Saturday, March 6, 2010

keretakan Rumah Putih semakin ketara, "Presiden Kesatuan Eropah, Rompuy mengumumkan 2009 sebagai" tahun pertama pemerintahan global "

USA kini sedang menanti satu saat yang melemaskan akibat cuaca ekonominya semakin redup dan kelam.  Mungkinkah ini satu petanda bahawa zaman keagungannya telah hampir tamat, itulah satu andaian beberapa pakar ekonomi dunia dewasa ini.

Yang pasti sesiapa yang sering mengikuti perkembangan maklumat penganalisa teori konspirasi tidak akan terkejut jika ia benar-benar berlaku.  Pakar konspirasi termasuk dari kalangan penyelidik Islam, pernah membuat kenyataan bahawa pada tahun 2012 nanti, kekuasaan ekonomi USA akan rebah dan semua negara akan beralih pandangan ke arah negara Israel sebagai kuasa baru ekonomi.  Ada bukti menunjukkan Rothschild (yang menguasai ekonomi dunia) membiayai pembangunan besar-besaran di sana. Bertepatan pula sekarang ini ialah tahun 2010, dan dalam 2 tahun sahaja lagi segalanya akan berubah.  


Kenaikan harga minyak dan barangan keperluan asas semakin tinggi sementara nilai matawang pula merosot.  Baru-baru ini Russia dan China telah membuat kenyataan akan menggantikan Dollar dengan matawang lain dalan pembelian bekalan minyak. Pergantungan terhadap Dollar semakin lemah. Arab Saudi, Korea Selatan, China, Venezuela, Sudan dan Rusia telah mengambil langkah-langkah untuk menggantikan dolar AS dalam tukaran antarabangsa. 

Akhbar Britain Independent melaporkan bahawa para pegawai Rusia telah mengadakan "pertemuan sulit" dengan negara-negara Arab, China dan Perancis untuk menamatkan penggunaan dolar AS dalam perdagangan minyak antarabangsa.

The Independent berkata pertemuan tersebut telah disahkan oleh sumber-sumber perbankan China dan Arab. Negara-negara ini termasuk juga Iran dilaporkan berusaha untuk beralih daripada dolar kepada beberapa mata wang lain termasuk euro, yen Jepun,  yuan China, emas, dan mata wang bersepadu baru yang dipersetujui oleh negara pengeluar minyak Arab.

Presiden EU yang baru dilantik memaklukan kepada dunia bahawa mulai tahun 2009, akan wujud satu era baru iaitu "satu kerajaan global" yang tentunya bermaksud NWO (New World Order) seperti yang pernah kita dengar sebelum ini.  Proses ini sedang berjalan dan tidak syak lagi pada tahun 2012 nanti ekonomi dunia terutama USA akan runtuh seperti mana yang di andaikan oleh beberapa penyelidik.
Ini satu lagi bukti kerja jahat tangan "penjenayah bayang-bayang"  illuminati.  Presiden Kesatuan Eropah yang baru dilantik begitu berkeyakinan dan telah mengisytiharkan 2009 sebagai "tahun pertama pemerintahan global." Sebaik dilantik sebagai Presiden pada November 19, beliau menyatakan,
"2009 juga merupakan tahun pertama pemerintahan global, dengan pembentukan G20 di tengah krisis kewangan. Sidang di Copenhagen adalah satu langkah menjurus kepada pengurusan global planet kita. "
Bilderberg Appointee Van Rompuy Is First EU President 201109top2

“2009 is also the first year of global governance, with the establishment of the G20 in the middle of the financial crisis. The climate conference in Copenhagen is another step towards the global management of our planet.”  Presiden Kesatuan Eropah Pertama
Bekas Perdana Menteri Belgium ini mengambil peranan hanya beberapa hari sahaja selepas bertemu dengan komplot rahsia (globalist).  

Rompuy telah menghadiri makan malam Bilderberg di Hertoginnendal, Brussels pada November 15, di mana beliau mengumumkan rancangan Kesatuan Eropah untuk melaksanakan pelbagai cukai yang akan dibayar terus ke Brussel. Baru-baru ini Mario Borghezio (Itali), ahli Parlimen Eropah, berbicara secara terbuka terhadap pengaruh pertubuhan globalist seperti Bilderberg Group dan Suruhanjaya Trilateral. "Adakah mungkin bahawa tidak ada seorang pun menyedari bahawa kesemua 3 (calon presiden Kesatuan Eropah) sering menghadiri mesyuarat Bilderberg atau Trilateral?," Tanya Borghezio. Rompuy globalist nescaya akan melayani kepentingan  kerajaan Kesatuan Eropah.


Pengaruh USA sedang beransur-ansur lumpuh dan kemungkinan penguasaan USA dalam hal ehwal global juga akan bernsur-ansur hilang.  Peranan utama akan diambil alih oleh Eropah melalui EU sebagai peneraju utama gerakan Illuminati. Kemungkinan besar ia bersifat sementara sahaja menjelang 2012.



Apa yang berlaku itu adalah bukti nyata, kerja-kerja rahsia dan muslihat mereka (zionis dan sekutunya) untuk menyegerakan persiapan pemerintahan Dajjal seperti yang dilaporkan sebelum ini. Ia amatlah munasabah dan masuk akal.

Adakah 2009 Tahun Pertama 'New World Order'?  Jika benar, mereka sudah mulai takut Agenda Tersembunyi mereka dan konspirasi akan terdedah meluas kepada masyarakat dunia sebelum mereka menamatkan tugas terakhir mereka. "Endgame" ...

Mereka mempercepatkan rencana mereka, Kerana "kebenaran" adalah musuh yang akan menghalang mereka..

http://www.youtube.com/watch?v=p0i4sJqHPUk (”ENDGAME” PART 1/13)

2 comments:

pelaburan najwa mohammed said...

Pendudukan: Harta Tanah / perhotelan
kedudukan: Pengarah Urusan
Nama: Najwa Mohammed
Bandar: Miri
Pinjaman saya mendapat: Rm 1.5 juta
kadar faedah: 1%
E-mel saya: najwamohammed369@gmail.com


Halo, saya mengucapkan terima kasih kepada allah almight untuk kebaikan dan keberkasaan yang saya dapatkan dari AASIMAHA ADILA LOAN FIRM tahun ini 2020, saya ingin kita medium ini membiarkan muslim saya di malaysia, Tahun lepas saya telah memohon pinjaman banyak kali dan saya bodoh , Tahun ini ketika saya sedang menonton berita perniagaan saya di Aljazeera, saya melihat nama AASIMAHA ADILA AHMED LOAN FIRM pada wawancara menerangkan pakej mereka dan bagaimana mereka memberi pinjaman dan dana amal kepada mereka yang ingin memulakan perniagaan tahun ini. Oleh itu, saya mendengar dan menghubungi mereka dengan kenalan mereka di televisyen, saya memohon Rm 1.5 juta, pada kadar 1% dan pinjaman saya telah diluluskan dan saya mendapat pinjaman saya semudah mungkin. Saya mendapat pinjaman saya dan melabur lebih jauh ke hartanah suami saya. suami saya dari indonesia, banjir yang terjejas rumah keluarga kami di jakarta, sejak kami mendapat pinjaman, kami telah memperbaiki banyak hal dan membayar hutang bank juga.Jika anda ingin perusahaan pinjaman yang nyata dan sah, anda bebas memohon sekarang dan dapatkan pinjaman anda .Mengingatkan diri anda untuk menjadi kuat dan tidak pernah berputus asa. Semakin banyak anda jatuh, semakin kuat anda menjadi bangun. Jangan pernah menyerah tidak kira apa. Buat janji kepada impian anda seolah-olah anda berjanji kepada anak anda. Saya berharap anda lebih besar tahun. Mungkin allah memberkati mereka allah

MOHON SEKARANG
E-mail****aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com
Whatsapp **** + 447723553516

Hellen666 said...

Testimoni saya tentang bagaimana saya menjadi ahli Illuminati. Saya ingin tahu orang yang ingin menyertai Illuminati hebat sebagai ahli hebat Illuminati yang mahukan saya sebagai ahli hebat. Namanya ialah Lord Felix Morgan. Bantu saya memulihkan hidup saya dari peringkat kematian. Dilepaskan selepas kira-kira 5 tahun dan enam bulan. Selepas dikhianati oleh begitu ramai ahli Illuminati. Selama bertahun-tahun saya putus asa dan kewangan di lapangan. Tetapi pada suatu hari ketika melayari internet, saya terjumpa posting oleh Ahli Besar Illuminati Lord Felix Morgan dan mengatakan bahawa jika anda adalah salah seorang ahli Illuminati yang hebat, anda boleh menjadi terkenal, kaya dan berjaya dalam hidup. Saya menghubunginya dan saya menerangkan segala-galanya kepadanya dan dia mengesyorkan pendaftaran yang digunakan dan saya membayar ahli besar untuk memulakan saya dan saya telah dimulakan ke dalam World Order of the Illuminati. Selepas itu, mereka memberikan saya semua garis panduan dan memberitahu saya bahawa selepas permulaan ahli baharu akan diberi ganjaran wang tunai sebanyak $1,000,000. Dengan bantuan Lord Felix Morgan. Saya telah dimulakan sepenuhnya sebagai ahli penuh Illuminati. Jika nasihat anda ialah anda pernah mencuba penipu sebelum ini atau sedang, terpulang kepada saya untuk membantu anda menyertai jadi cuba Lord Morgan. Ini adalah peluang terbaik anda untuk menjadi apa yang anda inginkan dalam kehidupan masa depan anda. Hubunginya melalui WhatsApp (+2348056051569) atau e-mel: (Illuminatiofficial565@gmail.com)

Post a Comment

Sila beri pandangan anda, elakkan dari kata nista atau kata-kata di luar peradaban. Pandangan Tulus dari anda amat dihargai, terima kasih.

 
Copyright 2009 abatasa ii. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan