Tuesday, June 7, 2016

Next target

Russia akan menyerang Libya selepas Syria


Russia akan menyerang semua terorrist USA-NATO-ISRAEL diseluruh timur tengah.

Dalam perbincangan sulit Putin dan Genaral Haftar 4hb. Jun 2016 kod:139410 Russia bersedia menyerang Kerajaan Tripoli talibarut puppet USA-NATO-ISRAEL-PBB.

Russia dibawah pentadbiran Putin tidak mengiktiraf kerajaan Tripoli Libya sekarang yang dirampas secara paksaan oleh sekutu USA-NATO-ISRAEL. PBB yang juga menjadi talibarut Obama memusnahkan kerajaan Libya dibawah pentadbiran Gaddafi.

Putin akan bekerjasama dengan General Haftar yang mengawal timur Libya yang kaya dengan telaga minyak untuk menyerang pentadbiran Tripoli Libya puppet talibarut terorrist USA-NATO-ISRAEL-PBB.

Russia secara senyap sudah menghantar $4 billion untuk Genaral Haftar untuk memperkuatkan ketenteraan mereka sebelum kedatangan Russia membantu General Haftar untuk menyerang Tripoli Libya menghapuskan kerajaan puppet USA-NATO-ISRAEL-PBB di Libya.

Seterusnya kerajaan baru Libya akan ditubuhkan dibawah General Haftar. Putin mengarahkan General Haftar meneruskan idea dan rancangan arwah Gaddafi untuk memperkenalkan matawang baru dinar emas sebagai matawang tunggal Afrika.

Matawang baru dinar emas Libya ini untuk urusan jual-beli minyak dan dan sumber lain. Dollar USA diharamkan dan tidak digunakan lagi dalam semua urusniaga global.

Arwah Gaddafi masih mempunyai 144 tan jongkong emas yang disembunyikan di satu tempat yang dirahsiakan. Semua Jongkong emas ini Russia akan pulangkan kepada kerajaan baru dibawah General Haftar selepas berjaya menghalau semua sekutu terorrist USA-NATO-ISRAEL-PBB di Libya.

Russia bersumpah akan mengambil-alih timur tengah membebaskan tanah arab dan Afrika dari cengkaman diktaktor ketenteraan USA-NATO-ISRAEL-PBB. Russia mencabar mana-mana negara yang berani berperang menentang Russia di timur tengah. Silakankan...

Menurut Putin: Jika anda membenci Gaddafi Libya, saya akan bersama sahabat sejati saya selamanya

11 comments:

Anonymous said...

Kemungkinan/ketepatan ramalan artikel ini 30%-40% akan terjadi dan melalui pemerhatian global, bibit2 kearah tersebut blh terjadi. Satu perkara yg penulis terlupa dan tdk mengambil kira ialah kemampuan Russia itu sendiri. Dari sudut kemampuan ketenteraan dan kewangan di pihak Russia adalah sangat lemah yg memungkinkan penghalang terbesar dalam rangka mengimbangi kerakusan pihak Barat.

Anonymous said...

Salam...
igt nak komen pasaipa org hat atas nih..gupenye pasai main nomboq kudaaa.kihkihkih

Jasa buat booth said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Masuk blog org iklan perniagaan fb& wasap kan ada mengapa menyemak di sini

Anonymous said...

Admin kena setting utk allow verified comments shj..

Anonymous said...

deelete jer

IBU SUNARTI DI KALIMANTAN said...

Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111




(((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111

Carol Jones said...

Perhatian !!! Perhatian !!!!
Adakah anda memerlukan pinjaman? Adakah anda memerlukan pinjaman segera untuk membersihkan hutang anda atau anda memerlukan pinjaman modal untuk meningkatkan perniagaan anda? Adakah anda pernah ditolak oleh bank dan agensi kewangan yang lain? Cuma perlu, kerana kita berada di sini untuk semua masalah kewangan anda. Kami memberi pinjaman pada kadar faedah sebanyak 2% kepada orang ramai, syarikat dan masyarakat dengan cara yang jelas dan mudah difahami, terma dan syarat ini.
Tiada pemeriksaan kredit diperlukan, 100% dijamin. Sila memohon sekarang melalui e-mel kami dan anda akan gembira anda lakukan kerana kami akan membuat semua masalah kewangan anda satu perkara yang telah lalu.
 
Emel kami di: (Caroljonesloanfirm@gmail.com)

Anggraeni said...

Saya ucapkan kepada allah karna atas kehendaknya melalui Dana Ghaib KI WARA saya sekarang sudah bisa bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencara ingin buka bengkel mobil dan itu semua berkat bantuan KI WARA saya tidak perna menyanka kalau saya sudah bisa sukses ini atas bantuan KI WARA yang telah bantu saya Dana Ghaib dan alhamdulillah itu semuaya terbukti bahkan beliau juga membantu saya minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti siapa tau ada teman mau di bantu dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi KI WARA di 085242894584.DANA GHAIB KI WARA

pak sunang said...

DARI PAK SUNANG Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui AKI DARMO saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan AKI DARMO,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan AKI DARMO yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti, AKI DARMO juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penglaris jualang silahkan hubungi AKI DARMO di 082-310-142-255 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya –ATAU KTIK ALAMAT BLOG AKI -http://pendidikan-merangin.blogspot.co.id

Anonymous said...

Bodoh indon

Post a Comment

Sila beri pandangan anda, elakkan dari kata nista atau kata-kata di luar peradaban. Pandangan Tulus dari anda amat dihargai, terima kasih.

Recent Posts

Entri di "King of the East"

 
Copyright 2009 abatasa ii. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan