Saturday, April 21, 2012

Selebriti Ciptaan Yahuda wa Nasara


Semakin ramai yang menjiwai keinginan Yahudi. Anda bagaimana? Sudikah anda menjadi selebriti tajaan Yahudi? Kita cuba nilaikan, siapa yang mudah mereka rosakkan? Artis adalah selebriti termurah dan paling mudah untuk dipelihara. Ternakan yang menjanjikan laba besar. Selebriti yang lain ialah "pemimpin" politik. Perlu ada ketokohan hebat yang mampu mengubah keadaan. Hasilnya, Yahudi mendapat untung yang tak terhingga banyaknya.

Penuh Tipu Helah

Semua akan ditarik masuk ke bawah mana-mana agen sama ada Freemason atau Jesuit (Yahudi atau Nasrani). Artis terutamanya telah menjadi ikon masyarakat muda yang ekstim selain membawa watak-watak yang telah disesuaikan melalui kehendak Yahudi dalam lakonan mereka. Yahudi mencipta SELEBRITI dan popularkannya. Melalui merekalah Yahudi membuka laluan untuk sebarkan ajaran mereka. Jesuit walaupun pada luarannya menggerakkan KRISTIANISASI adalah cabang Yahudi juga. Artikel sebelum ini ada menerangkan siapa mereka dan peranan mereka membantu Yahudi Internasional.

Agen Yahudi dan Nasrani masih berhasrat untuk terus menkristiankan orang Melayu. Tugas mereka yang paling sukar. Kejayaan sudah mula menampakkan hasil apabila DAP yang didominasi oleh Cina dan India Kristian mendapat sokongan penuh peneraju PR, Anwar Ibrahim. PAS juga terikut-ikut rentak Anwar membiarkan sahaja DAP melakukan kerja jahat ini.

Melalui lorong ini, Melayu yang termakan umpan dengan sendirinya akan mengkhianati Islam. Berusaha keras bergerak musnahkan agama suci yang diwarisi dari datuk nenek mereka. Anda boleh nampak dengan terang dan jelas sekarang ini di mana semakin longlainya perjuangan mempertahankan akidah jauh sekali mampu berdakwah mengislamkan kaum Nasrani. Hancurnya Islam akan sendirinya meruntuhkan kekuatan Melayu. Senjata terampuh yang sedang digunapakai.

Melayu Merana
Kenapa anak Melayu begitu mudah diperalatkan oleh kuasa asing dalam menjahanamkan Melayu dan Islam? Tahukah mereka bahawa demonstrasi jalanan adalah salah satu rancangan yang disediakan oleh Zionis dalam Protokol mereka untuk menumbangkan mana-mana kerajaan yang tidak memihak mereka?

NED - Pencorak Dunia Baru Yahudi
Anwar adalah ahli NED (no. 1)

Logo Perjuangan Yahudi (serupa bersih?)


Anak-anak Melayu sibuk dengan demo dan semangat bantahan yang tiada penghujung. Sanggup berkorban melakukan sesuatu yang bukan sahaja sesia bahkan akan meranapkan semua impinan mereka atau apa yang mereka sendiri harapkan. Ada rahsia besar yang tidak mereka ketahui. Jika mereka mengetahuinya, pasti mereka tidak melakukan kerja bodoh dan gila ini. Bukan sahaja bangsa mereka akan hancur, malah agama Islam juga ikut musnah. Permainan Yahudi sungguh licik dan merbahaya, namun hanya segelintir sahaja yang mampu mengesannya

Menjayakan Perancangan Yahudi Sedunia

Protokol Yahudi Kesepuluh
Yahudi akan membawa masuk racun ‘Liberalisma' ke dalam negara-negara yang bukan Yahudi supaya menggugat kestabilan politik. Pilihanraya diatur supaya boleh memberi kemenangan kepada pemimpin-pemimpin yang dapat bertugas sebagai Agen Yahudi dalam melaksanakan rancangan rancangan Yahudi. Baca selebihnya di sini.



Budaya siapa yang mereka bawa? Islam atau Kafir? 
Adakah ia akan membantu meningkatkan Syiar Islam?


siapa avtivis wanita ini? Mewakili LBGT?

Kasihan, mereka ini yang sedang lemas dalam
memperjuangkan sesuatu yang mereka tidak faham.
Kemana hala tuju mereka sebenarnya?


SIAPAKAH WANITA DI ATAS?
Si Botak Dataran Merdeka Rupanya Aktres, Bukannya Pelajar.
Oleh: HHalem.

Mislina Mustafa – Si Botak - Lesbian?
Habis mana perginya semua pelajar-pelajar yang berdemo?

Aktres Mislina Yang ‘Tumpang’ Berdemo Nafi Dirinya Lesbian!

Terdengar beberapa perkhabaran di-angin lalu mengatakan bahawa terdapat golongan LGBT (Lesbian Gay Bisexual dan Transgender) yang berada didalam kelompok mahasiswa yang berkhemah di Dataran Merdeka.

Mereka ini dikatakan dengan terbuka menunjukkan perlakuan sumbang dikhalayak ramai.

Wanita berumur 41 tahun ini bernama Mislina Mustafa mewakili sekumpulan 10-15 aktivis yang menamakan kumpulan mereka ‘Occupy Dataran’.

Mereka secara sukarela memberi sokongan kepada mahasiswa dalam memperjuangkan hak berada dan bersuara ditempat awam.

Mislina seorang pelakon (yang kerap berlakon dalam filem Yasmin Ahmad) dan telah memegang watak utama, penyanyi Zaiton Sameon dalam satu penerbitan filem (belum ditayang atau disiarkan lagi).

Dalam filem tersebut beliau terpaksa membotakkan kepala ketika watak Zaiton berada dalam hospital setelah mengalami kemalangan jalanraya yang mengorbankan anak beliau.

Sejak dari itu Mislina mendakwa berasa selesa dengan keadaan ‘botak’ dan terus mengekalkan imej tersebut. sumber HHalim

##

GOYYIM
Bukti bahawa YAHUDI telah berjaya menjadikan sebilangan rakyat ini sebagai "GOYYIM" yang menjadi kambing/domba peliharaan mereka. Kejayaan cemerlang Yahudi tidak dapat disangsikan lagi. Anwar Ibrahim sebagai watak utama menjayakan strategi Yahudi ini harus bertanggung jawab baik di dunia atau akhirat kerana membawa agenda Zionis ini. Dia terpaksa menjawab semua akibat dari apa yang sedang berlaku. 

Sekarang kita sudah boleh menghidu, kenapa Anwar beria-iya dan bersungguh-sungguh merosakkan PAS dan menjadikan PAS sebagai jajahan takluknya. PAS adalah ancaman terbesar Anwar untuk menjarah bangsa Melayu yang terkenal amat liat untuk dikuasai oleh Yahudi. Kita dapat lihat kini PAS semakin berlembut dengan Zionis atau Yahudi atau apa sahaja yang berkait dengan Israel. Itulah kepakaran Anwar yang amat disukai Yahudi Antarabangsa. Perjuangan PAS yang ditakuti satu masa dahulu kini semakin luntur dan mungkin akan ditamatkan tidak lama lagi bila Anwarinas menguasai keseluruhan jentera parti tersebut.

Kenyataan pahit yang terpaksa ditelan.

Kini mereka semakin berubah setelah dikuasai Anwar

Tentangan PAS terhadap zionis satu waktu dahulu
kini telah longlai dan berkecamuk

PAS menjadi Goyyim kepada Anwar dan Anwar pula menjadi talibarut Yahudi. Apa yang mampu PAS lakukan selepas ini selain dari akur sepenuhnya kehendak Anwar? Anwar menyimpan mohor besar serta wang sumbangan Yahudi. PAS perlu akur jika mahukan peruntukan kewangan. Jika tidak, PAS akan menjadi parti termiskin di Malaysia. Demi wang, semuanya terpadam. Kemana perginya dasar perjuangan Islam bawaan para ulama dan presiden terdahulu? Semuanya telah di "lumpuhkan" oleh manusia bernama Anwar Ibrahim ini. 

Keadaan PAS sekarang amatlah menyedihkan walaupun semakin "kaya" material hasil dari sogokan (bantuan?) Yahudi melalui Anwar.

Jika tersalah langkah akan terjebak dalam
 perangkap jahat mereka KLIK


Anwar dalam ucapannya sering mempopularkan beberapa istilah baru antaranya, "Renaissance",  "Reformasi"  dan  "Ketuanan Rakyat".  Istilah-istilah ini lebih dekat dengan istilah Kristian.


Kejayaan Besar Anwar Menawan Nik Aziz




6 comments:

Anonymous said...

terang lagi bersuluh politik kepartian itu sendiri dari yahudi dan siapakah pemainnya tuan blog sendiri dah tau,m'sia telah dicaturkan sejak sebelum merdeka hinggalah ke saat ini.siapakah yg mampu utk meruntuhkan berhala demokrasi di negara ini,insyaAllah mereka adalah insan2 yg berjiwa tauhid yg mukhlisin hanya kpd Allah swt.

ADMIN said...

Terima kasih saudara anon. Kami bersetuju dengan pandangan saudara. Kita sedang berada dalam jerat licik dan sangkar busuk tersebut. Demokrasi sebuah wacana Iblis menghalang manusia kembali ke jalan benar. Kita masih menanti watak pejuang mukhlisin tersebut dan berharap apa yang berlaku hari ini akan cepat mendewasakan kita semua. Manusia berjiwa tauhid sudah tenggelam dan jauh dari permukaan. Namun jika masih sayangkan agama sudah dikira baik baik bagi kalangan manusia awam sekarang. Terima kasih kerana sudi memberi komen yang bernas.

flare prominence said...

jangan keras sangat, kali ni mungkin ada yang anon x bersetuju..
pilihanraya memang salah satu percaturan yahudi, dan mungkin demonstrasi pun salah satu antara agenda yang telah dirancangkan. tapi, kalau bukan melalui demonstrasi ni, berikanlah satu penyelesaian lain dirasakan terbaik untuk membuka mata rakyat di luar yang matanya masih tertutup.

zaminc said...

Ya betul demokrasi sudah dikacaubusukkan oleh umno... apa pilihan lain yg ada?

pemerhati said...

zaminc..bila pulak dikacaubusskan oleh umno? kalau betul mcm tu kelantan tu takkan pas pegang smpai 22 tahun. Kedah & lain2 takkan pr boleh menang.

Nampaknya demokrasi tu dikacaubusukkan oleh org2 macam kau selagi kemenangan x berpihak pd diri sendiri

Pengkaji kebenaran said...

najib tu terang- terangan ahli freemason mcm ne bro?

Post a Comment

Sila beri pandangan anda, elakkan dari kata nista atau kata-kata di luar peradaban. Pandangan Tulus dari anda amat dihargai, terima kasih.

 
Copyright 2009 abatasa ii. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan