Saturday, April 28, 2012

Breaking News : Pesta Ambigo - Broshitt ver 3.0


Akhirnya...........
Berjaya juga Ambigo LGBT ini dapatkan penyokong tak siuman. Berita terbaru anggaran 80 ribu sertai majlis parti Ambigo Broshitt. Ramai betul orang Melayu Islam dah jadi barua LGBT Ambigo termasuk Hj Hadi....... Hahhh menjadi pulak Anwar buat demo manusia kurang akal. Tujuannya biar ada yang mati? Senang nak buat kecoh dan rusuh.........?? Anwar.. Anwar... bila la kau nak serik. Kau dah semakin tua..



Kesilapan UMNO ialah melepaskan anjing tersepit. Terlalu memberi muka kepada untrakiasu dan akur tuntutan mereka. Jika menang selepas ini, betulkan kesilapan ini, biar apa pun yang terjadi. Angkat agama melebihi segalanya, perkasakan Islam. Lupakan ultrakiasu yang hanya sudi jadi pembangkang. Teruskan martabatkan ekonomi Bumiputra Islam khasnya. Jangan ambil peduli DSAI anggap sahaja dia tidak wujud.

JIKA PERKASAKAN ISLAM, SELURUH BANGSA AKAN TUNDUK KEPADA UMNO, INSYAALLAH... ingatlah pesan ini wahai PM dan UMNO. Jika tidak serahkan sahaja negara kepada Israel dan wakilnya.

DSAI merosakkan lebih daripada memperbaiki apa yang ada. Hanya dapat dikesan oleh mereka yang terbuka mindanya.

Fatwa Imam PAS

PAS melalui ucapan Mat Sabu tadi menyatakan "Hari ini jika mati sekalipun kita mati Syahid. Biar kita mati Syahid hari ini merampas Dataran Merdeka" ? ? - PapaGomo
5% Je Hadir.. Bershit 3 Gagal !!


Penganjur bershit 3 sebelum ini dengan riak dan takbur berkata dijangka 500,000 rakyat Malaysia akan hadir ke himpunan paling bodoh dalam sejarah di sekitar Dataran Merdeka.

Malangnya angka rasmi yang dianggarkan oleh pihak polis sebentar tadi hanyalah sekitar 25,000 orang bersamaan 5% je dari jumlah sebenar. Kalau 10% kira okey jugak tetapi masih jauh... untuk huruharakan negara.

Kalau tengok gambar diatas memang nampak ramai, tapi terlalu jauhhh dari sasaran.


Lihat adegan beberapa maklumat Broshitt di KL 28/4 (niat mereka merebak jadi new 13 mei?)

 

sudah mula laungkan "Revolusi"
niat mereka mula nyata kenapa broshitt dianjurkan

  1. Posted by DOU at 10:33 AM

LIVE BROADCASTING DARI DATARAN MERDEKA BERKAWAT DURI..!!!
Email ThisBlogThis!Share to TwitterShare to Facebook

Siapa majoriti berdemo? Cina? India? atau Melayu? HEBAT AMBIGO

Tadi aku dah upload gambar-gambar Bershit 3.0 yang aku snap semalam. Sorry la...broadband aku lembab dan "masuk air"..!!! Heheee...anyway..aku akan teruskan broadcasting ni walau dalam kepayahannn...

Blog ini akan membawakan berita-berita dan gambar-gambar terkini dari Bershit 3.0 di Dataran Merdeka dari masa ke masa...live broadcasting...heh!

Nantikan berita-berita panas dan "busuk" dari Bershit 3.0..dan kita nantikan siapa pula yang akan "mati" kali ni...heh!

2. Taiping Mali - Bersih 3.0 

Lihat lagi siapa dominan DEMO ini? Lebai dan anak kecil lebai pun ikut berpesta
parti besar anjuran LGBT Ambigo


b) Mat Sabu (Majusi?) pamirkan tahap intlektual

INIKAH YANG DIKATAKAN PEMIMPIN ISLAM? YA dari PAS

Memang sesuai otak orang ini tahap ..

Dalam perhimpunan BerShit 3.0 yang bermula malam tadi jelas menunjukkan puak-puak parti yang mengaku Islam bersifat lebih sudu dari gula.

Perhimpunan yang dianjurkan oleh Zionis mendapat sokongan 300 peratus dari pengikut parti 'Islam" Malaysia.

Golongan LGBT tidak kurang peranannya kerana boss Ambiga ada pejuang kebebasan seksual merdeka, pejuang kebebasan beragama, Ambiga mahukan anak-anak bebas memilih agama mereka apabila berusia 18 tahun.

Orang Pkr hanyalah golongan kecil kerana parti itu semakin pupus keahliannya. Dap hanya ingin melihat perpecahan Melayu dan mahu Pas menjatuhkan kerajaan yang ada supaya senang pihak mereka menguasai pentadbiran negara seperti era Bintang 3 dahulu.

Dap ibarat seekor kura-kura yang ingin makan umbut kelapa dan mengharapkan pokok tersebut tumbang untuk membolehkan dia menikmati kelazatan umbut.

Wahai melayu yang bodoh tahap babi. buka lah minda dan fikirkan survival bangsa untuk 1000 tahun lagi. Jangan melayu nanti dipaksa makan babi dan ditanam hidup-hidup.


c) Juak PAS lakukan SOLAT SUNAT DHUHA?


SEPATUTNYA MEREKA INI DIHALANG MASUK KE MASJID KERANA TINDAKAN MEREKA MENYALAHI UNDANG-UNDANG DAN DENGAN NIAT YANG TIDAK KENA PADA TEMPATNYA .

DATANG DAN MENGGUNAKAN MASJID UNTUK MENENTANG KERAJAAN DAN MENYOKONG YAHUDI DAN MAJUSI.

APAKAH PERBUATAN YANG BAIK JIKA BERADA DI MASJID PADA WAKTU INI?

TIDAK LAIN DAN TIDAK BUKAN IALAH MENGERJAKAN SOLAT SUNAT DHUHA YANG BERMULA JAM 8.00 HINGGA 11.00 PAGI....

APA MEREKA MELAKUKAN NYA ATAU SETAKAT MAKAN KENCING DAN BERSHIT DI DALAM MASJID ?


d) Polis ANJING? peristiwa malam tadi

Terlajak perahu boleh undur, terlajak kata? Layakkah mereka (polis) dimaki hamun sebagai anjing? Apa yang telah diajar oleh pemimpin Bersih?


e) Anak Kecil? UNTUK APA?


Di antara tanda-tanda semakin dekatnya kiamat ialah dunia akan dikuasai oleh Luka' bin Luka' (orang yang bodoh dan hina). Maka orang yang paling baik ketika itu ialah orang yang beriman yang diapit oleh dua orang mulia" - Riwayat Thabrani

Kita semua mesti menerima hakikat ni kalau DSAI jadi PM. DSAI hanya penting keinginan dirinya tetapi sanggup menyusahkan orang lain. Melalui sirial demo sebuah taktik majority wipeout. Semoga Allah selamatkan negara dari menjadi mangsa Yahudi wa Nasrani jiga Majusi.. nauzubillah min zalik.


Propaganda ala Komunis dari DAP rosakkan pemikiran bangsa Cina/Kristian

BN/UMNO diserang disegenap penjuru kerana membantu meningkatkan pegangan ekonomi (atau hanya pertahankan apa yang ada). Kaum Cauvinis Ultrakiasu amat cemburui. itulah niat kaum pendatang terutamanya Cina. Melayu jangan jadi alat mereka. Kita silap terlalu beri muka sejak merdeka. Komunis tak patut diampunkan sejak mula. Inilah akibatnya. Mereka kini berani kerana PAS dan PKR sedang membantu mereka.



Sebab org cina lebih berusaha, tekun dan bijak daripada org melayu, kebanyakan org melayu tak suka kerja, malas, bodoh and senang beremosi... kalau nak jadi kaya, study hard, work hard and be smart instead of rely on your bumiputra privilege which will makes you because a leech of the government just to fed you...there's no makanan percuma kat dunia ini,we Chinese are proud because we dint rely on government to gives us benefit,kami cina menjadi kaya dengan kelebihan and kekuatan diri-sendiri...


Nilailah sendiri apakah betul tindakan anda merosakkan apa yang sudah kita kecapi selama ini.

tambahan maklumat dari JPB #bersih di Masjid Jamek ..

on Saturday, April 28, 2012 by Pejuang Bangsa

Jam 10 pagi - Pihak PDRM dengan 2 buah trak sudah mula hadir ke kawasan LRT Masjid Jamek yang kini menjadi port untuk juak-juak Ambiga dan Bersih 3.0 untuk membuat kacau .

Polis hanya memerhatikan sahaja gelagat mereka yang memenuhi di tepi jalan LRT Masjed Jamek ini. Kenderaan-kenderaan yang melalui jalan ini agak berkurangan hari ini tidak seperti hari biasa. Mungkin ia telah ditutup oleh pihak polis ke semua jalan berdekatan dataran merdeka .

Mereka seperti hilang punca tak tahu nak ke mana .. hanya menunggu saja di jalanan. Pemimpin-pemimpin Bersih tak ada seorang pun belum mai lagi ... mungkin syok lena lagi di hotel atau sedang menikmati breakfast yang lazat...



pihak polis memerhati je gelagat juak-juak Ambiga 




Duduk di kaki lima ..nak lepas di depan bank dihalau guard ..haha






Dari SARFAMS

Apa yang berlaku sekarang di KL

Ini antara LIVE dari BERSIH 3.0 (DEMO LGBT) 12.37 yang sedang berlaku sekarang di sekitar Kuala Lumpur...


Puak-puak nie sedang berarak menuju Dataran Merdeka...


Disebabkan mereka, habis Bandaraya KL ditutup...


Puak-puak PAS juga menyokong perjuangan S.Ambiga LGBT ini...


Apa lagi helah mereka hari ini? Nantikan....

sambungan dari SARFAMS

Saturday, April 28, 2012
LIVE BERSIH3.0 : Gambar & Video terkini

Kena tutup muka beb... Takut orang kenal.. Kata berani.. kikiki...

YB Azmin Hj Ali bercakap.. Kata Kerajaan pengecut sebab taknak bagi kumpul di Dataran Merdeka... Apa lah lu merepek nie?

India ini memakai pas PEMERHATI... Cuba provok pihak Polis untuk menaikkan kemarahan Polis... Cari pasal ka nak demo?

Perjuangan berasaskan emosi... Tak kira agama, bangsa, keturunan... Semua turun mengikut agenda S.Ambiga... Semua ditipu dan diperkudakan!

Apa lagi helah dan strategi dalam BERSIH3.0 hari ini...? Jika BERSIH2.0 ada yang pura-pura mati, adakah akan di repeat pada hari ini...?







LAGI GAMBAR BROSHITT 3.0 bersama manusia yang gilakan revolusi bodoh ciptaan Yahudi








Petaling Street



SORI BEB BLOG INI TIDAK SERASI DENGAN DEMO ATAU HURUHARA JALANAN. Kami menentang keras LGBT. ANTI YAHUDI BAIK US ATAU ISRAEL. AMAT BENCIKAN MUNAFIK, go to hell revolusi arab spring ... or what ever u called it .. aggghhh...  banyak lagi unsur negatif yang dibawa oleh Agen Yahudi.




2 comments:

Anonymous said...

Bravo! Bravo! Bravo! Showtime! Ini yg illuminate & mansonic idam2kn. Selagi tak terhantuk takkan trngadah. Bani Thamim d Bumi Jawi psti keluar bila saja kerajaan MALikiyaumiddin brjaya d bentuk. Ini janji pasti Rasulullah SAW dr Sang Khalik. Didiklah anak2 dgn hukum tauhid & syariat nubuwah sekukuhnya serta ajari senibeladiri islam (e.g. brkuda, memanah, brpedang). Ilmu 'jammer' tauhid alamdiri yg pernah d pakai para anbia dahulu trbukti dlm bnyak riwayat brjaya patahkn serangn kuasa besar masa lalu. Rahasia ilmu nuklir alhaq yg trsembu yi dlm alquran harus d cari dgn tulus ikhlas. Ilmu ini amat d takuti oleh sang iblis dan sekutu2nya d zaman hitech ini. Slagi manusia muslim masih brideologi & brpoliETHIC ala barat dan tidak percayakn/briman sepenuhnya prlembagaan MALIKIYAUMIDDIN yg pernah d praktikkn oleh para anbia khasnya d zaman Rasulullah SAW, slagi itu jangan nak impikan bahagia damai, apalagi nak kturunan MALAyu muslim brsatu. 'Wahai orang2 beriman , masuklah islam SEPENUHNYA' firmanNYA kpd kita. Persoalannya kita hari ini, dah jadi orang yg sebenar2 'ORANG'kah kita? Orang yg brakhlak mulia sprt NabiMuhamad SAW. Renung, renung, renung, evaluate @ muhasabah stiap masa.

Kate On Thin said...

Great reading yyour blog post

Post a Comment

Sila beri pandangan anda, elakkan dari kata nista atau kata-kata di luar peradaban. Pandangan Tulus dari anda amat dihargai, terima kasih.

 
Copyright 2009 abatasa ii. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan