Tuesday, September 14, 2010

kembali lagi ...'bersama lagi'

akan kembali bersama sesegera mungkin. insya Allah  maaf dipohon kepada pembaca setia yang masih melayari blog ini terutama para sahabat seperti Bradokapak dan Zamany. TERIMA KASIH.

HARAP MAAF zahir dan batin dari ABATASA

saya tidak dapat menguruskan blog ini buat seketika atas sebab yang sukar dijelaskan, namun saya berhasrat kembali aktif sesuai dengan niat asal saya untuk sama-sama berkongsi maklumat demi kebaikan dunia dan semestinya kebaikan di akhirat.

dialukan... SESIAPA YANG INGIN BERKONGSI MENJADI PENULIS BLOG INI, SILA HANTAR EMAIL ke: abatasa2.gmail.com .

7 comments:

AbuHakeem said...

selamat Eid Mubarak...

-abuhakeem-

.. said...

terima kasih sdr abuhakeem, selamat menyambut lebaran mulia, semoga dirahmati sentiasa.

bradokapak said...

Salam saudara ABATASA,


Wah! Ada lagi ya... ingatkan dah tak menulis lg di blog ini. Lama benar tuan menghilang... Rindu rasanya hati ini... Mesti ada kerja yang besar dibuat selama tempoh menghilangkan diri ya? Lepas ni boleh la tulis artikel yang hebat tentang penjelajahan saudara tu...

Apapun, Ampun Maaf Zahir dan Batin daripada hamba, mohon dimaafkan andai ada tersalah bicara, tersilap kata, terguris jiwa, mohon juga dihalalkan segala ilmu yang telah dicurahkan disini. Salam Aidil Fitri daripada hamba, Maaf Zahir dan Batin. Selamat Hari Raya ke-6!! :)


Wassalam...

.. said...

w-salam sdr bradokapak a.k.a. OG

terima kasih.

saya juga memohon maaf atas apa sahaja yang terlanjur termasuk niat, sangka dan kata-kata.

ruang waktu yang terluang amat terhad, saya akan gunakan sebaik mungkin, moga diizinkan ASWT. mudah mudahan.

Al Mahadaya said...

Tuhan di dlm al quran tak pernah firman adanya hari raya. Sapa jadi tuhan tuan hamba firmankan adanya raya ni? Tuhan firman suh posa cam umat2 terdahulu bermaksud nabi2 zaman dulu posa tapi tuhan tak nyatakan adanya raya. Ni mmg sah langgar firman tuhan dgn mengada2kan yg tuhan tak perintahkan. Sebab itulah dlm al quran tuhan firman suh ikut agama nabi Ibrahim bukan agama Muhammad sebab byk hukum2 Muhammad ni. Muhammad ni kira tuhan org Islam la sebab hukum2 tuhan dia tolak ke belakang dan ambik sebahagian je.

Anonymous said...

quote"Sebab itulah dlm al quran tuhan firman suh ikut agama nabi Ibrahim bukan agama Muhammad sebab byk hukum2 Muhammad ni. Muhammad ni kira tuhan org Islam la sebab hukum2 tuhan dia tolak ke belakang dan ambik sebahagian je."

ape bnda yg ko merepek nie Mahadaya oi??
Ya Allah ade gak org yg mengaku Islam tp x mengakui kerasulan Muhammad s.a.w..ko tau x Muhammad s.a.w tu da tahap kekasih Allah swt? ko tau tak???????????

Ko tau tak betapa hebatnyer rasul yg ummi nie?? ko sape nk ckp mcmtu pasal junjungan besar umat Islam nie??

bwk2la bertaubat..selagi matahari masih terbit dr tmptnyer...

*Reen*

abangya said...

Amat malang masih ada yang terpedaya dengan kebohongan "ilmu sesat" ASALAMA. Kalau kamu pakai alquran sebagai bukti, nak tanya sikit... itupun kalau kau tau. Alquran tu datang dari mana? melalui siapa? bahasa apa? Hmm... jika kau buang muhammad, maknanya kau dah tolak alquran... knapa masih rujuk kitab suci tu? atau... Asalama ada kitab alquran ciptaan sendiri? Kesian kau....

Post a Comment

Sila beri pandangan anda, elakkan dari kata nista atau kata-kata di luar peradaban. Pandangan Tulus dari anda amat dihargai, terima kasih.

 
Copyright 2009 abatasa ii. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan