jg status quo islam di malaysia..

pastu kata yahudi dah lama jalinkan hubungan dgn anwar sbb nk jajah malaysia..

gambar2 yg hang tunjuk tu pn dh basi bai...

tu bukan gambar anwar masa pimpin abim la tu gambar anwar time reformasi la...

sy juga salah seorang yg mengkagumi TDM kerana kebijakan TDM mendepani suasana dunia yg penuh muslihat...sbb itulah TDM nampak seperti "musuh"...dan perkara yg sama juga dilakukan oleh anwar sbb begitu guruny begitulah muridnya..

pepatah melayu ada sebut .........

"guru kencing berdiri murid kencing berlari"..

sekian........

Anonymous said...

kenapa nmpak menda yg xpernah jadi lagi? tengokla yg dah jadi kt malaysia selama org2 yg kamu kagumi memerintah malaysia..apa yg diorg buat? wah gereja terbesar di asia da ada di bukit jalil..6 tingkat lagi siap ritual boleh buat d stadium bukit jalil..litar sepang f1 bwk pompuan2 seksi xcukup kain nk tayang satu dunia..bawak masuk artis2 holywood org2 kafir buat konsert..pub kelab2 hiburan disco2 tmpat karaoke bagai..menara klcc tuh lambang freemason ape hal? xpernah pulak tgk pmimpin mlysia jd imam n baca khutbah jumaat or khutbah raya..tesco pulak yg org yahudi israel punye tapi pmimpin yg kamu sokong tu jugak yg promot n bukak tesco besar2 kt sluruh malaysia..skrg pulak duit syiling baru 2012..perghh da mcm lmbg israel dh kt belakang syiling tu..tu apa dia bro?? moga Allah selamatkan org2 yg ingin diselamatkan..

ADMIN said...

cuba fikir sekali lagi dengan tenang, anda mungkin dapat faham maksud yang hendak disampaikan. Jangan biar emosi menguasai anda. Matlamatnya ialah cuba beri kesedaran jarum THH telah menusuk kita dengan harapan lambatkan cengkaman THH bukan mengenai 2 makhluk Allah tersebut. Boleh terima?

Anonymous said...

Dah terang nyata cam tu pun masih nak berhelah. biarkan jer.

makmandin said...

Syiria akan di serang USA. Memang dah agak memang USA yang aturkan protes. Malaysia juga sedang diatur untuk ikut jadi Syiria. Anuar adalah wakil USA untuk mulakan huruhara, dah cuba banyak kali masih lagi gagal, sejak reformasi lagi, bersih juga atas niat wujudkan huruhara supaya USA dapat serang Malaysia. Anuar nampak seperti ejen iluuminati menghapuskan islam secara parlahan2 agar semangat jihad hilang. kalau kata soros bagi duit, memang benar lah dia seorang pro yahudi. macam,mana pula Nik Aziz boleh tertipu????? harap rakyat malaysia tidak bodoh. jangan ikut rentak anuar lagi. jangan jadi libya dan syiria. mati katak untuk yahudi usa.

Anonymous said...

Dah dapat Selangor dah dapat Penang, dan kilang Calrsberg masih utuh berdiri di Selangor. Ini nak mintak orang undi depa kat Pusat pulak, tak sedar diri!!

Nasihat utk orang PAS terutamanya, korang dah tak layak bercakap pasal agama lagi, selagi kilang Carlsberg berdiri di Shah Alam tu. Itu baru satu, tak cerita lagi rumah urut yg bertaburan kat selangor sekarang ni.

Sebelum menang hari tu cakap sebelum subuh nak tutup kilang Carlsberg tu.

Aku takkan beri undi pada PAS lgi, korang hanyalah parti sekular yg menggunakan agama!

Jangan bercerita pasal Islam lagi wahai PAS!!! Malah jangan gunakan Islam dalam nama parti kau yg sekular tu!!

PAS adalah munafik , cakap macam bagus, buatnya takder pun!! Tolonglah jgn nak menyibuk komen macam bagus kat sini!!

Anonymous said...

APCO lwn support penubuhan negara Israel(dapat dana utk pru kot ^.^)...dua2 hebat...wkwkwk...ayuh lawan siapa lg kuat cable wireless Israel...menang dapat Putrajaya!!!

clueless...kalo anwar tu x support Israel...aku nk tgk dia brani tak saman Wall Street Jurnal...almaklumlah WSJ dah fitnah dia ckp dia support Israel~

xpayah nak sibuk2 pasal caslberg bagai...tu anak2 dia ja hasil dari sistem yg diamalkan...kalo nk habaq mai pasai boikot yahudi...kita duduk kat hutan makan ubi kayu ngan pucuk paku ja kalo betoi2 nk lari dari yahudi...sistem yg dirangka lepas merdeka...mmg "special" utk rakyat Malaysia...bendera dah amerika...duit dah ada lambang anjing firaun...apa lg nak? ;) hampa pikiaq la zaman mengarut pasai neolitik paleolitik pun boleh dok pi biaq anak2 n adik2 kita telan kat sekolah...apa benda lagi x kena tipu...tambah2 politik...lol...antara najib apco ngan anwar sokong Israel...dua2 aku xpercaya...yg aku percaya Lim kit Siang...dia pandai cucuk...wkwkw...wa respek sama lu taiko~

~DSAI my idol~

Anonymous said...

Patut kah kita berterima kasih kepada british yang meninggalkan tahi busuk (POLILITIK & DEMOKRASI) mereka di malaysia??? Tok nenek kita dah kena tipu..kita pun nak ikut tertipu??? INI SATU ALAMAT/PETANDA YANG AMAT2 MERISAUKAN..ISLAM & MELAYU DALAM BAHAYA.. TIADA CARA LAIN LAGI MELAINKAN BERIMAN DENGAN SEBENAR2 IMAN KEPADA ALLAH SWT & MENGIKUT SUNNAH RASULULLAH SAW.. INILAH AKIBATNYA APABILA DAKWAH DITINGGALKAN.. SEMUA BAKAL MENANGGUNG AKIBATNYA.. BERADA LAH KALIAN DI JALAN YG 1, JALAN YG LURUS, JALAN YG DIREDHAI ALLAH SWT..

Anonymous said...

udahlah.. berapa ramai anak muda kita berzina.. buang anak.. hisap dadah.. tlglah jgn gunakan isu palestin nak kutip undi.. buat malu dgn org palastin je.. kutuk2 org tapi masih berdagang dgn israel.. new world orderlah.. illimunatilah.. last2 kutuk anuar... pelik betul

Anonymous said...

pakatan pembangkang dan kjaan dua-dua ACUAN BARAT. NGO-NGO yg berkepentingan makin ramai join mengampu dua-dua untuk duit dan tender.

Anonymous said...

BUKAN KUTUK ANUAR. BAGI TAU NUAR MAKAN DUIT YAHUDI DAN NAK BAWA ISLAM LIBERAL. HANGPA NAK KA LAGU TU. KALAU DIA TAK BUAT JAHAT, SAPA PUN TAK KISAH. DIA NAK BUAT ARAB SPRING NAK BAGI MAMPOIH SEMUA RAKYAT MACAM ARAB, TAU DAK? APA LA HANGPA NI TAK RETI2 LAGI. TAPI KALAU NAK MATI KATAK, SILAKANLAH. INGATLAH APA JADI DI SELANGOR BILA PKR PERINTAH. NI NAK KITA HALANG. INGAT MALAYSIA LEBIH BAIK KALAU AMERIKA DAH MASUK?

PARANGkontot said...

Rusia, China dan Amerika Selatan pun sedang perhatikan perkembangan terkini pembabitan US didalam regime change seluruh dunia termasuk di timur tengah.

Adakah pihak pembangkang terutama Anwar mempunyai singanutre seperti berikut?:-

1. US democracy promotion creates puppets worldwide

http://www.youtube.com/watch?v=lm4mpd2TNio

2. Washington's regime change gets a makeover

http://www.youtube.com/watch?v=5RmK-wBVcWw

3. Democracy Promotion: America's New Regime-Change Formula

http://www.youtube.com/watch?v=tVi2lJTBU_g

4. Uncle NED comes calling

http://www.presstv.ir/usdetail/168335.html

5. National Endowment for Democracy: Paying to Make Enemies of America-

http://www.antiwar.com/paul/paul79.html


Tidak hairanlah Anwar sekarang mungkin bergegas ke Tunisia unutk menyertai US-sponsored ‘Friends of Syria’ meeting kerana Handler dan Sponsor beliau semua tertumpu disana.

P/s jangan pulak ada yang nak coverup bahawa video dan article tersebut adalah angkara :-UMNO,Polis TV3, Utusan bla,bla,bla(Jawapan SKIMA)

Anonymous said...

Israel dah buleh senyum dah...antara Anwar ngan Najib UpCo...mna dia nak pilih utk tolong?mesti lar yg bg bnyk manfaat kat diorang...kalau dua2 dok gila kuasa nk jd PM lepas PRU 13...sampai mintak sokongan US ngan Israel untuk menang...alamatnya lingkup la negara...sbub stiap bantuan US....US mesti nk faedah gak...

pendapat aku

kalo Barisan Nasional menang...still akan ada menteri yg korup n rasuah makan duit...kecuali menteri2 tu dah bertaubat ingat hukum hakam agama...

kalo PKR menang...akan wujud kerajaan boneka...DAP takkan duduk diam jak...scara luaran mmg nmpak diorang perjuangkn orang yg tertindas oleh kronism orang UMNO n Be END..tp yg aku nampak skarang..PAS digunakan PKR dan PKR digunakan DAP...kalo x sedaq lg xtau la...

just waiting new party with fair giv to all malaysians people...yg hampir sama mcm piagam Madinah..

any1 have better idea?

~DSAI my Idol...n i love him~

long tai said...

kalau rasa babi tu sedap ko org berkokoklah kuat2..
may bee dah bnyak sgt gen babi dlm tubuh laa ni...

pas ni yag mane namanye melayu,sume habis kene tebas kpala...skrg ni baru bagi lembik saja..
lu org mengucap tiap hali...tapi tak tau mcm mana mau kasi sayang sama lu org punya darah!
gua kasian sama melayu...sangat baik sama org luar..tapi sama2 lu org pun tak tau mau baik2...

kasi ingat baik2 apa gua pesan sama lu semua..
lu org mau split....kepala lu org pun split sama..jadi lu org mesti belajar mcm mana mau sama2..
ok..ada bagus ka melayu?

melayu sikalang bnyak nabu cibai!!!
baik ada sikit saja...banyak kasiaaaan.............

Anonymous said...

bodo punya DAPig Lim Guan Eng & Lim Kit Siang. MCDONOLD tak sedap burger nipis & keras susah mau makan. DAPig bodo je makan burger MCDONOL. DAPig suluh olang-olang cina makan burger busuk. Mau boikot KFC? Kasian sama anak lu yg mau makan KFC bagi anak you pandai lapat manyak A study, lu punya pasal mau boikot lu sulu anak you makan burger MCDONOL yg keras & busuk. sumua olang tau KFC labih sedap drpd MCDONOL maaaaa haiyaa apek DAPig lu mau boikot lu boikot solang-solang maaaa

Anonymous said...

.. Allah swt menunaikan permohonan iblis kecuali dari kalangan manusia yang ikhlas.. oleh kerana ikhlas itu ibarat semut hitam diatas batu hitam yang licin dimalam yang gelap gulita.. maka manusia yang mempunyai ciri tersebut pun tak tahu.. di Malaysia, dikalangan pemimpin mungkin cuma TDM yang ada ciri tersebut.. seperti juga malam dan siang.. tidak ikhlas berada dalam keadaan sebaliknya... ianya jelas bagi orang yang punya mata hati mereka boleh melihat bahawa Anwar dan sekutunya punya ciri-ciri tersebut.. alhamdulillah.. kecurigaan kami pada tahun 1972 akhirnya terjawab pada tahun 1998 dan cemuhan yang kami terima dari tahun 1998 kerana mempersoalkan kewibawaan Anwar dan sekutunya akhirnya terjawab sekarang walau pun maghrib sudah mula menjelang bagi diri kami, samada kami betul atau salah, kami pasrah kepada Nya ... marilah kita berdoa semoga mudah-mudahan ..'demi masa'.. membuka mata hati mereka-mereka yang masih belum nampak hingga ke hari ini... bagi yang angkuh dengan rasa hebat ilmu agamanya.. nak buat macam mana.. sudah di takdirkan begitu.. kerana iblis juga rasa hebat dengan ilmu nya sedikit waktu dahulu... resa hati bukan kerja kita... dan andainya kita terselamat, bukan kerana usaha kita atau kita hebat.. mungkin kerana Dia makbulkan doa orang yang terdahulu dari kita...

Anonymous said...

-faisal-

aku rasa baik umno/bn atau pakatan rakyat(pkr/dap)dua -dua agent israel/amerika.kita sekarang tak dak pilihan dah, kalau pilih umno/bn kena tutup mata saja la segala penyelewengan yg dibuat.kalau pilih pr belum tentu ada perbezaan.
banyak golongan2 muda di malaysia tak daftar mengundi kerana dah muak dengan perbalahan 'orang tua-tua' dalam politik di malaysia ni.
ramai orang yg sokong umno/bn sekarang hanya sebab dia orang tak mau 'keadaan yg dah teruk sekarang jadi semakin teruk' dibawah pakatan rakyat.
Dan PAS pulak terpaksa MENYOKONG ANWAR,PKR DAN DAP kerana PAS sedar yg dia tak boleh menang bersendirian dalam pru tanpa sokongan kaum bukan islam di malaysia.
british sudah sedar akan perkara ni dari dulu lagi.orang2 melayu tak mudah dijinakkan atau diperdaya oleh dakyah meraka. jadi sebelum malaysia/tanah melayu dimerdekakan british bagi macam2 syarat supaya pengaruh kapitalist terus bermaharaja lela di malaysia sampai bila2.Dengan sistem demokrasi acuan westminister ,british berjaya memecah-belahkan perpaduan orang2 melayu dan menghancurkan pengaruh raja2 melayu dalam pentadbiran malaysia.orang cina,india dan kaum2 pendatang yg diberi taraf kewarganegaraan ,berfungsi sebagai 'polong' yg menakutkan dan memecah belahkan orang2 melayu dan kaum peribumi di negara ini.Dan nampaknya setakat ni mereka (british/the hidden hand)berjaya.

jadi bak kata nabil , 'lu pikir lah sendiri'.

Nur Syazwan said...

Kononnya jangan tengok/baca media2 mainstream sebab dikongkong oleh kerajaan, kemudian media2 pembangkang ni kita telan bulat2 tanpa usul periksa info2 yg diberi, lebih2 lagi yg media2 pembangkang yg bertaburan tumbuh bagai cendawan dalam dunia maya ini. Adakah mereka mahu berkata jujur akan pemimpin2 mereka yg sudah rosak, atau adakah anda menganggap mereka ini maksum yg langsung tidak melakukan kesalahan. Sudah tentu2 mereka juga ingin menutup kesalahan diorang dan menyalahkan kerajaan demi menarik undian terutama golongan muda.

Bayangkan jika pembangkang pula yg memerintah Malaysia suatu hari nanti, sudah tentu media2 mainstream ini tadi (RTM, TV3, ASTRO dll) akan berpihak kepada mereka pula, kerana kini mereka yg berkuasa. Akhirnya, kesimpulan yang kita dapat dua-duanye sama sahaja kerana kita dikongkong oleh pentadbiran demokrasi yg dicipta oleh kafir.

Kepada mereka yg menolak/membenci politik ini pula, saya ingin bertanya... apakah tindakan yang sesuai untuk kita lakukan supaya kita boleh mengubah negara kita supaya kembali kepada pentadbiran Islam? Kita tidak boleh bersikap berkecuali kononnya dan terus mendiamkan diri sedangkan negara kita semakin hancur dek perbalahan politik. Jadi apa harus tindakan yang sesuai untuk kita lakukan? Tidak tidak boleh menyerahkan bulat2 nasib negara kita ini kepada ALLAH tanpa kita berusaha semaksimum yg mungkin terlebih dahulu. Asas kepada takdir adalah DOA tidak henti2, USAHA semaksimum yg boleh, selagi ada jalan yg diredhai ALLAH dan tidak langgar syariat kita perlu gunakan, dan akhir sekali barulah kita boleh berTAWAKAL. Tidak boleh terus2 je berdoa kemudian berserah.

Tiada apa yg boleh mengubah nasib kita selain diri kita sendiri.

Neutronboy said...

Kalau saya, kembalikan hak yg tidak tertunai kepada ahlul bait di negara ini? apa dan siapa? hak memerintah negara sejak dulu. merekalah raja, bayangan Allah di muka bumi bersama-sama dengan waliNya...

Allahu a'lam.

Unknown said...

Cara mudah untuk menyertai persaudaraan Illuminati di dunia. Adakah anda seorang lelaki perniagaan atau seorang artis, Ahli-ahli politik dan anda ingin menjadi besar, kuat dan terkenal di dunia, bergabung dengan kami untuk menjadi salah satu ahli rasmi kami hari ini. Anda akan diberikan peluang yang ideal untuk melawat illuminati dan wakilnya selepas Pendaftaran selesai oleh anda, tidak ada korban atau kehidupan manusia yang diperlukan, persaudaraan Illuminati membawa kekayaan dan terkenal dalam kehidupan, anda mempunyai akses penuh untuk membasmi kemiskinan daripada kehidupan anda sekarang. hanya ahli yang dimulakan ke dalam gereja illuminati mempunyai kuasa untuk membawa mana-mana ahli ke gereja, jadi sebelum anda menghubungi mana-mana badan anda mesti dihubungkan oleh siapa sudah menjadi ahli, Sertai kami hari ini dan merealisasikan impian anda. kami juga membantu ahli kami dalam perlindungan ubat yang mendorong Whatapps +16083529056 E-mel: richymoore382@gmail.com

illuminati home said...

Välkommen till den stora ILLUMINATI BROTHERHOOD. ORGANISATION ….. Vill du vara medlem i Illuminati som brödraskapsorganisation så kommer du att bli rik och berömd i världen och ha makt att styra människor på topp i världen. Är du en affärsman eller kvinna , artist, politiker, musiker, student, vill du vara rik, berömd, kraftfull i livet, gå med i Illuminati brödraskapskulten idag och få omedelbar rik summa av. 2 miljoner dollar i veckan och ett gratis hem. någon där du väljer att bo i den här världen och också få 20.000.000 dollar per månad som lön% 2026 Förmåner till nya medlemmar som går med i ILLUMINATI. 1. En kontantavgift på USD 800 000 USD 2. En ny elegant dröm CAR värderad till USD 500 000 USD 3.A Dream House köpt i landet självständigt 4. En månad semester (fullt betalt) till din dröm turist destination. 5.Ett år Golfmedlemskapspaket 6.A VIP-behandling på alla flygplatser i världen 7.Alla livsstilbyte 8.Access till Bohemian Grove 9.Monterad betalning av $ 8,000,000 USD till ditt bankkonto varje månad som medlem 10.One månad bokat avtal med topp 5 världsledare och topp 5 kändisar i världen. Om du är intresserad av att gå med i storbrorskapet illuminati sataniska handsymbolen …, kan du kontakta oss för mer information om whatsApp. + 2349056393547 or email illuminatiworl521@gmail.com

Post a Comment

Sila beri pandangan anda, elakkan dari kata nista atau kata-kata di luar peradaban. Pandangan Tulus dari anda amat dihargai, terima kasih.

 
Copyright 2009 abatasa ii. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan