Saturday, January 14, 2012

sekadar renungan bersama - tangan rahsia masonic

Bilakah Kaum Melayu Nusantara akan faham? Islam Liberal bakal merusak persekitaran Islam Asia Tenggara. Indonesia dan Malaysia menjadi target langsung oleh pemikir-pemikir yang bergerak atas paksi Islam Liberal. Kenapa ia penting untuk difahami?



Pastinya tidak mudah untuk manusia yang begitu sibuk dengan urusan keduniaan untuk melakukan penentangan terhadap aliran ini. Sukar sekali untuk beralih fikir atau berikhtiar mencari penyelesaian muktamad. Islam Liberal bergerak secara halus, tidak mungkin dapat dikesan dengan mudah. 

Kini dan mendatang anak-anak Islam hanya tahu Islam atas paksi ini. Inilah yang cuba dinobatkan oleh Zionis. Atas sebab apa? Sebabnya, jarum Pluralisma hanya dapat disalur melalui Liberalisma. Pluralisma ini akan mengangkat seluruh agama atas satu kesepakatan, sama rata dan tiada lagi permusuhan atas nama agama. Yang paling terjejas ialah Islam yang masih berpegang satu tuhan iaitu tauhid. Islam akan tercemar secara tidak langsung. Apabila Liberalisma Pluralisma menjadi paksi, Islam terpaksa memperakui agama syirik (lebih dari satu tuhan) sebagai sama taraf dengan Islam. Islam akan runtuh dengan sendirinya.

Protokol Zionis Ke-4

Bangsa Yahudi mestilah menghapuskan segala bentuk kepercayaan agama serta mengikis daripada hati orang bukan Yahudi prinsip ketuhanan dan menggantikannya dengan perkiraan ilmu hisab (matematik) serta lain-lain keperluan kebendaan. Fikiran orang bukan Yahudi mestilah dialihkan ke arah memikirkan soal perdagangan dan perusahaan supaya mereka tidak ada masa untuk memikirkan soal-soal musuh mereka. Akhirnya segala kepentingan akan jatuh ke tangan Yahudi.

Protokol Zionis Ke-10


Yahudi akan membawa masuk racun ‘Liberalisma’ ke dalam negara-negara yang bukan Yahudi supaya menggugat kestabilan politik. Pilihanraya diatur supaya boleh memberi kemenangan kepada pemimpin-pemimpin yang dapat bertugas sebagai agen yahudi dalam melaksanakan rancangan rancangan Yahudi.

petikan suara wak kang

Masih ada ruang masa untuk memberi kesedaran kepada anak muda tentunya, maklumat mengenai musuh dalam selimut ini. Kuncinya ialah jangan pentingkan dunia kerana itulah yang dihajati Yahudi Zionis bagi memudahkan laluan Islam Liberal. Selamatkanlah ummah walau terpaksa mengorbankan kekayaan dunia.


0 comments:

Post a Comment

Sila beri pandangan anda, elakkan dari kata nista atau kata-kata di luar peradaban. Pandangan Tulus dari anda amat dihargai, terima kasih.

 
Copyright 2009 abatasa ii. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan