Monday, May 16, 2011

Tora Bora 15 Disember 2001



Akhirnya, terbukti Obama mempunyai agenda tertentu dengan mengisytiharkan pembunuhan Osama. Siapakah yang dibunuh oleh tenteran Amerika pada 1 Mei 2011 yang lalu amat menarik uantuk difikirkan kerana Osama telah lama meninggal dunia. Semakin menghairankan berita ini (sebenarnya) telah disenyapkan dan tidak diulas oleh mana-mana akhbar utama antarabangsa termasuk di negara kita.

Pada tarikh 16 Disember, 2001 Osama Bin Ladin dilaporkan telah meninggal dunia dan dikebumikan di Tora Bora. Ia disiarkan oleh beberapa akhbar di Mesir dan Pakistan. Beliau mengalami penderitaan konpilasi paru-paru yang kronik dan meninggal dalam keadaan biasa dan aman. Ia disaksikan oleh beberapa ahli keluarga, rakan dan pejuang.


Adalah sukar untuk mengesan kuburannya kerana ia dikebumikankan mengikut tradisi Wahabbi yang tidak membenarkan tanda pada setiap kuburan. Secara amnya, sukar untuk dibuktikan bahawa Osama telah meninggal dunia dan ini memberi kesempatan kepada caturan baru USA-Zeo.

USA-Zeo membuat duplikasi Osama (seorang ejen CIA) dan mempergunakan watak ini sebagai manusia yang amat ganas dan menjadi perancang kerja sabotaj ke atas kepentingan USA sebagaimana dakwaan palsu peristiwa 911. Warga USA dengan mudah diperdaya sekaligus menyokong usaha Presidennya melaksanakan kerja membalas dendam ke atas Afghanistan dan seluruh umat Islam.

Sekaligus membuka peluang kepada gerakan Jesuits memburukkan agama Islam keseluruhannya sebagai agama yang ganas dan agama suci ini didakwa mempunyai elemen pengganas. Melalui kempen yang berterusan, ramai Muslimin yang tidak kuat imannya tergelincir ke dalam perangkap mereka.

Selanjutnya, Gerakan Kristianisasi sebagai cabang gerak halus Jesuits pula mengambil giliran mengkristiankan seramai mungkin orang Islam yang sebelum ini amat liat untuk dimurtadkan. Indonesia menjadi negara yang paling malang terjebak dalam gerakan mereka dan kini Malaysia pula sedang digempur.

Cuba teliti maklumat yang dibongkar oleh Global Research di bawah:

Global research Editor's Note

The translation from the Arabic has been verified on behalf of Global Research. This funeral announcement was published in the December 26 2001 edition of Al Wafd

Translation of Funeral Article in Egyptian Newspaper:
Al-Wafd, Wednesday, December 26, 2001 Vol 15 No 4633 


News of Bin Laden's Death and Funeral 10 days ago 

Islamabad. A prominent official in the Afghan Taleban movement announced yesterday the death of Osama bin Laden, the chief of al-Qa'da organization, stating that bin Laden suffered serious complications in the lungs and died a natural and quiet death. The official, who asked to remain anonymous, stated to The Observer of Pakistan that he had himself attended the funeral of bin Laden and saw his face prior to burial in Tora Bora 10 days ago. He mentioned that 30 of al-Qa'da fighters attended the burial as well as members of his family and some friends from the Taleban. In the farewell ceremony to his final rest guns were fired in the air.

The official stated that it is difficult to pinpoint the burial location of bin Laden because according to the Wahhabi tradition no mark is left by the grave. He stressed that it is unlikely that the American forces would ever uncover any traces of bin Laden. 

Ilusi Berjaya Dicipta

Dalam satu kajian yang dibuat oleh beberapa penganalisa konpirasi USA-Zeo menunjukkan alQaeda adalah rekaan semata-mata berasaskan satu nama database yang dipanggil al qaidat (kaedah) dan watak Usama pula dihidupkan kembali dan ditempatkan di Pakistan sebagai ejen CIA untuk memerangi Taliban di Afghanistan dan Pakistan. Semua ini adalah mainan politik Amerika-Zeo untuk mewujudkan sesuatu sebab untuk membolehkan sesuatu tindakan diambil ke atas sesuatu sasaran sepertimana Afghabistan, Iraq dan sekarang Libya serta Syria dan Pakistan di masa akan datang.

Malangnya semua negara ini adalah negara Islam. Bolehlah disimpulkan bahawa USA-Zeo ini adalah penyamaran Dajjal Laknatullah melaksanakan fitnah. Kita tunggu berita dari Isfahan, Iran. Kenapa? Cubalah fikirkan.



In this new and expanded edition of Michel Chossudovsky's 2002 best seller, the author blows away the smokescreen put up by the mainstream media, that 9/11 was an attack on America by "Islamic terrorists". Through meticulous research, the author uncovers a military-intelligence ploy behind the September 11 attacks, and the cover-up and complicity of key members of the Bush Administration.


The expanded edition, which includes twelve new chapters focuses on the use of 9/11 as a pretext for the invasion and illegal occupation of Iraq, the militarisation of justice and law enforcement and the repeal of democracy.

According to Chossudovsky, the "war on terrorism" is a complete fabrication based on the illusion that one man, Osama bin Laden, outwitted the $40 billion-a-year American intelligence apparatus. The "war on terrorism" is a war of conquest. Globalisation is the final march to the "New World Order", dominated by Wall Street and the U.S. military-industrial complex.

September 11, 2001 provides a justification for waging a war without borders. Washington's agenda consists in extending the frontiers of the American Empire to facilitate complete U.S. corporate control, while installing within America the institutions of the Homeland Security State.

0 comments:

Post a Comment

Sila beri pandangan anda, elakkan dari kata nista atau kata-kata di luar peradaban. Pandangan Tulus dari anda amat dihargai, terima kasih.

 
Copyright 2009 abatasa ii. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan