Saturday, March 6, 2010

ENVIRO/HAARP-REICHSTAG FIRE ..



Saya suka dengan komen bernas dari beberapa pengulas "tak bernama" dalam blog KUMADDIE.  Saya simpan dan paparkan untuk bacaan semua. Mungkin bermenfaat dan memberi penjelasan bagaimana Sains Teknologi telah berjaya melontarkan maklumat palsu kepada manusia seluruhnya.



Anonymous said...
ini semua permainan typical geng2 satanist,
create problem -> reactions -> take actions
semuanya hanya sandiwara belaka, untuk nak capai sesuatu agenda, problem harus direka terlebih dahulu! tak kira la pembangkang atau kerajaan, geng2 satanist antarabangsa tu semua dah kata "We Name Presidents"..


majority rakyat dunia dah masuk dalam ALPHA PROGRAMMING mereka ni, nak graduate university pun kena ikut ritual initiation ala freemasonry!


gara2 nak kawal Selat Melaka, terpaksa lah mereka pasang HAARP mereka ke atas ACHEH pada tahun 2004, hijackers ala Pirates of the Caribbean di Somalia tu pun salah satu taktik juga... sekali lagi , create problems->reactions->take actions


so apa pulak actions yang akan diambil di negara kita ni nanti disaat problem besar yang bakal mendatang tu nanti??? "if u can't beat them, join them" ????? hmmmm.....


March 5, 2010 4:53 AM
Anonymous said...
Kepada Anonymous March 5, 2010 4:53 AM, KUMANDIE dan juga pengemar2 konspirasi.
”REVOLUSI MINDA” semakin hari semakin meningkat memasuki peringkat yang lebih tinggi!
"KONSPIRASI IBARAT BENANG-BENANG YANG BERBUKU"
2.KECOHKAN DAN TENTERAMKAN


“gara2 nak kawal Selat Melaka, terpaksa lah mereka pasang HAARP mereka ke atas ACHEH pada tahun 2004, hijackers ala Pirates of the Caribbean di Somalia tu pun salah satu taktik juga... sekali lagi , create problems->reactions->take actions”


Suka saya memetik ulasan anda di atas. Ramai yang tidak dan hampir semua akan mengatakan anda “mereka-reka” cerita sperti KUMANDIE yang seringkali dihentam.”Takpe Bro KUMANDIE, kebenaran perlukan keberanian”. Suatu ketika dahulu bekas ejen CIA telah mendedahkan konsipirasi tsunami yang berlaku pada acheh bernama JOE VIALLS. Malangnya pendedahan beliau hanya sebagai satu komik atau cerekarama “beautifulminds” pada kebanyakkan. Tapi yang peliknya:-


1. hampir semua saintis didunia dari berbagai Negara memberi laporan kajian tentang pergerakan tsunami termasuk saintis dari JEPUN dan KOREA. Hanya saintis dari RUSSIA sahaja yang berdiam diri mengapa? Walhal dari segi teknologi dan peradaban mereka tinggi.


2. USSR KITTY HAWK telah berada di HONG KONG 2 hari sebelum kejadian berlaku. Mengapa? Tujuan apa? Mereka mengambil masa 4jam sahaja untuk sampai ke SELAT MELAKA.


3. Semua anggota senat amerika berdiam diri hanya segelintir sahaja yang memberikan takziah tentang kejadian tersebut dan presiden mereka sendiri sibuk dengan urusan keamanan di Palestine semasa YASSER sedang tenat di hospital ISRAEL. Sedangkan kita tahu amerika adalah polis dunia dan juga penyalur atau penyelamat dalam misi keamanan dan misi kemanusiaan yang sering “SIBUK” atau “MEYIBUKKAN DIRI”. Mengapa BUSH diam? Adakah BUSH bersedih hati dan juga pening kepala memikirkan untuk menjawab soalan-soalan bagi pihak keluarga TENTERA AMERIKA yang menjadi mangsa yang bertugas di pengkalan GARCIA yang terletak ditengah lautan HINDI? (pulau GARCIA merupakan pengkalan tentera udara amerika yang digunakan untuk jet-jet bombers mereka untuk menyerang IRAQ selain dari pengkalan TURKI. Pulau ini diduduki 3000 tentera amerika). Jika pulau SRI LANKA dan sebahagian AFRIKA juga INDIA terkena tsunami, bagaimanakah nasib tentera amerika berjumlah lebih kurang 3000 orng tersebut?


4. Tentera AUSTRALIA dengan tangkas memberi bantuan di ACHEH sedangkan kita tahu EXXONMOBIL berada di ACHEH. Kekayaan sumber minyak atau bantuan kemanusiaan? Kalau bantuan kemanusiaan mengapa ramai-ramai mereka tidak membantu FILIPINA ketika dilanda taufan baru-baru ini? (malaun memang ketagih minyak!)


Sebab-sebab di atas menguatkan saya mempercayai senjata HAARP yang dipasang di ACHEH seperti yang saudara Anonymous March 5, 2010 4:53 AM ulasankan. Tujuan utama HAARP dipasang tidak dapat dipastikan tapi yang nyata UMAT MANUSIA seramai lebih kurang 220,000 telah terkorban. UMAT MANUSIA! Bukan kumpulan DAJJAL. Kita lihat pula isu KALIMAH. Siapakah dalang yang mencetuskannya? Habis semuanya terpalit. Sekali lagi UMAT MANUSIA ditipu dan dilaga-lagakan macam ikan laga!” Tidak cukup tanah MORMON yang mereka konon2nya sorokkan dari pengetahuan UMAT MANUSIA di amerika. Kini tabir MORMON kian terbuka. Masa semakin singkat….maka kontigensi plan perlu dilaksanakan agar tumpuan UMAT MANUSIA terutamanya “LOST TRIBE” di bumi semenanjung emas atau “THE PROMISE LAND” hilang tumpuan sementara 13thDEGREE bersama-sama 33rddegree of members mereka menjalankan kerja-kerja yang mereka pasti gagal! Walaupun mereka berbangga dengan tali leher merah mereka yang dipakai semasa perhimpunan bulanan di padang babilon yang mereka bangunkan. Kita boleh lihat mereka berterbangan sana-sini atas alasan SEMINAR, KONGRESS atau apa sahaja PEACE OF COUNCIL. Walhal mereka mengambil watikah. Watikah dari MALIK mereka. Mereka(dajjal) sangat tamak. Tamakkan KEKAYAAN, KEMASYURAN dan KEALIMAN. Maaf mungkin tulisan saya semakin melalut atau sudah lari dari topik di atas.

1/2

March 5, 2010 1:36 PM



Anonymous said...
Kita boleh lihat bagaimana mereka bercakaran sesama sendiri dalam memperbodohkan umat dalam pegangan mereka baik wahabi atau muhammadiah sedangkan tafsir kitab yang akhir pun mereka tidak dapat tafsirkan dengan baik! Berlakon alim. Golongan ini lebih cenderung dalam ketamakan KEALIMAN hingga sanggup melompat parti atas dasar kebenaran penipuan yang mereka cipta. Mereka perlu bergerak dalam konsep PECAH dan PERINTAH.”KALAU PERLU LOMPAT DAN FITNAH” agar kekeliruan umat di tanah juru-slam ini berlaku dan berlaku sehingga umat manusia lupa yang mereka telah merancang kekeliruan yang sekian lama. Obama perlu berada di pentas MORMON palsu yang hanya berbeza waktu 12 jam dan berbeza bulan dan bintang pada bendera. Sedangkan badut-badut mereka bermain di pentas mormon yang sebenar. Mereka(dajjal) yang cenderung dengan KEKAYAAN pula akan bertikam lidah dan juga kutuk mengutuk “kununnya” orang-orang yang mereka kutuk itu “samseng” atau “nyanyuk”. Walhal mereka mempunyai fahaman yang sama dan satu parti ….parti mata satu. Disebalik tirai yang ada mereka berkumpul bersama-sama sambil ketawa berdekah-dekah melihat tingkahlaku marhaen yang keliru dan bercakaran sesama mereka. Tanpa mengira mereka bergaduh sebab karpet merah atau 7 das tembakan meriam, agen anak cina melayu atau india, jambatan bengkok perlu dibina atau tidak, air perlu disalurkan ke singapura atau tidak, samada kuat tido atau tidak, yang pasti dikalangan mereka gelaran yang gemilang bersinar-sinar perlu direbut. Yang layak untuk berebut hanya mereka yang berada di tanah mormon sebenar. Jauh sekali untuk mereka yang berada di bawah bendera berbucu enam! Mereka dalam satu parti!


Parti yang meliputi setiap negara. Jangan tertipu bila Saddam Hussein mengangkat tangan tanda perjuangan menentang amerika, begitu juga BUSH bile berkata pada rakyat amerika khasnya tentera amerika “LET FIGHT FOR THE NATION”. Walhal adalah isyarat persetujuan mengorbankan umat manusia di negara masing-masing. Untuk menguatkan lagi lakonan mereka SADDAM palsu bergigi bawah tidak rata perlu digantung!!! Sayangnya umat manusia di palestin ditipu lebih teruk dengan menyertai HAMAS yang HAMPAS dengan perjuangan TIPU DAYA mereka yang dipimpin oleh pemimpin yang bersimbol “jari kelingking dan jari telunjuk naik manakala ibu jari menutup rapat jari hantu dan jari manis ke bawah” perlu berlawan dengan tentera ISRAEL yang juga diperbodohkan oleh pemimpin mereka yang berkongsi satu parti bersama YASSER ARAFAT dan AHMADINEJAD.”LET FIGHT THE NATION” “SLOGAN” sedunia mereka. “DENGAN NAMA TUHAN YANG MAHA PENGASIH LAGI MAHA PENYAYANG” . Kalau benar mereka manusia, sifat kasih sayang mereka tetap ada walau dilambak segunung emas!


Sekian, untuk ‘KECOH DAN TENTERAMKAN”. Maaf sekiranya saya “kecohkan” minda yang ada tapi saya tidak dapat tenteramkan. Semoga SQ (Spiritual Quotient) yang diciptakan MAHA PENCIPTA untuk anda akan “ACTIVATE” secara semulajadi untuk melawan DOGMA yang sejak dibangku sekolah atau ketika “berlari-lari anak sambil telanjang” dapat “tenteramkan” minda saudara yang dapat mewujudkan “REVOLUSI MINDA”!
2/2
Mata DUA.
March 5, 2010 1:39 PM

Rencana dari luar negara atas perkara sama:

US Foreknowledge and Selective Warnings. Similar to 9-11, the automatic warning system STANDS DOWN to allow a terrorist act occur, hypothetically using the HAARP technology, to justify upcoming militarization of the area with US troops in an area rich with oil. Whether HAARP or otherwise, the associated issue would be the standdown of the automatic earthquake warning system among its subscribing member nations. This is CRIMINAL NEGLIGENCE--U.S. ONLY WARNS AUSTRALIA AND INDONESIA--LEFT OTHERS IN AN ENVIRONMENTAL REICHSTAG FIRE TO DIE FOR POLITIAL GAIN, and then invaded oil rich Aceh with over 2000 U.S. Marines and two aircraft carriers with armed helicopters

No one tells the member countries about the "earthquake". However, the US DOES WARN its military base in the aera. And from this military base, part of the invasion of Aceh is proceeding with TWO AIRCRAFT CARRIERS and led by the U.S.'s pre-emptive invasion of Iraq leadership. "In a bitter irony, part of this operation is being coordinated out of America's Naval base in Diego Garcia. The US warns its naval base, though fails to warn Indian Ocean rim governments. "...the strike group, with its seven ships, 2,100 Marines and 1,400 sailors aboard, also has four Cobra helicopters..."  http://dictionary.reference.com/search?q=anschlus http://portland.indymedia.org/en/2004/12/307042.shtml






Dari blog Indonesia

Ada teori sedang berlegar dalam internet yang mengatakan bahawa gempabumi 9.0 richter di Sumatera 26 Dis lepas adalah perbuatan jahat Amerika dan sekutu sebagai langkah pertama untuk menguasairezab minyak mentah sekitar Aceh. Teori ini disokong oleh fakta bahawa (1)Pengkalan tentera US Diego Garcia di Lautan Hindi langsung tidak terjejas? (2)"Bantuan" yang dihantar ke Aceh adalah unit2 tentera laut dan udara dibawah pimpinan jeneral yang juga pemimpin tentera yang menyerang Iraq (3)Amerika memberi amaran tentang gempabumi tersebut kepada pengkalan2 tenteranya dan kapal2 perangnya tetapi langsung tiada amaran kepada negara2 terbabit. Pacific Warning Center Hawaii memberi amaran awal tsunami kepada State Dept supaya memberitahu kerajaan negara2 yang mungkin terjejas. State Dept berkata mereka ada memberitahu kepada negara2 ini, tetapi ini dinafikan oleh negara2 tersebut.

Mengikut teori ini, barat ada beberapa cara untuk mencetuskan gempabumi di tempat2 yang memang mudah berlaku gempabumi ini. Satu adalah menggunakan "seismic bomb" yang memang selalu digunakan oleh syarikat2 minyak dalam mencari takungan minyak bawah dasar laut. Malah, alat ini telah digunakan di kawasan Tasmania sebelum gempa 8.1 pada 24/12/04 di kawasan itu. Alat yang sama juga digunakan secara meluas di kawasan laut sekitar Aceh.

Satu lagi cara ialah dengan teknologi HAARP (High frequency Active Auroral Research Program) di Dakona, Alaska. HAARP di bina di atas tanah kepunyaan Dept of Defense, melambangkan bahawa ianya adalah peralatan senjata walaupun dinafikan oleh pihak2 terbabit.

Dalam tahun 1997, S Cohen, Setiausaha Pertahanan Amerika masa itu, menyatakan bahawa ada pihak sedang membuat kajian di mana gelombang elektromagnetik boleh digunakan untuk mengubah cuaca,mencetuskan gempabumi dan gunung berapi. Apakah barat sudah berjaya dalam membina senjata2 begini?

Jika benar bencana ini kerja jahat barat terhadap dunia, terutama sekali dunia Islam, kejadian aneh masjid2 di Aceh masih berdiri berbanding sekitaran yang hancur memberi mesej kepada mereka bahawa pada akhirnya, mereka tetap akan gagal walau secanggih mana teknologi mereka.

Persoalannya berbalik kepada kita...........manakah pendirian kita dalam hal ini?


talk about HAARP (High Frequency Active Auroral Research Program)  "Chavez said "US playing whoose god at Haiti" quote from spanish ABC, his said US military has been test their Earthquaqe weapon with code name "HAARP" OR High Frequency Active Auroral Research Program"



THIS IS FACT ABOUT HAARP
The High Frequency Active Auroral Research Program (HAARP) is anionospheric research facility jointly funded by the US Air Force, the US Navy, the University of Alaska, and the Defense Advanced Research Projects Agency (DARPA).[1] Its purpose is to analyze the ionosphere and investigate the potential for developing ionospheric enhancement technology for communications and surveillance purposes.[2] Started in 1993, the project is proposed to last for a period of twenty years. The system was designed and built by Advanced Power Technologies[citation needed] (APTI) and since 2003, by BAE Advanced Technologies.[1]
The facility currently operates a VHF and UHF radar, a fluxgate magnetometer, a digisonde, and an induction magnetometer alongside the transmitter facilities. As of 2008, HAARP had incurred around $250 million in tax-funded construction and operating costs.[3]
http://ceureen-mymind.blogspot.com/


mereka menggunakan Frekuensi ...

Teknologi HAARP dapat mengesan benda frekuensi signal rendah seperti pesawat dan missile melalui udara, sehingga membuat teknologi lainnya kalah canggih. HARP juga didukung oleh Radar Cakrawala atau Over The Horizon Radar, yaitu radar yang mencakup seluruh dunia karena penghubungnya adalah atmosfer. Tidak dapat diragukan lagi akurasi dari radar HAARP tersebut. Bahkan saat ini lokasi setiap daerah di bumi dapat diketahui dengan jelas, lebih baik dari satelit karena HAARP masih berada di bawah atmosfer.
http://www.consumerhealth.org/articl...20011005223152






3 comments:

zan said...

tak mustahil itu boleh berlaku....kebanyakkan senjata yang dianggap pseudo-science sperti yg disiarkan dlm filem2 hollywood salah satunya menjadi realiti.....keadaan yang sama juga saya lihat sedang berlaku di Yaman di mana Amerika ingin menguasai perairan di sekitar kawasan tersebut untuk kepentingan 'tertentu'....

Anony 3.28am said...

Salam,

Saya mmg dah lama yakin Tsunami Acheh tu mmg dibuat, bkn natural(dgn izinNya). Tak tahu pulak ada org yg se'firasat'. Ingat saya sorang je. Tp, mcm tu lah, nak buktikan kita takde resources. Mmg kena bergantung firasat dr Nya je laa. Silap2 org kata kita gila (pelik tu mmg dah sinonim dgn sy).

Sebenarnya perkhabaran ini sy tahu sejak 1989 lagi. Mmg ada satu org tua yg nasihat sy yg msh muda dan nakal waktu tu,'jgn sampai puyu makan dipucuk kelapa'. Sy kata tak faham, dia terangkan, bila datangnya banjir besar sama tinggi pokok kelapa. Masa tu sy tgh manage projek di Gemas. Sy skeptikal dan tanya lagi, di sini (maksudnya Gemas), dia kata 'Ya'. Masa tu mmg tak masuk akal, sy ingat dia yg tak betul.

Tapi lepas amaran dia yg lagi satu ttg satu peristiwa besar antara Melayu dgn Melayu sebelum masuk thn 2000 terbukti, br sy insaf yg org tua tu betul firasatnya. Tu yg bawa diri sekejap ke Masjid Wali Sg Cincin cari petunjuk. Tu lah bermula tugas sy secara online utk meneutralkan puak2 yg bergadoh di online ini, semasa reformasi 10thn dulu.

Jadi bila Tsunami Acheh berlaku, baru sy nampak secara akal bagaimana banjir besar tu boleh berlaku. Tapi saya yakin yg bila orangtua itu beri sy amaran mmg bkn setakat Tsunami Acheh je yg dia maksudkan..

Sekia,wassalam.

.. said...

Terima kasih berkunjung blog baru ini dan saya sangat menghargai pandangan semua pihak.

Kepada saudara zan, saya nampak memang ada kebenaran mengenai laut Yaman ini yang boleh kita kongsi pandangan. Kita harus ingat "mereka" telah mengkaji hadis secara mendalam. Ingatlah bahawa laut Yaman ada kaitan dengan Dajjal. Juga ada hadis menyebut kaitan dengan alMahdi. Jadi itu sebab mereka cuba kuasai perairan ini melalui aktiviti "lanun" dan sebagainya.

Saudara anony 3.28am, terima kasih berkunjung pondok dangau saya ni. Terima kasih kerana berkongsi maklumat. Saudara seorang yang beruntung kerana ditemukan dengan hamba Allah yang kasyaf terhadap masa depan, tetapi biasanya mereka tidak akan nyatakan secara berterus terang kerana ia tertakluk perkara rahsia Allah.

Apa yang tersingkap kini juga atas kehendak Allah jua, maka maklumat kejahatan manusia rakus tersebut membuktikan kita berada di penghujung masa. Sesiapa yang dapat menerima dan menginsafinya adalah orang yang mendapat hidayah dan syukurilah atas anugerahNya.

Tugas kita menyampaikan maklumat, terserah kepada publik mahu menerimanya atau tidak.

Wassalam

p/s Masih ada lagi ke orang tua tu?

Post a Comment

Sila beri pandangan anda, elakkan dari kata nista atau kata-kata di luar peradaban. Pandangan Tulus dari anda amat dihargai, terima kasih.

 
Copyright 2009 abatasa ii. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan