Tuesday, December 18, 2018

Salji di Arab Saudi - Fenomena akhir zaman



                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              
Hasil carian imej untuk jeddah salji 2018 


Imej yang berkaitan 




3 comments:

Anonymous said...

ATTENTION!!!!!

Join the great Illuminati today and become rich and famous . Are you seeking for wisdom and knowledge ? Are you a business Man / woman , Pastor,politician , musician, doctor , footballer , Swimer? Do you
want to be a famous artist or an actor, and you want to be rich, powerful and famous in the world ? Join the Illuminati New World Order and let your dreams come through. Contact our supreme grand master via his WhatsApp number +1-414-219-9452

ted manoff said...

Admin..tlg update selalu blog nii..byk benda boleh dibincangkn mengenai situasi yg berlaku dimalaysia sekarang..

Stellar666 said...

Ini adalah testimoni saya tentang bagaimana saya akhirnya menyertai orde dunia baru, Illuminati setelah saya cuba untuk menyertai selama lebih 2 tahun sekarang tetapi penipu mengambil wang daripada saya beberapa kali. Saya telah mencari untuk menyertai Illuminati sekian lama, tetapi penipu terus mengambil wang saya sehingga awal tahun ini apabila saya bertemu dengan Lord Felix Morgan dalam talian, saya menghubunginya dan saya menerangkan segala-galanya kepadanya dan dia mengesyorkan pendaftaran yang digunakan dan saya membayar untuk ahli besar untuk membantu saya bermula dan saya telah dimulakan ke dalam World Order dan saya menerima jumlah $1,000,000 dolar AS selepas permulaan saya dilakukan. Saya sangat gembira! Dan berjanji untuk menyebarkan kerja baik Lord Felix Morgan. Jika anda berminat untuk menyertai Illuminati perintah dunia baharu hari ini, hubungi Lord Felix Morgan hari ini dia adalah peluang terbaik anda untuk mendapatkan keahlian kepada illuminati yang sentiasa anda inginkan. Hubungi Lord Felix Morgan E-mel: Illuminatiofficial565@gmail.com atau WhatsApp +2348055459757

Post a Comment

Sila beri pandangan anda, elakkan dari kata nista atau kata-kata di luar peradaban. Pandangan Tulus dari anda amat dihargai, terima kasih.

 
Copyright 2009 abatasa ii. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan