Saturday, May 7, 2011

ANOTHER FAKED PHOTO


Osama Bin Laden: The Al-Qaeda leader was assassinated in Pakistan
 Osama Bin Laden



ANOTHER FAKED PHOTO HITS THE PRESS! 


Taking a bullet for your husband and agreeing to live in a cave for him are surely the biggest gestures of love a woman can make.

But these are just days in the life of the wife of Osama bin Laden who - until Monday - was America's most wanted terrorist.

Amal Ahmed Abdul Fatah - thought to be Bin Laden's fifth and final wife - was shot in the calf when she charged at the Navy SEALs who stormed the room she had been living in with her husband for the last five years.
As Pakistani authorities took hold of the woman and her young daughter Safiyah, they hoped that questioning her could provide intricate details into the life of America's most hated enemy.

Take a close look at the fingers in the DailyMail photo of the passportThis is another photoshop creation and a very clumsy one at that. The face seems to be an overlay as well and not part of the actual image of the passport.







UPDATE: No sooner had I posted this expose' than the Daily Mail closed commenting for the article. I wonder if they will delete or try to replace their original image.


Claims: The wife of Osama Bin Laden, Amal al-Sadah, says she lived with her husband in the same room for the past five years
Claims: The wife of Osama Bin Laden, Amal al-Sadah, says she lived 
with her husband in the same room for the past five years

Surrounded: Members of the anti-terrorism squad are seen surrounding the compound where Osama Bin Laden was killed
Home: She lived with her husband and their children in a room in this
compound for the last five years undetected





Iranian Intelligence Minister Heidar Moslehi said Tehran has evidence that al-Qaeda leader Osama bin Laden had died of disease long before the United States' alleged raid on the terrorist, FARS Iranian news agency said.

Bin Laden was killed on May 2 in the Pakistani town of Abbottabad, north of the capital Islamabad, during a raid by U.S. Navy Seals.

"We have accurate information that bin Laden died of illness some time ago," Moslehi said.

Bin Laden's body was buried at sea less than 24 hours after the operation.

"If the US military and intelligence apparatus have really arrested or killed bin Laden, why don't they show him (his dead body) why have they thrown his corpse into the sea?" Moslehi continued.

A DNA test proved that the corpse of the dead man belonged to bin Laden, who has topped the FBI's most wanted list for the past decade.

White House spokesman, Jay Carney said on Wednesday that Washington would not release bin Laden's postmortem photos to avoid instigating propaganda and possible violence.

MOSCOW, May 9 (RIA Novosti)


Komen saya:

Kenapa warga Yaman ini dikatakan isteri Osama masih menjadi persoalan setelah pengumuman kematian Osama dipertikai oleh pelbagai pihak. Sudah sampai masanya kita membuka minda meneliti setiap berita yang dipersembahkan terutama dari USA.

Cerita yang kita dengar amatlah disangsikan dan diyakini ia mempunyai muslihat untuk tindakan mereka pada masa hadapan. Mengapa begitu berbelit-belit dan rumit? Dari awal lagi nampak segalanya macan ada yang tidak kena. Saya yakin bukan Osama yang menjadi korban pada hari itu tetapi mangsa yang sengaja dipilih untuk membuka ruang yang lebih lebar untuk USA menipu dunia. Tentu sekali ia ada kaitan dengan Yaman Syria dan Libya.

Wahai orang-orang yang beriman, jika datang kepada kalian orang Fasik dengan membawa berita, maka telitilah berita itu agar kalian tidak memberikan keputusan pada suatu kaum tanpa pengetahuan sehingga kalian akan menyesali diri atas apa yang telah kalian kerjakan |Qs Al Hujurat: 6|


6 comments:

Orang Gombak said...

Salam saudara Abatasa,

Apa khabar suadara? lama tak dengar khabar dr saudara...

Terima kasih atas artikel update ttg Osama ini. Ya, mmg kematian Osama ini menjadi misteri. Baru2 ini telah keluar satu statement dr pihak Al-Qaeda di akhbar harian tempatan yg mengatakan bahawa kematian osama adalah sahih.

dan ribuan ummat Islam serata dunia telah melaksanakan Solat Ghaib bg jenazah Osama. tetapi, yg menjadi musykil bg sy adalah, sehari slps pihak Al-Qaeda mengeluarkan statement ttg kematian Osama itu, keluar pula statement yg lain yg mengatakan Al-Qaeda akan menyerang balas kpd pihak bersekutu terhadap kematian Osama. dan hari yg sama, satu lg statement dr Al-Qaeda pimpinan Ayman Al-Zawahiri menyatakan bahawa Osama telah lama keluar dari kumpulan besar Al-Qaeda. dan mereka tidak tahu menahu ttg tempat tinggal Osama yg dikatakan berada di Abotabat, Pakistan spt dlm berita yg bnyk dijaja hari ini...

ini bererti dalam Al-Qaeda sendiri telah berlaku perpecahan, satu kumpulan kecil dibawah pimpinan Osama dan satu kumpulan lg dibawah pimpinan Ayman AL-Zawahir...

nampak seakan2 ada 2 watak yg dihidupkan oleh AS, satu adalah watak Osama yg original yg tidak diketahui dimana dia berada, apakah benar telah mati atau sebaliknya. dan satu lg watak adalah watak Osama yg baru terbunuh pd 1 mei lalu...

apa komen saudara? ^ ^


oh ya, sebelum terlupa disini sy letakkan beberapa tarikh yg agak bnyk diperkatakan akhir2 ini...


12 Mei, movie Priest release di pawagam seluruh dunia, movie ttg kedatangan semula Al-Masih Nabi Isa AlaihisSalam.

15 Mei, Intifada negara2 Arab. ada pihak mengatakan AS dan tentera bersekutu akan melancarkan Raid ke atas beberapa negara arab, mngkn Pakistan bakal mnjd sasaran atas tuduhan menyembunyikan Osama dinegara mereka. dan sebahagian pihak lg mengatakan pd tarikh ini akan berlaku serangan balas oleh Mujahideen terhadap AS dan tentera bersekutu. Allahua'lam.

21 Mei, tarikh kiamat menurut sebahagian para Rabai dan paderi kristian...

Document 1: https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=explorer&chrome=true&srcid=0B1JekRX57OARNGVjYTQyZDAtODUyMC00NjI3LTlmZWItMjZkY2UxNmNlNDAy&hl=en&authkey=CJ_IracE

Document 2: https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=explorer&chrome=true&srcid=0B1JekRX57OARMTMyNDlkMWEtNDVlZi00OTAxLWI1YzMtMWVjMWRiYjkxNjUw&hl=en&authkey=COzopa0D

dokumen diupload oleh rakan sy yg menerima flyers tsbt di KL Sentral akhir bln mac yg lalu... kenyataan yg sama ttg kiamat 21 mei tsbt telah bnyk diperkatakan dlm sidang2 para paderi dan forum2 kristian... guano tu? dorang maksudkan kiamat sebenar2 kiamat? atau ada maksud lain?


akhir kalam, Salam perjuangan drpd sy, buat saudara Abatasa dan warga kerja mu... teruskan menulis! :)


p/s: macam kenal je gaya tulisan saudara yg terakhir tu. fb saudara nama apa ye?

Orang Gombak said...

Sedikit update terkini...

http://www.isuhangat.net/2011/05/osama-masih-hidup/

.. said...

Salam kembali saudara OG

Terima kasih atas maklumat yang benar2 membantu. Saya sedang mengkaji apa2 kemungkinan yang bakal dilakukan USA-Zeo ini sepertimana agenda 911 dahulu.

Oh ya, terima kasih juga bertanya khabar, saya tidak berapa sihat kebelakangan ini, namun alhamdulillah tangan ini masih diizinkan untuk menulis. Saya menggunakan masa terluang melihat permainan dunia ini agar terhindar dari menjadi mangsa tipuan... ya, dajjal sudah mula menghampiri kita dan bakal muncul secara zahir.

Dari sudud kefahaman saya, semua ini termasuk dalam fitnah kubra. Fitnah yang sedang menuju penghujung kehidupan manusia. Berbagai helah ditabur untuk mengelirukan manusia seluruhnya, namun siapa berpegang teguh tauhid - segala suatu atas izin Allah, tidak perlu gusar dan insyaAllah pintu ilmu akan terbuka untuk menelah permainan ini.

Pada mulanya saya ingin berhenti menulis, namun hati ini sentiasa mendorong untuk terus menulis kepada anak bangsa yang semakin keliru. Harapan saya kalau tidak ramai pun seorang dua berjaya ditarik keluar dari fitnah kubra ini pun saya sangat bersyukur. Namun bukannya mudah kerana fitnah telah meresap jauh ke dalam jiwa anak muda sekarang kerana tiada bekalan iman yang mencukupi.

Persoalan mengenai berita terbaru itu saya belum mendalaminya, nanti apabila saya mengkajinya insyaAllah saya berikan pandangan saya. Buat masa ini itu semua permainan mereka menimbulkan "panic" dan akan di ikuti huru hara besar. Mereka semua melakukannya tanpa ada perasaan belas kasihan terutama umat Islam yang kita kasihi.

Osama memang wujud, saya tidak percaya belau telah dibunuh di Pakistan seperti yang diperkatakan. Mungkin dah lama syahid, tetapi tidak dimaklumkan atas tujuan tertentu. alQaeda juga wujud memang diasaskan oleh Osama namun bukan untuk perang. Ia sebuah pertubuhan bantuan kemanusiaan terutamanya kepada rakyat Plestin. Semua ini telah diputar belit oleh zionis, telah dipergunakan USA untuk memberi gambaran buruk kepada Islam. Saya berpendapat semua berita yang sampai melalui "news" adalah dusta belaka, rekaan CIA dan mossad. Jika kita guna mata kasar dan telinga zahir, kita ajan tertipu. Itu andaian saya. Konspirasi sudah sebati dengan perjalan hidup mereka. Lebih baik jangan percaya sambil mengharap bantuan dari Pencipta.

Selian dahulu, wassalam

p/s saya tiada pb. Harap maaf.

abatasa

.. said...

opps silap taip.. saya tidak pandai guna facebook.

sivaji the boss said...

amerika xdpt bertahan lg di afghanistan..jd untuk keluar tanpa rse mlu obama pn umumkn kejayaan bunuh osama...knonnye alasn amerika hdir di bumi afghan dulu adalh utk memburu osama..& skrg osama tlh 'terbunuh' maka amerika pn bleh kluar dr afghan krna knonye misi tlh trcpai...

.. said...

Semoga tekaan anda tepat. Yerus mengkaji langkah US-Zio ini..

Post a Comment

Sila beri pandangan anda, elakkan dari kata nista atau kata-kata di luar peradaban. Pandangan Tulus dari anda amat dihargai, terima kasih.

 
Copyright 2009 abatasa ii. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan